Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GLUNEETIN RUOKALVALIO LAIHDUTTAA!

Vierailija
29.08.2014 |

Jes!!!! :D Viikko sitten aloitin gluteenittomalla ruokavaliolla. Painoa putosi ainaisella laihduttamisen yrityksellä yhtäkkiä pari kiloa! Jestas :) Olin masennuksissa kun jouduin hylkäämään grillimakkarat ja suolakeksit yms, mutta kummasti mieli parani! Viikon ollut nyt näin. Siis keliakian vuoksi jouduin luopumaan "herkuista". Ei varaa gluteenittomiin herkkuihin ja olen laiska. Onneni. Onko muilla tällaista??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

GLUTEENITON!!! Innoissani taas mokasin otsikon! Ap

Vierailija
2/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos makkaraa ja keksiä olet vetänyt, niin ihan vain niiden syömisen lopettamisella laihtuu. Ei siihen mitää gluteenitonta ruokavaliota tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan se laihduttaa että syö vähemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
4/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihduin. Tuli syötyä terveellisemmin ja vähemmän jostain syystä. Uutena asiana tuli luettua tuoteselostuksia jne. Kala ja kana - ei lihota. Salaatit. Kyllä toisaalta voisi sanoa että se ruokavalio laihduttaa. Onko palstalla lihavia keliaakikkoja?

Vierailija
5/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ja niinhän se on ettei vehnäjauhosta saa tehtyä terveellistä ruokaa.

Vierailija
6/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkaroissa ei yleensä ole gluteenia. Ainakaan laadukkaissa.

Vierailija
7/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:02"]Grillimakkaroissa ei yleensä ole gluteenia. Ainakaan laadukkaissa.
[/quote]Mä syön niitä ns.jauhomakkaroita, en tykkää "lihamakkaroist". Tai söin, en enää :) Ap

Vierailija
8/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei edes tee tavallaan mieli entistä mässäämistä kun tietää ettei ole lupaa eikä voi syödä. Kummasti auttaa nyt painon pudotuksessa :) Karkkipussi löytyi kaapista. Alleviivattu VEHNÄJAUHOA :D Ap

Vierailija
9/9 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itseasias ekaa kertaa maitorahkaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän