Miten onnistuu satojen eurojen tuotto kirppiksellä??
TÄmmöistä kun usein kuulee ja mukamas ihan halvalla ovat myyneet tyyliin vauvan bodyjä 20cnt kpl.
Kertokaa nyt oikeesti, paljonko tavataa olette myyntiin vieneet (kaikkien tavaroiden yhteishinta) ja tavaroiden hintahaarukka. Ja sitten olette saaneet voittoa satoja euroja
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 10:55"]
Jotta tulee noin paljon tuottoa on pitänyt olla tarpeeksi massia ostaakseen nurkat täyteen kamaa. Järjetöntä. Myös merkkivaatetta ym pitää olla mukana. Siis ensin tuhlaat rahaa, jotta voit myydä ne.
[/quote]
Ensin pitää tuhlata rahaa, jotta lapsella on tarvittavat varusteet. Lapset kasvaa joten kamat jää liian pieninä tarpeettomiksi. Sitten ne voi laittaa myyntiin ja hyvässä lykyssä saat alessa ostamastasi laadukkasta vaatteesta vielä ihan hyvän myyntihinnan.
Saadakseen myytyä sen vaatteen pitää olla alun perin laadukas ja sitä on pitänyt huoltaa, trikoovaate jossa on saumat kierossa ei kelpaa kellekään. Uutta ostaessa olen pitänyt mielessä että esim villahaalarissa käytettynä ostettu Kivat on vuoden päästä arvokkaampi kuin uutena ostettu greenhill.
Minä tienasin viikon myyntipöydästä 130 euroa. Myynnissä oli edullisesti hyväkuntoisia naisten vaatteita 0.50-5e hinnoilla, lastenvaatteista meni ulkovaatteet ja kengät kaupaksi, muutama lastenkirja 1e kpl, lastenleluja 0.20e kpl, pari uutta naisten vaatetta 5-10e kpl, pari laukkua ja naisten kenkiä parin euron hinnalla.
Ekana päivänä vein 2 isoa ikea kassillista vaatetta ja tavaraa myyntiin, kävin seuraavana päivänä siistimässä pöydän ja kolmantena päivänä vein muovipussillisen vaatetta ja taas siistin pöydän, neljäntenä siistin ja vein pussillisen myytävää.
Onnistuneeseen myyntiin auttaa pöydän siistiminen, sopiva määrä tavaraa ettei se pöytä ole liian täynnä tai liian tyhjä. Alhaiset hinnat käytetyistä vaatteista ja tavaroista. Kaikki likainen ja rikkinäinen kannattaa heittää suosiolla roskiin, ne vanhat paskaiset pehmolelut ja linttaanpoljetut kengät ei todellakaan mene kaupaksi. Ja sellaisia venyneitä H&M toppeja tai nukkaisia akryyli-neuletakkeja EI osta kukaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:54"]
Ostaa ensin Tarjoustalosta vuoden ajan kaikki tarjoustuotteet/vaatteet kolmasosalla normaalihinnasta ja myy sitten mukamas normaalihintaisina ostettuina Huutonetissä:D Kätevää,kun normaali ohv.näkyy tuotelapussa:D:D
[/quote]
Ohv? Kas kun ei Ohvi? Ovh-hinnoittelusta on luovuttu viime vuosituhannella...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:26"]2013 kesällä oltiin myymässä viikon ajan. Mullakin oli hyvää ja uutta vaatetta.
Miinukselle jäätiin.
Kengät meni.
[/quote]Millaiset hinnat sulla oli?
[/quote]
Ei ollu korkeat.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:18"]
Mulla on aina jotain iittalaa/arabiaa myytävänä ja niistä tulee helposti jo yli satanen. Sit omia vaatteitani menee hyvin kun ovat uudenveroisia heräteostojen seurauksena. 3v kuopukselle uutena ostetut nätit vaatteet menee aina kaupaksi eikä tartte ihan halvalla edes myydä
[/quote]
Mistä sulla riittää tuota iittalaa/arabiaa aina laittaa myyntiin?
No sillä, että katsoo jokaisen vaatteen sen verran läpi hinnoitellessaan, ettei vie mitään tahraista tai rikkinäistä.
Monet vie, mutta tarviiko sitten ihmetellä, kun ei tule tuottoa?
Suositelkaa jotain kirppistä Hesassa!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 11:22"]Jos ette tee voittoa niin syyt on: 1. Hinta on liian kova 2. Tavaraa ei ole tarpeeksi 3. Kirppis on huono
[/quote]
4. Tavara on huonoa - 90-luvun kenkiä, tiimarin kuppeja, mainoskaljatuoppeja ja nyppyyntyneitä vaatteita ei osta kukaan
Ei kaikilla ole varaa ja juosta ostamassa merkkivaatteita tarjouksista ja netistä laskelmoiden vielä kirppismyyntiä. Ostan mitä pystyn markettien tarjouksista ja vien vaikka konttiin käytettynä. Lelut ovat murhernkryyni. Kertynyt säkkikaupalla ja pehmojakin paljon. Netti täynnä käytettyä lelua. Miten niistä pääsis eroon? Angry birds pehmoja jne. Vaikka tiedän että niitä ei ole oksennettu ja paskannettu, voivat olla vaikea myydä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:18"]
Mulla on aina jotain iittalaa/arabiaa myytävänä ja niistä tulee helposti jo yli satanen. Sit omia vaatteitani menee hyvin kun ovat uudenveroisia heräteostojen seurauksena. 3v kuopukselle uutena ostetut nätit vaatteet menee aina kaupaksi eikä tartte ihan halvalla edes myydä
[/quote]
Mistä sulla riittää tuota iittalaa/arabiaa aina laittaa myyntiin?
[/quote] Siitä kun olen sitä jo lähemmäs 20v ostellut kaapit täyteen ja edelleen ostan kun ihastun uutuuksiin --->vanhoista saa jotain aina lähteä kun kyllästyn tai kaapit täyttyy.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 22:10"]
Kirpparilta tulee minulle viikossa vähintään 300€. Parhaimmillaan olen saanut 600€ viikon aikana. Vuokraan pöydän 2-3 krt./ vuosi.
Pääosin myyn lastenvaatteita ja leluja. Myös uutta tai uudenveroista kodintavaraa.
Vien päivittäin lisää myytävää kun menen järjestelemään pöytää.
[/quote]
höpö höpö
[/quote]
Mulla ei ole mitään tarvetta valehdella.
Tuohon 250 euroon vielä... Jos ostaa merkkivaatetta alesta niin saa aina omansa pois. Paremmin kuin tarjoustalon kamoista. Eli logiikkani on, että ostan esim Ticketin ulkovaatteet -60 tai - 70% eli 100 euron housut hintaan 30-40 euroa. Niitä kahdet per lapsi = eivät ehdi talvessa kulua. Sitten myyn ne pois hintaan 35 euroa, koska sen niistä saa heti. Kestävä merkki. Ja käyttökulua jää 0-5 euroa/housu. Jos ostan halvat tarjoustalon housut 20 eurolla, ne on puhki viikossa = ne saa heittää roskiin. Näin toimin kaikkien vaatteiden kanssa ja lapset kulkee siusteinä ja hyvin puettuina. Ja kysyntää hyväkuntoiselle, yhden köyttämälle vaatteelle on kuulkaa paljon.