Kenet haluaisit nähdä/et haluaisi nähdä uudessa Putouksessa?
Kommentit (20)
Toivottavasti Putous jatkais samalla kokoonpanolla
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:21"]
Ei Minttu Mustakalliota!
[/quote] Eikä Tommi Läntistä
ei mustakallioo, pimiää, katajaa...
Nehän luki seiskassa ketkä siinä on.
Luojan kiitos ei ole Katajaa eikä Hirviniemen avovaimoa, Niina Lahtista.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:35"]Nehän luki seiskassa ketkä siinä on.
Luojan kiitos ei ole Katajaa eikä Hirviniemen avovaimoa, Niina Lahtista.
[/quote]
ketä siellä sitten oli?
Peter Farnzenin tai oikeastaan mä haluaisin nähdä sen mun pehkuissa...
En haluaisi nähdä koko sarjaa. Joo ei tarvitse katsoa, mutta mainoksilta, lehtijutuilta ja hokemilta ei voi välttyä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:35"]Nehän luki seiskassa ketkä siinä on. Luojan kiitos ei ole Katajaa eikä Hirviniemen avovaimoa, Niina Lahtista. [/quote] ketä siellä sitten oli?
[/quote]
Pirjo Lonka, Pirjo Heikkinen, Kari Ketonen ja sit jotain itselleni tuntemattomia. Ja ymmärsin että on tuntemattomia muillakkin, ei siis "isoja" julkkiksia.
Vai niin no ei tarvitse katsoa. Onneksi vanhat Putous tyypit tekee uuden ohjelman.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:50"]Vai niin no ei tarvitse katsoa. Onneksi vanhat Putous tyypit tekee uuden ohjelman.
[/quote]
Olen positiivisesti yllättynyt, jos homma toimii. Yleensä vanhan toistoa.
Heikki Silvennoinen tai Timo Kahilainen saisi näkyä, mutta onneksi eivät alennu.
Pirjo Lonka tulee takas, kiva! Pirjo on tosi jees.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:50"]Vai niin no ei tarvitse katsoa. Onneksi vanhat Putous tyypit tekee uuden ohjelman.
[/quote]
Onko pakko olla noin ennakkoluuloinen. Sovitaan sitten niin, että putos tyyppien uutta sarjaa kannata katsOa kun ne naamat on niin nähty
Vladimir putinin. Olis pois pahanteosta.
Pirjo Longan, Tommi Korpelan, Elina Knihtilän (joka on huikea!!!), hissun.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:04"]
Tommi Korpelan, Elina Knihtilän
[/quote]
Tuskin avioparia sinne ottavat, jotenkin tuntuisi että ei.
Ei Minttu Mustakalliota!