Lähtisinkö Turkuun?
Peukku alas on EI, peukku ylös on KYLLÄ.
19:00 vastausten perusteella toimin kuten palstalaiset haluavat. Jos KYLLÄ vastauksia on enemmän, otan seuraavan junan Turkuun.
Kommentit (35)
Mä en tykkää länsirannikon porukasta. Asuin jonkin aikaa siellä. Olen Pohjoisesta ja jotenkin minua katsottiin kieroon siellä? Muutin pois ja sain ystäviä heti Helsingistä ja Helsingissä opiskelevista tamperelaisista. Imatralla syntynyt mies löytyi Helsingistä ja nyt on ystäviä myös Imatra- Lappeenranta suunnalta. unohtamatta pohjoisen Suomen lapsuudenystäviä:) En siis ole friikki, ystäviä kyllä oli omastakin takaa.
Mutta Turku ja Pori..voi voi. Kauniit kaupungit, mutta ne ihmiset:(.
Älä ny hulluja kuitenkaa tee!!
t. Kuppislainen
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 19:40"]Mä en tykkää länsirannikon porukasta. Asuin jonkin aikaa siellä. Olen Pohjoisesta ja jotenkin minua katsottiin kieroon siellä? Muutin pois ja sain ystäviä heti Helsingistä ja Helsingissä opiskelevista tamperelaisista. Imatralla syntynyt mies löytyi Helsingistä ja nyt on ystäviä myös Imatra- Lappeenranta suunnalta. unohtamatta pohjoisen Suomen lapsuudenystäviä:) En siis ole friikki, ystäviä kyllä oli omastakin takaa.
Mutta Turku ja Pori..voi voi. Kauniit kaupungit, mutta ne ihmiset:(.
[/quote]
Tämä on valitettavan totta. Piiri pieni pyörii... its olen lähtöisin Porista, nyt asun Turussa mutta pian kutsuu kyllä Stadi. Ei tätä aluetta ja näitä sisäsiittoisia käpykyliä kestä. Missään muualla, maailmallakaan, ole ollut tällaista ongelmaa. Onneksi karavaani kulkee..
Pahalta vaikuttaa. Ap ei ole vieläkään palannut.
Varma AP bongattu Förillä tänään!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 22:05"]
Varma AP bongattu Förillä tänään!
[/quote]Vähän punertava tukka?
Aurajoesta on kuulema pelastettu joku raivoisasti turkulaisia tilanteestaan syyttelevä, joka hokee olevansa ap. Viety TYKSiin teho-osastolle.
Tukan väri ei selvinnyt, kun oli niin mudan peitossa.
Ap.lle kävi samat kun minulle: Löysi elämänsä miehen turusta ja jäi sinne.. siis tänne :)
Turku on hieno paikka, mutta sen asukkaat pitäisi vaihtaa. Ketä-sana kuka-merkityksessä ajaa ihmisen raivohulluuden partaalle.
Mä lähden Turusta huom... eikun siis tänään, jihuu! But i'll be back.
Oliko ap:lla alaikäisiä lapsia? Voisin nimittäin tehdä ls-ilmoituksen, kun ei ole nyt muutakaan tekemistä tänä iltana.
Ei Turusta kannata pois tulla ennen viikonloppuna. Siellähän on ne aikuisten messut silloin.
Turussa on moni kuollut.