Jos haluat laihduttaa
Sun on tehtävä muutos nykyiseen syömiseen. Ihan oikeesti! Sokeri on se aine, josta on luovuttava, kokonaan.
Muuten ei laihdutusta tapahdu. Ainakaan pysyvästi.
Toki se vaatii perehtymistä ravintoasioihin.
Pelkällä kalorien laskemisella on turha saada muutosta aikaan, koska ihminen ei ole kone, joka toimii matematiikalla.
Täytyy tietää, mistä ne kalorit hankkii ja miksi.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:01"]
Laihduttaa voi ihan millä tahansa ruoalla, jos sitä syö tarpeeksi vähän. Nuo "kaikki sokerit kertalaakista pois"-dieetit johtavat yleensä nopeisiin repsahduksiin. Itse olen laihduttanut 20 kg syömällä mitä haluan, mutta tiettyjen kalorirajojen sisällä.
[/quote]
Sokerin pois jättäminen ei aiheuta repsahduksia. Mieltymys sokeriin häviää ja makea ei enää maistu hyvältä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:01"]
Laihduttaa voi ihan millä tahansa ruoalla, jos sitä syö tarpeeksi vähän. Nuo "kaikki sokerit kertalaakista pois"-dieetit johtavat yleensä nopeisiin repsahduksiin. Itse olen laihduttanut 20 kg syömällä mitä haluan, mutta tiettyjen kalorirajojen sisällä.
[/quote]
Sokerin pois jättäminen ei aiheuta repsahduksia. Mieltymys sokeriin häviää ja makea ei enää maistu hyvältä.
[/quote]
noup.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:29"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 09:01"]
[/quote]
[/quote]
noup.
[/quote]
Oletko kokeillut? Jos, niin miten?