Ystäväni, kotiäiti, repäisi tänään oikein kunnolla!
Hän oli ollut aamupäivällä kotonaan yöpaidassa ihan zombiena, huonosti nukutun yön jälkeen. Vauva 2kk valvottaa. Ovikello oli soinut. Ystäväni oli napannut vauvan kainaloon ja meni ovelle. Siellä posteljooni tuomassa postipakettia, joka ei mahtunut luukusta. Postimies oli tuijottanut ystävääni alaviistooon. Ystäväni oli luullut miestä niin ujoksi, ettei katso silmiin(kun hällä yöpuku päällä). No postimies lähti ja ystäväni oli järkytykseen huomannut, että yöpaidan helma oli ruttaantunut vauvan mukana ylös ja koko alakerta näkyvillä. Eikä pikkareita jalassa! Hän soitti ja kertoi tapahtuneesta mulle ja kuvasi, että koko majava oli sitten talviturkissaan. Oli pakko kertoa tää työpaikallanikin, kun on niin hauskaa tilannekomiikkaa. Ja rakas ystäväni, jos satut lukemaan tän ja tunnistat itsesi, niin kiitos parhaista nauruista! Tää jää elämään...
Kommentit (34)
:D Nuo postipakettien jakajat ovat varmasti nähneet kaikenlaista.
Mun pahimmat mokat oli lapseni vauva-aikana nurinpäin puetut paidat (itselläni siis) ja kerran unohdin ruokaostosten maksamisen jälkeen tavarat hihnalle. Myyjä huuteli sitten perään, että rouvan ostokset jäi...
Mitään noin legendaarista mulle ei käynyt mutta vastaavia oon kuullu muille vauvahöyryissä kyllä käyneen:)
Näitä on nähty pitkin kesää, koska heinäkuu oli niin lämmin että kevyisiin ja lyhyisiin kesämekkoihin tottumattomat tädit ovat pistäneet helmat hulmuamaan. Eräätkin pikkarit on tullu nähtyä ja pari kertaa ihan sitä itseään.
t. mies
Imettämisen jälkeen oli ihan säännöllistä et jompikumpi tisu jäi paljaaksi :P Anoppini vihjaisi hienovaraisesti kerran tästä itsellenii :D
Mä luulin kesällä, että lapset tulevat sisään. Ajattelin, että ovat päässeet sisälle rappuun samaan aikaan kun joku muu oli tullut samaan aikaan, koska summeri ei soinut. Olin just tullut suihkusta, ovikello soi. Avasin oven kurottaen ja ajattelin luikahtaa takas kylppäriin. Pyyhe oli päässäni turbaanina, muuten olin alasti. Postimieshän se siellä oli oven takana paketteineen. Ilahtui oikein kovasti.
No mulle ainakin on sattunut eräässä juhlissa se kuuluisa moka, että mekon helma jäi takaa sukkahousun vyötärön alle. Vieläkin hävettää.
Hauska sattumus, mutta sun kaveri ei ole kyllä mitään repäissyt... vahinkoja sattuu, hassujakin.
Mä luin joskus jostain että jos laittaa yöksi teippiä otsaan niin se siloittaa uurteet. Yhtenä aamuna postimies toi paketin ja ihmettelin kun tuijotteli niin ihmeellisesti. Vartin päästä katsoin peliin ja tajusin että minulla on maalarinteippiä otsassa.
Tulipa itselläkin majavatarina mieleen. Oltiin inttiaikoina keräämässä sotainvalidien keräystä ja kierreltiin ovilla rahaa keräämässä. Meillä oli mukana lahjoituspankkisiirtokaavakkeita niitä asuntoja varten joista ei tultu avaamaan ovea. Yhdellä ovella taas seistiin soittamassa ovikelloa ja kun hetkeen kukaan ei tullut avaamaan, niin raotettiin postilaatikkoa kupongin pudotusta varten, jolloin avatusta postiluukusta näkyi ihka aito tuhero. Asunnossa seisoi alaston nainen oven takan kyyläämässä meitä solttupoikia ovisilmästä. Mitäs siinä vilkaistiin toisiamme, käännettiin katseet ovisilmään ja tehtiin sotilaallinen tervehdys kättä lippaan viemällä ja jatkettiin matkaa.
t. mies
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:22"]
Mä luulin kesällä, että lapset tulevat sisään. Ajattelin, että ovat päässeet sisälle rappuun samaan aikaan kun joku muu oli tullut samaan aikaan, koska summeri ei soinut. Olin just tullut suihkusta, ovikello soi. Avasin oven kurottaen ja ajattelin luikahtaa takas kylppäriin. Pyyhe oli päässäni turbaanina, muuten olin alasti. Postimieshän se siellä oli oven takana paketteineen. Ilahtui oikein kovasti.
[/quote]
Mistä tiedät, että ilahtui, vieläpä OIKEIN KOVASTI? On jollakulla suuret luulot.
Minulla oli päälläni hihaton paita jossa oli väljät käsiaukot. Olin kyljelläni sängyllä ja juttelin pitkät tovit tietämättä että tissini oli paljastunut tästä käsiaukosta kaikelle kansalle. Ja eipä tietysti kukaan vaivautunut sitä mulle kertomaan, nauttivat vaan näkymistä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:22"]
[/quote]
Mistä tiedät, että ilahtui, vieläpä OIKEIN KOVASTI? On jollakulla suuret luulot.
[/quote]Ehkä sillä postelijoonilla olikin vain taskulamppu taskussa...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:33"]
Minulla oli päälläni hihaton paita jossa oli väljät käsiaukot. Olin kyljelläni sängyllä ja juttelin pitkät tovit tietämättä että tissini oli paljastunut tästä käsiaukosta kaikelle kansalle. Ja eipä tietysti kukaan vaivautunut sitä mulle kertomaan, nauttivat vaan näkymistä.
[/quote]
NAUTTIVAT, voi juma, täällä on varsinaisia playmateja useampikin siis.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:39"]
[/quote]
NAUTTIVAT, voi juma, täällä on varsinaisia playmateja useampikin siis.
[/quote]
Mulla on kuules oikein nätit tissit, ja näillä sanoilla (nautimme näkymistä) sen itsestään viuhahtaneen peittelin :)
Joskus silloin kun vielä sähkömittarit luettiin ,mittarinlukija tuli aina aamulla kahdeksan jälkeen.Mies oli mennyt töihin seitsemään ja menin aina sen jälkeen sänkyyn kun mun työt aikoi vasta puolenpäivän jälken. Ainakin kolmena vuonna avasin hänelle oven pukeutuneena vesirajaan ylttäneeseen paituliin. Totinen mies sujui ulos nopeasti.
[/quote]
jossain torillako se sun sänkys on kun kaikelle kansalle paljastelet?
Minusta tämä naapurille muutama vuosi sitten sattunut on kyllä huipputapaus: Taloyhtiössämme tehtiin ikkunaremonttia. He asuivat 7. kerroksessa. Naapuri kuulemma nukkuu aina alasti. Kun aamulla oli noussut ilman rihmankiertämään sängystä ylös, katsoo korkeuksissa remppamies suoraan sisälle...tää ei ole legendaa, kun sattui meidän talossamme.
Siis ketkä hapannaamat on antaneet alapeukkua tälle(kin) hauskalle aloitukselle?
:D