Naiset, iso perse ja pieni nahkatakki
Onko ketään miettinyt minkä takia ylipainoisten naisten täytyy käyttää lyhyttä "muotinahkatakkia" korostaakseen ylisuurta persettään?
Viimeksi tänään näin kaupungilla yhden tapauksen ja rupesin miettimään eivätkö nämä siiderivalaat katso itseään peilistä.
Kommentit (38)
Minä ihmettelen samaa, että miten yli nelikymppisten naisten pitäisi pukeutua? Entä, jos on vielä lihava? Muuten en tätä mieti, mutta käy mielessä näitä ketjuja lukiessa, kun mikään ei kelpaa. Totuus on, että tämän iköinen ja kokoinen päättää ihan itse, miten pukeutuu ja jättää muiden mielipiteet omaan arvoonsa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:17"]Joo, olen ihmetellyt, miksi nelikymppisten naisten pitää vetää se lyhyt nahkarotsi niskaan. Yrittävät olla jotenkin rock- tai kapinallishenkisiä sopimattomissa vaatteissaan ja mustissa tai tummanpunaisissa kynsilakoissaan [/quote]Olet vain kade, kun muut ovat rock, mutta sinä et. [/quote] Kateuskortti esiin, oli odotettavissa. Ihmettelen vaan, miksi jotkut nelikymppiset toimistoduunia tekevät tavismutsit niin kovasti yrittävät olla cool ja "erottua" joukosta? Huomiohakuisuutta mun mielestä. Olen hyvässä kunnossa, mutta ei mun tarvii persettäni kaupungilla korostaa lyhyellä nahkarotsilla ja piikkareilla...
[/quote]
Millainen sitten pitäisi olla? Jos on 40 ja tekee toimistoduunia, silloinko pitää unohtaa oma persoonallisuus ja tyyli? Ja onko väärin, jos haluaa huomiota tuon ikäisenä? Pitääkö yli 40-vuotiaiden maastoutua näkymättömiksi?
Miksei saisi? Jos kuitenkin peittyy se peppu hameella/housuilla, ettei ole vaikka minishortseja niin en ymmärrä miksi se nahkatakki haittaa? Eikö mikä tahansa lyhyt paita ole sitten sama asia? Gaah ärsyttävä aloitus. T: isopeppuinen 20v 78kg ja käytän niitä takkeja !
Ne isoperseet käyttää semmosta paitaa joka "peittää" sen hehtaariperseen. Oikeasti se vaan korostaa persettä ja siinä pitäs lukea joku varoitusteksti isosta perseestä tai ainakin siitä että itse pitää persettään ihan liian isona. Yhtä hassu näky joka kerta.
Olen miettinyt samaa ilmiöö jo kauan. Mua ei niinkään edes haittaa se ylipaino koska ainakin helsingissä näkee hoikilla nuorilla tytöillä sitä samaa tyyliä ja se on yhtä mauttoman näköistä. Joko on pari numeroa liian pienet, todella kireät housut jotka näyttää varsinkin takaapäin törkeiltä tai sit jotkut kasari collegehousut vedetty perseeseen.
Mä käytän lyhyttä takkia vaikka mul on iso perse. Tosin se on pyöreä ja vähän liiankin tykätty.
Läskeillä nuorilla naisilla aina sitä tyyliä että leggingsit, pitkä tiukka toppi ja lyhyt nahkatakki :D
Kuule, jos mun perse näyttää järkyttävän isolta lyhyen takin kanssa, niin ilmeisesti et osaa edes kuvitella, miltä tää kroppa näyttää pitkiin paitoihin tai takkeihin verhottuna...mulla on ison perseen lisäks muitakin muotoja moneen suuntaan ja vaikka ne järkyttäis sua, niin en todellakaan pukeudu jäykkäkankaisiin laatikoihin vain peittääkseni ne vähätkin hyvät puoleni. Kiitos.
Onko kukaan miettinyt miksi kirjoitustaidottomat ihmiset kiinnittävät niin paljon huomiotaan toisiin ihmisiin ja heidän ulkonäköönsä... Huoks.
Itse en ole tosiaan ylipainoinen, mutta persettä löytyy ja käytän lähes aina ei-perseenpeittävää takkia :) Eikö kannata korostaa parhaita puoliaan? Lättäpepuilla lyhyet takit paljastavat sen lattanan pepun, joten heidänhän kannattaisi käyttää pitkiä takkeja.
Se leveä perse nyt vain on niin helvetin ruma, kun sillä vielä useimmiten on seuranaan lyhyet, paksut jalat. Ihan lähimmäistenne takia voisitte vaappua yleisillä paikoilla vähän pitemmässä takissa.
Hei täälläki yks 15-vuotias siiderivalas jonka perse on iso, muodokas ja kehuttu! Rakastan lyhyitä ja istuvia takkeja. Bitch!
Ajattelisit sinäkin tyttöparka hieman tulevaisuuttasi, muodokas = läski, kehuttu = luuloa. Mieti itseäsi yli kolmekymppisenä millainen valas sillon oletkaan, aivan käsittämättömän vastenmielinen kasa.
Mun iso perse rakastaa mun pientä takkia <3
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 23:21"]
Läskeillä nuorilla naisilla aina sitä tyyliä että leggingsit, pitkä tiukka toppi ja lyhyt nahkatakki :D
[/quote]Aika perus myös hoikilla ja normaaleilla nuorilla naisilla. Huomaat vaan siks, kun kantaja on läski.
Se, mikä on ap:lle (=nainen) "ylisuuri perse", on monien miesten (kuten minun) mielestä normaali, naisellinen ja seksikäs.
Leveä lantio ja pyöreät pakarat herättävät minussa vaistomaista alkukantaista kiinnostusta ja saan jo pelkästään niiden ajattelusta sydämentykytystä. Jos oikein hyvä pylly sattuu näkökenttään, niin pahimmillaan joudun taistelemaan, etten lamaannu toljottavaksi kuolaavaksi idiootiksi ja aiheuta vaaratilannetta liikenteessä.
Itse asiassa jo pelkästään tämän ketjun otsikon aiheuttama mielikuva teki minulle positiivisia väristyksiä, vaikka AP olikin tarkoittanut sen negatiiviseksi mielikuvaksi.
Pelkäätkö AP, että miehesi lähtee litteän ja kapean pikkupoikalantiosi takia nahkatakkisen ghettopyllyn keikuttajan perään?
Mullakin on iso perse ja pienehkö nahkatakki. Oon kyllä ihan normaalipainoinen mutta siideri kieltämättä maistuu, varsinkin nyt juuri opiskelut aloittaneena. Mulla on kivaa, jaksamisia aapeelle. :)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:31"]Me ollaan kasvettu aikuisiksi tuohon tyyliin pukeutuen. Miksi ihmeessä meidän pitäisi jossain iässä muuttua erilaisiksi? Kyse ei ole nuorekkuuden leikkimisestä, sitä olisi pukeutua tämän hetken teinimuotiin. [/quote]Tämä oli siis vastaus ihmettelyyn, yrittävätkö nelikymppiset olla rock-tai kapinallishenkisiä.
[/quote]Mä olen kasvanu aikuiseksi 60-luvlla, mutta ei tule mieleenkään pukeutua samanlaisiin vaatteisiin kuin silloin.
Mun iiiiiiso peppu on mun mielestä ihana, mun paras piirre ulkonäöllisesti, joten totta helvetissä korostan sitä. Nahkatakkia en omista, mutta muuten pukeudun kyllä niin että peppu korostuu ;)