Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elää kun on ulkonäöllisesti aivan hemmetin ruma?

Vierailija
29.08.2014 |

Olen normaalipainoinen ja minulla on ihan nätit silmät, mutta kaikki muu onkin sitten jotain aivan tajuttoman rumaa. Teinivuosien jälkeen kasvojeni muoto muuttui todella ällöttävän näköiseksi soikioksi roikkuposkineen. Hiukset ovat ohuet ja kihartuvat. Nenä on nykerö ja siihen tulee helposti mustapäitä. Iho on sentään muuten hyvä.

Ennen kuvittelin olevani ihan ok, mutta todellisuus on lyönyt kovaa kasvoille muiden ottamien kuvien ja videoiden kautta. En halua elää tämän näköisenä, ahdistaa ja itkettää.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa kauneusleikkauksia. Jos oikeasti tosi paljon häiritsee, niin haluatko tuhlata elämäsi turhaan märehtimiseen? Rahaa säästöön, nipsnaps ja ongelma on poistunut.

Vierailija
42/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:47"]

Olin juuri tulossa valittamaan että olen itsekin ruma ja tylsä, sosiaalinen elämä siksi vaikeaa...

...mutta sitten kävikin ilmi että ap:llahan on jopa aviomies. Terve ja hyvästi.

t. rumilus joka ei ole koskaan seurustellut

[/quote]

Näinpä. Olen juuri 40 täyttänyt, neitsyt ja koskaan seurustelematon. Eikä näin omasta tahdostani, vaan koska olen niin ruma ettei kukaan huoli. Tosin myönnän että pelkästään ruman voisi joku vielä huoliakin, mutta ruma ja introvertti on jo yhdistelmä jota kukaan ei halua. 

Ja mun rumuus on oikeasti melkoista luokkaa. Minulla on äärimmäisen epäsymmetriset, suorastaan epämuodostuneen näköiset kasvot, esim. leuka toiselta puolelta kulmikas ja leveä ja toiselta puolelta kapea ja ovaalimainen. Erittäin ulkonevat jättisuuret hampaat joissa synnynnäisiä kiillepuutoksia (ruskeita länttejä). Pienenpienet silmät pulleiden läskiluomien välissä. Ei leukaa sivulta katsoen, mutta pulleat huulet. Kuulen hyvin usein esim. juopuneiden tai lasten yököttelyä ulkonäöstäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kauneusleikkauksetkaan kauas kanna, jos ei välitä yhtään pitää kauneuttaan yllä...

Vierailija
44/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli kuin murrosikäisen tyttölapsen ruikutusta. Seisoo tuntitolkulla peilin edessä ja tutkiin jokaista kasvojen yksityiskohtaa suurennuslasilla ja kuvittelee olevansa ruma. Harva on tyytyväinen itsestä otettuihin valokuviin. Passikuvat ovat kamalimpia, kuin vankikarkurin kuvia, numerosarja alalaideasta vain puuttuu.

Keskity olennaiseen ja jätä se naaman tuijotus.

Vierailija
45/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyyppi on RUMA : http://www.aaveplaneetta.com . Et voi olla rumempi.

Vierailija
46/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tuli vaan pahempi mieli täältä. Miten esim. kasvojen luiden muotoon tai nenän muotoon vaikuttaa ruokavalio? Ihohan minulla on hyvä, kuten totesin (paitsi ne nenän mustapäät). Eikä tässä nyt kukaan ole suuttunut, kunhan vilpittömästi kysyin. Ap

Vierailija
47/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:43"]

Näinpä. Olen juuri 40 täyttänyt, neitsyt ja koskaan seurustelematon. Eikä näin omasta tahdostani, vaan koska olen niin ruma ettei kukaan huoli. Tosin myönnän että pelkästään ruman voisi joku vielä huoliakin, mutta ruma ja introvertti on jo yhdistelmä jota kukaan ei halua. 

Ja mun rumuus on oikeasti melkoista luokkaa. Minulla on äärimmäisen epäsymmetriset, suorastaan epämuodostuneen näköiset kasvot, esim. leuka toiselta puolelta kulmikas ja leveä ja toiselta puolelta kapea ja ovaalimainen. Erittäin ulkonevat jättisuuret hampaat joissa synnynnäisiä kiillepuutoksia (ruskeita länttejä). Pienenpienet silmät pulleiden läskiluomien välissä. Ei leukaa sivulta katsoen, mutta pulleat huulet. Kuulen hyvin usein esim. juopuneiden tai lasten yököttelyä ulkonäöstäni.

[/quote]Nukutko kyljelläsi? Oletko lihava? Liikutko?

Vierailija
48/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kauneusleikkauksetkaan kauas kanna, jos ei välitä yhtään pitää kauneuttaan yllä...

[/quote]

Ja kuka sanoo etten pidä? Kasvot muuttuvat jokaisella iän myötä, parempaan tai huonompaan. En voi näyttää samalta kuin 18-kesäisenä, mutten voi myöskään vaikuttaa siihen mihin suuntaan kasvot ovat sen jälkeen muuttuneet. Ap

Vierailija
49/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:53"]

Okei, tuli vaan pahempi mieli täältä. Miten esim. kasvojen luiden muotoon tai nenän muotoon vaikuttaa ruokavalio? Ihohan minulla on hyvä, kuten totesin (paitsi ne nenän mustapäät). Eikä tässä nyt kukaan ole suuttunut, kunhan vilpittömästi kysyin. Ap

[/quote]Ei kasvojen luusto iän myötä taida niin dramaattisesti muuttua ja kun aloitusviestissä et maininnut edes sitä viaksi, vaan ihon ja hiukset. Ruikuti ruikuti.

Vierailija
50/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:52"]

Tämä tyyppi on RUMA : http://www.aaveplaneetta.com . Et voi olla rumempi.

[/quote]

Mielestäni hän on kovinkin nätti, olen reippaasti rumempi. Ap

Vierailija
51/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:55"]

[/quote]Ei kasvojen luusto iän myötä taida niin dramaattisesti muuttua ja kun aloitusviestissä et maininnut edes sitä viaksi, vaan ihon ja hiukset. Ruikuti ruikuti.

[/quote]

Et osaa lukea? Aloitusviestissä sanoin, että IHO ON HYVÄ. Ap

Vierailija
52/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:54"]

[/quote]

Ja kuka sanoo etten pidä? Kasvot muuttuvat jokaisella iän myötä, parempaan tai huonompaan. En voi näyttää samalta kuin 18-kesäisenä, mutten voi myöskään vaikuttaa siihen mihin suuntaan kasvot ovat sen jälkeen muuttuneet. Ap

[/quote]No jos mätät sokeria ja hiilaria etkä liiku, niin et huolehdi. Kosteusvoiteesikin on luultavasti se sininen nivea. Ja voitpa vaikuttaa kasvoihin. Ravintotottumuksilla, yllätys.

Vierailija
53/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:56"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:55"]

[/quote]

Et osaa lukea? Aloitusviestissä sanoin, että IHO ON HYVÄ. Ap

[/quote]Voi äly, roikkoposket ovat ihoa, ja mustapäät on myös iho-ongelma, joten ei ole hyvä iho. Pliis mee muualle huutamaan. Tai syö sokeria niin saat lisää buustia tolle sun temperamentilles. Joka sekin on varmaan itseaiheutettua.

Vierailija
54/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pyörin paljon unissani ja nukun kaikissa mahdollisissa asennoissa yön aikana. Enkä pysty siihen tietoisesti vaiktutamaan. En ole lihava, 167 cm / 53 kg. Liikuntaa harrastan vain hyötyliikuntaa kuten pihahommat ja koiran kanssa ulkoilu. En usko että liikunta paljoa ongelmaani auttaisi koska kroppani on aika hyvän näköinen nytkin, se ei vaan paljon auta, kun naama on "epämuodostunut". Kauneusleikkauksillakaan ei kovin paljoa voida sille kun kasvojen koko luustorakenne on ihan kummallinen ja epäsymmentrinen. 

Vierailija
55/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:00"]

[/quote]

Pyörin paljon unissani ja nukun kaikissa mahdollisissa asennoissa yön aikana. Enkä pysty siihen tietoisesti vaiktutamaan. En ole lihava, 167 cm / 53 kg. Liikuntaa harrastan vain hyötyliikuntaa kuten pihahommat ja koiran kanssa ulkoilu. En usko että liikunta paljoa ongelmaani auttaisi koska kroppani on aika hyvän näköinen nytkin, se ei vaan paljon auta, kun naama on "epämuodostunut". Kauneusleikkauksillakaan ei kovin paljoa voida sille kun kasvojen koko luustorakenne on ihan kummallinen ja epäsymmentrinen. 

[/quote]Ei kun sitä vaan, että jos verenkierto olisi estynyt kasvoihin, niin liikunnalla sitä voisi edesauttaa. Mistä sinulle sitten läskiluomet on tullut, jos paino on normaali? Mietin, että leuattomuuttakin se ylimääräinen rasva saattaa korostaa.

Vierailija
56/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa muuten että joitain itsensä rumaksi kokevia neuvotaan kaikenlaisiin ruokavalio- tms juttuihin niin kuin se muka paljoa auttaisi. No toki, jos on vaikka paljon ylipainoa niin kyllähän sen laihduttaminen vaikuttaa. Ja jonkin verran vaikuttaa sekin että saa unta tarpeeksi, ei juopottele tms. Mutta kyllä se aika rajallista on mitä noilla voi vaikuttaa. 

Kaunispiirteinen ihminen on kaunis vaikka vähän esim. huonojen elämäntapojen takia rupsahtaisikin, ja ruma taas melko ruma vaikka saisikin ihon tasaiseksi ja kiinteäksi jne hyvillä elämäntavoilla. Se on niin paljon kiinni luustosta ja mittasuhteista, joihin ei voi oikein vaikuttaa.

Vierailija
57/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 13:22"]

On se kumma, kun porukka suuttuu siitä, että yrittää ehdottaa, mistä voisi olla apua. No jatkakaa toki siten miten ennenkin, ettei vaan mikään muuttuisi paremmaksi. Voi myös alkaa hyväksyä itsensä, jos on sitä mieltä, että on tehnyt kaikkensa ja on silti ruma.

[/quote]

Ei kukaan kritisoi sitä.

Joidenkin on vain niin vaikea tajuta, että kasvonpiirteitä ei korjaa hyvä ruokavalio, kauniit vaatteet ja meikit ja salillakäynti. Eihän ap:kaan todennut olevansa yksiselitteisesti ruma. Ja on hyvä huomio miettiä, onko rumuus vain "kokemus" jota voikin ehkä muuttaa.

[/quote]

Kun kasvoissa on jotain perustavaa laatua olevaa ns. rumaa, sitä ei voi korjata ruokavaliolla  tai liikunnalla tai kasvojumpalla. Ainoa keino on kasvojen kauneuskirurginen toimenpide. Itselläni on myös kasvoissa ongelma, johon tarvitaan kirurgin veistä. Ja olen todellakin menossa leikkaukseen, koska tiedän, että tämän minulle ison, mutta aika helpostikin leikkauksella korjattavan ongelman poistuminen nostaa hyvää oloani varmasti paljon. Sellaisten, joilla ulkonäössä ei ole ongelmia, on aivan turha kertoa, kuinka ulkonäöällä ei ole merkitystä. Sillä on paljon merkitystä. Onneksi on kauneuskirurgia ja nyt jopa aika helposti kaikkien saatavilla.

Vierailija
58/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväpä selvä, tällä palstalla olisi taas kirveelle töitä. Pitäkää hauskaa keskenänne, teinit. Ap

Vierailija
59/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:03"]

Naurettavaa muuten että joitain itsensä rumaksi kokevia neuvotaan kaikenlaisiin ruokavalio- tms juttuihin niin kuin se muka paljoa auttaisi. No toki, jos on vaikka paljon ylipainoa niin kyllähän sen laihduttaminen vaikuttaa. Ja jonkin verran vaikuttaa sekin että saa unta tarpeeksi, ei juopottele tms. Mutta kyllä se aika rajallista on mitä noilla voi vaikuttaa. 

Kaunispiirteinen ihminen on kaunis vaikka vähän esim. huonojen elämäntapojen takia rupsahtaisikin, ja ruma taas melko ruma vaikka saisikin ihon tasaiseksi ja kiinteäksi jne hyvillä elämäntavoilla. Se on niin paljon kiinni luustosta ja mittasuhteista, joihin ei voi oikein vaikuttaa.

[/quote]No edelleenkin, jos joskus on näyttänyt hyvältä tai ihan ok:lta, niin ei sen pitäisi dramaattisesti kadota vanhenemalla. Ellei tosissaan tee niitä vääriä valintoja.

Vierailija
60/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 14:04"]

Selväpä selvä, tällä palstalla olisi taas kirveelle töitä. Pitäkää hauskaa keskenänne, teinit. Ap

[/quote]Suuttuu ku ei vastaukset miellytä :D Mitä sä olisit halunnut kuulla? Että joo joo, oot ihan ruma, ei sille mitään voi, hali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi