Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, iso perse ja pieni nahkatakki

Vierailija
29.08.2014 |

Onko ketään miettinyt minkä takia ylipainoisten naisten täytyy käyttää lyhyttä "muotinahkatakkia" korostaakseen ylisuurta persettään?

Viimeksi tänään näin kaupungilla yhden tapauksen ja rupesin miettimään eivätkö nämä siiderivalaat katso itseään peilistä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi heidän pitäisi peittää perseensä? Siksikö ettei se miellytä sinun silmääsi?

Vierailija
2/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri tällainen ja rakastan persettäni ja minulla on 5 lyhyttä takkia! Olen tyylikkäämpi kuin sinä, koska en nimitä ketään siiderivalaaksi. Mainittakoon, etten käytä alkoholia.

Nainen kokoa 46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän voisit tehdä jonkin kirjallisen analyysin näistä selkeästi älykkäistä mietteistäsi?:)

Vierailija
4/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen ihmetellyt, miksi nelikymppisten naisten pitää vetää se lyhyt nahkarotsi niskaan. Yrittävät olla jotenkin rock- tai kapinallishenkisiä sopimattomissa vaatteissaan ja mustissa tai tummanpunaisissa kynsilakoissaan

Vierailija
5/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiusallani pukeuduin liian pieneen nahkatakkiin tänään :)

t. siiderivalas

Vierailija
6/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:17"]

Joo, olen ihmetellyt, miksi nelikymppisten naisten pitää vetää se lyhyt nahkarotsi niskaan. Yrittävät olla jotenkin rock- tai kapinallishenkisiä sopimattomissa vaatteissaan ja mustissa tai tummanpunaisissa kynsilakoissaan

[/quote]

Miten nelikymppisen naisen pitäisi sun mielestäsi pukeutua? :)

Vierailija
7/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot perseethän on muotia! Lyhyt nahkatakki korostaa muhkeaa pebaa.

Vierailija
8/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä korostan isoa persettäni lyhyellä takilla! Milläs muulla sitä korostaisi :D i'm blessed ;)

Vierailija
9/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi jatkaa että en kyllä ole ylipainoinen, mutta yläkroppa kokoa 36 ja alaosa 40.

Vierailija
10/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidempi takki pukee lihavaa naista paremmin. Tuskin kukaan nainen haluaa valasmaisuuttaan korostaa.

Vierailija
11/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:23"]

Kyllä pidempi takki pukee lihavaa naista paremmin. Tuskin kukaan nainen haluaa valasmaisuuttaan korostaa.

[/quote]

Sori, meen ostaan kuudennen lyhyen takin! Sun mielipide ei oo minkään arvonen.

Vierailija
12/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kasvettu aikuisiksi tuohon tyyliin pukeutuen. Miksi ihmeessä meidän pitäisi jossain iässä muuttua erilaisiksi? Kyse ei ole nuorekkuuden leikkimisestä, sitä olisi pukeutua tämän hetken teinimuotiin.

Vierailija
13/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:31"]Me ollaan kasvettu aikuisiksi tuohon tyyliin pukeutuen. Miksi ihmeessä meidän pitäisi jossain iässä muuttua erilaisiksi? Kyse ei ole nuorekkuuden leikkimisestä, sitä olisi pukeutua tämän hetken teinimuotiin.
[/quote]Tämä oli siis vastaus ihmettelyyn, yrittävätkö nelikymppiset olla rock-tai kapinallishenkisiä.

Vierailija
14/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:17"]Joo, olen ihmetellyt, miksi nelikymppisten naisten pitää vetää se lyhyt nahkarotsi niskaan. Yrittävät olla jotenkin rock- tai kapinallishenkisiä sopimattomissa vaatteissaan ja mustissa tai tummanpunaisissa kynsilakoissaan
[/quote]Olet vain kade, kun muut ovat rock, mutta sinä et.

Vierailija
16/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi otsikko on melkein kuin jonkun Putous -hahmon suusta. Taisi tulla munamiehestä mieleen. :)

Vierailija
17/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun vaikeaa. Minkähän kokoinen perse on liian iso. Suurien kysymysten äärellä.

Vierailija
18/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitkö mut kaupungilla, mietin  kaksi vuotta tuon takin ostoa, etten näyttäisi siltä että olen viimeiset 35v kulkenut samassa nahkatakissa. En näytä! Hyvältä näytän.

Vierailija
19/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:17"]Joo, olen ihmetellyt, miksi nelikymppisten naisten pitää vetää se lyhyt nahkarotsi niskaan. Yrittävät olla jotenkin rock- tai kapinallishenkisiä sopimattomissa vaatteissaan ja mustissa tai tummanpunaisissa kynsilakoissaan
[/quote]Olet vain kade, kun muut ovat rock, mutta sinä et.
[/quote]

Kateuskortti esiin, oli odotettavissa. Ihmettelen vaan, miksi jotkut nelikymppiset toimistoduunia tekevät tavismutsit niin kovasti yrittävät olla cool ja "erottua" joukosta? Huomiohakuisuutta mun mielestä. Olen hyvässä kunnossa, mutta ei mun tarvii persettäni kaupungilla korostaa lyhyellä nahkarotsilla ja piikkareilla...

Vierailija
20/38 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täälläki yks 15-vuotias siiderivalas jonka perse on iso, muodokas ja kehuttu! Rakastan lyhyitä ja istuvia takkeja. Bitch!