Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitteenteko pitkässä parisuhteessa

Vierailija
29.08.2014 |

Tuntuuko kenestäkään muusta siltä, että se ei vain toimi, että vaimo tekee aloitteen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:27"]

No meillä minä olen AINA suostunut kun mies on aloitteen tehnyt. Jo yli 12v ajan. Ap

[/quote]

Niin, kannattaisko edes joskus olla suostumatta, jos ei kerran asetelma miellytä?
[/quote] Ei kannata. Koska mies tekee nykyään niin harvoin aloitteita. Mulla ei ole mitään takeita siitä, tekeekö enää koskaan. Joten jos tekee, suostun no matter what. Koska en erotakaan halua. Ap

Vierailija
22/22 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:27"]Täällä kans yks, joka odottelee aloitetta miehen suunnalta. Kohta kaks viikkoa mennyt. Vituttaa että ei oo seksiä, vituttaa että mies ei tajua vaikka monta kertaa puhuttu. Enkä periaatteesta kyllä varmana taas kerjää. Hohhoi.
[/quote] Olet siis täsmälleen samassa tilanteessa. Onneksi saunakalja vähän lieventää vitutusta. Ja mä olen nyt oikeasti päättänyt, että en enää aloitteita tee. Ainoastaan siinä tapauksessa voin tehdä, että mies niitä pyytäisi. Ap
[/quote]

Täällä tilanne on toisaalta jo vähän sellainen, että vaikka tuo jotain yrittäisi en oo ihan varma huvittaisko mua nyt edes. Siks koska vituttaa sekin että miks tää on näin vaikeeta. On tää nyt aikamoista marttyyrimeininkiä mut vaikee kääntää ajatuksia yhtäkkiä seksiin kun on kaks viikkoa kohta vaan odottanu ja vituttanu. Tekis mieli vaan sanoa, että Ei kiitos, vedä käteen. Siis jos se nyt edes yrittäis mitään. Mut eihän se yritä.

En tajua miks teen tästä ittelleni näin vaikeeta.
[/quote]
Mullakin on välillä tuollainen olo. Mutta sitten tajuan, että jos ja kun en halua erota, en aio koskaan kostoksi kieltäytyä. Se olisi lopun alkua. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla