Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

I can't live with or without you.

Vierailija
29.08.2014 |

Tulee vaan koko tilanteesta exäni kanssa tuo kappale mieleen. Erosimme viisi kuukautta sitten. Sen jälkeen olen käyttänyt melkeinpä kaiken energian hänen murehtimiseen. Miten saada huono suhde toimimaan, vaikka rakkautta onkin. Ensimmäiset päivät eron jälkeen tuntui helpotukselta, mutta sen jälkeen olo on ollut kamala.
Nyt muutama päivä sitten, exäni sanoi minulle suoraan, että tahtoisi vielä yrittää. Ensin puhkuin intoa, mutta nyt ahdistaa. Muistuu kaikki se mieleen, miten huono olo oli edelliselläkin kerralla suhteessa. Silloin kun olemme yhdessä, ahdistaa se olisiko, jossain vielä joku parempi ihminen minulle. Miksi en ole missään asiassa miehelle se ensimmäinen, vaan aina on jotain tärkeämpää ajanvietettä kuin minä. Silloin kun emme ole yhdessä, murehdin vain sitä, kuinka täydellinen hän minulle loppupeleissä onkaan. Jatkuvasti pelottaa löydänkö enää ketään uutta, jonka kanssa rakkaus tuntuisi meidän salamarakkauden jälkeen miltään. Yksin ei ole hyvä olla, mutta ei oikein exänikään kanssa. Ainakaan jos suhde jatkuisi sellaisena, jota se oli aiemmin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuhuuma siis meni ohi sinkkuudesta? Näin siinä käy.

Vierailija
2/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää perjantai-iltaa sinne porvooseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas, turha enää rakkausjuttuja murehtia. Meitä ei pian enää ole :|

Vierailija
4/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, niin tuttu tunne. Joku ihminen ahdistaa, mutta vielä hankalampi olla kokonaan ilman.

Vierailija
5/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eksäni aiheutti minulle fyysistä huonovointisuutta ja stressireaktioita. Hän oli siis suoranainen terveysriski minulle. Siitä huolimatta palasin aina hänen luokseen. Mutta en palaa enää. Terveellisempää olisi kävellä junan alle.

Vierailija
6/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:15"]Oikein hyvää perjantai-iltaa sinne porvooseen.
[/quote]

Ymmärtääkö osa näistä "provo" -Sherlockeista ollenkaan mitä provoaminen tarkoittaa?

Vierailija
7/7 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

So you still havent found what you're looking for?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän