Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäväni, kotiäiti, repäisi tänään oikein kunnolla!

Vierailija
29.08.2014 |

Hän oli ollut aamupäivällä kotonaan yöpaidassa ihan zombiena, huonosti nukutun yön jälkeen. Vauva 2kk valvottaa. Ovikello oli soinut. Ystäväni oli napannut vauvan kainaloon ja meni ovelle. Siellä posteljooni tuomassa postipakettia, joka ei mahtunut luukusta. Postimies oli tuijottanut ystävääni alaviistooon. Ystäväni oli luullut miestä niin ujoksi, ettei katso silmiin(kun hällä yöpuku päällä). No postimies lähti ja ystäväni oli järkytykseen huomannut, että yöpaidan helma oli ruttaantunut vauvan mukana ylös ja koko alakerta näkyvillä. Eikä pikkareita jalassa! Hän soitti ja kertoi tapahtuneesta mulle ja kuvasi, että koko majava oli sitten talviturkissaan. Oli pakko kertoa tää työpaikallanikin, kun on niin hauskaa tilannekomiikkaa. Ja rakas ystäväni, jos satut lukemaan tän ja tunnistat itsesi, niin kiitos parhaista nauruista! Tää jää elämään...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:33"]

Minulla oli päälläni hihaton paita jossa oli väljät käsiaukot. Olin kyljelläni sängyllä ja juttelin pitkät tovit tietämättä että tissini oli paljastunut tästä käsiaukosta kaikelle kansalle. Ja eipä tietysti kukaan vaivautunut sitä mulle kertomaan, nauttivat vaan näkymistä.

[/quote]

jossain torillako se sun sänkys on kun kaikelle kansalle paljastelet?

[/quote]

Performanssi jossa ei ollut tarkoitus paljastella :)

Vierailija
22/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:19"]

Näitä on nähty pitkin kesää, koska heinäkuu oli niin lämmin että kevyisiin ja lyhyisiin kesämekkoihin tottumattomat tädit ovat pistäneet helmat hulmuamaan. Eräätkin pikkarit on tullu nähtyä ja pari kertaa ihan sitä itseään. t. mies

[/quote]

No onneks olkoon, että ihan näkemään pääsit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. :D :D

Mutta ap, tulitko ajatelleeksi, että ystäväsi ei varmaan sinulle juttua kertoessasi halunnut sitä, että alat asiasta huudella töissä, mamma palstalla ja missä lie. (ja juttu leviää kohta kaikkien ystäväsi tuttujen korviin) En minä ainakaan haluaisi, että kaikki tutut ja tuntemattomat tietäisivät tuollaisesta mokastani.

Vierailija
24/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, joku hiekkapimpuli eksynyt ketjuun raivoamaan.

Vierailija
25/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin 24 tiesin heti että se oli naapurin Maikki, josta ap kertoo. Maikilla on vauva ja yöpaita, joten ei se kukaan muu voinut olla. Heille tulee joskus postiakin, olen nähnyt. 

Vierailija
26/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt tuo sama hameenhelman kanssa muutamankin kerran. Kun vauva on kainalossa, helma ruttaantuu helposti huomaamatta edestä ylös! Aina on kyllä ollut pikkarit jalassa onneksi. Tissiä olen vahingossa myös vilautellut imetyksen yhteydessä. Paidan tissiaukko on saattanut jäädä sulkematta, jos olen vaikka joutunut lopettamaan imetyksen nopeasti, kun vanhempi lapsi on pissannut lattialle, ja sitten on heti perään soinut ovikello.

Vierailija
27/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos oli ne karvat peittona, ettei ihan perille asti näkynyt! Mitä tästä opimme, ei kannata ajella paljaaksi.

Vierailija
28/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin tuuletusparvekeremppaa.minä pimeänä syysaamuna kävelin keittiöön rinnat paljaana hakemaan tuttelia vauvalle, valot päällä. Hetken touhuttuani huomasin sivusilmällä remonttimiehet ikkunan takana. Elämäni pisimmät sekunnit kun kipitin takaisin makkariin :D

Vierailija
29/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:23"]No mulle ainakin on sattunut eräässä juhlissa se kuuluisa moka, että mekon helma jäi takaa sukkahousun vyötärön alle. Vieläkin hävettää.
[/quote]

Minulle kävi sama juttu ystävän kesähäissä. Onneksi joku tuli sanomaan asiasta ettei moni ehtinyt huomaamaan. Hävettää vieläkin!!

Vierailija
30/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahhhahahha kiitos tästä ! :D

Vierailija
31/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nice...

synnärillä muistan laahustaneeni zombiena köytäviä pitkin, ja kerran huomasin sairaalamekon olevan vyötärölle asti auki tissit vilkkuen...onneksi siellä oli paljon muitakin äitejä samanlaisessa olotilassa.

Vierailija
32/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/34 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija