Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten elää kun on ulkonäöllisesti aivan hemmetin ruma?

Vierailija
29.08.2014 |

Olen normaalipainoinen ja minulla on ihan nätit silmät, mutta kaikki muu onkin sitten jotain aivan tajuttoman rumaa. Teinivuosien jälkeen kasvojeni muoto muuttui todella ällöttävän näköiseksi soikioksi roikkuposkineen. Hiukset ovat ohuet ja kihartuvat. Nenä on nykerö ja siihen tulee helposti mustapäitä. Iho on sentään muuten hyvä.

Ennen kuvittelin olevani ihan ok, mutta todellisuus on lyönyt kovaa kasvoille muiden ottamien kuvien ja videoiden kautta. En halua elää tämän näköisenä, ahdistaa ja itkettää.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin sisäisesti kaunis?

Vierailija
2/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:26"]Oletko kuitenkin sisäisesti kaunis?
[/quote]

En usko, jos rehellisesti sanotaan. Yritän olla kaikille kiva ja mies sanoo, että olen nykyisin mukava ihminen, mutta olen edelleen temperamenttinen ja huono hallitsemaan tunteenpurkauksia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ruma ole, kun sulla on kerta mieskin.

Vierailija
4/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä vaan jos on pippurinen! :) Luonnetta pitää olla

Vierailija
5/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa objektiivisia näkemyksiä siitä mikä on rumaa ja mikä ei. Toisin sanoen olet yhtä hyvän näköinen kuin maailman kaunein ihminen. Evoluution myötä suosimme tiettyjä piirteitä, mutta ne eivät ole absoluuttisia totuuksia. Toisenlaisessa maailmassa märkivät mätäpaiseet olisivat kovaa huutoa. Tiedä sitten lohduttaako tuo tieto..

Mutta älä ainakaan hauku itseäsi rumaksi sillä et pysty todistamaan sen paikkansapitävyyttä. Itsekin sain ulkonäkökriisin kun aloin kaljuuntumaan (olen mies). Mutta sen jälkeen tietty pinnallisuus ja yksinkertaisuus on karissut pois. Ei lainkaan huono diili. Sitä paitsi et välttämättä ole niin pahan näköinen kuin kuvittelet. Ja kannattaa muistaa että kaikkien ulkonäkö rapistuu ajan myötä. Ne jotka ovat (omasta mielestään) rumia ovat etulyöntiasemassa koska heitä tuo iän tuoma muutos ei hetkauta paskaakaan. Kanna sitä nykerönenääsi ylpeydellä!

Vierailija
6/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:24"]

Olen normaalipainoinen ja minulla on ihan nätit silmät, mutta kaikki muu onkin sitten jotain aivan tajuttoman rumaa. Teinivuosien jälkeen kasvojeni muoto muuttui todella ällöttävän näköiseksi soikioksi roikkuposkineen. Hiukset ovat ohuet ja kihartuvat. Nenä on nykerö ja siihen tulee helposti mustapäitä. Iho on sentään muuten hyvä. Ennen kuvittelin olevani ihan ok, mutta todellisuus on lyönyt kovaa kasvoille muiden ottamien kuvien ja videoiden kautta. En halua elää tämän näköisenä, ahdistaa ja itkettää.

[/quote]

Ei nuo seikat sinusta rumaa tee!

Itsellänikin on aika usein heikkoja hetkiä, jolloin koen olevani rumilus. Joskus laittaudun ja ajattelen näyttäväni hyvältä. Myöhemmin katson kuvia, jotka on otettu tuona kyseisenä iltana/päivänä ja järkytin. Luulin näyttäneeni hyvältä, mutta kuva näyttää jotain ihan muuta.. Eli et ole ainoa. Pää pystyyn, hymy kaunistaa!

Vierailija
7/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:31"]Ethän sä ruma ole, kun sulla on kerta mieskin.
[/quote]

Ei kai se nyt noinkaan ole? Henkilökohtaisesti en kyllä oikeasti ymmärrä miksi mies meni kanssani naimisiin, kun minussa ei ole paljoakaan hyvää ulkoisesti eikä sisäisesti.

Ap

Vierailija
8/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna jonkun hyvän kuvaajan ottaa sinusta hyviä ja kauniita kuvia. Jokaisesta saa niitä huonoja kuvia, eivätkä ne ole mikään totuus.

Vierailija
9/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden terapeutin mukaan vastaanotolle tullessaan lähes kaikki naiset uskovat olevansa ällöttävän rumia. Kun terapia etenee ja häpeä ja syyllisyys on käsitelty, he alkavat ymmärtää kelpaavansa sellaisenaan. Rumuuden kokemus kertoo siitä, että vanhemmat ovat olleet omassa tunne-elämässään kehittymättömiä ja ovat viestineet lapselle, että tämä on huono, hävettävä, vääränlainen. Tästä sitten kiteytyy ihmiselle rumuuden kokemus.

Tietysti toiset ovat viehättävämpiä kuin toiset ja itsekin olen saanut riesakseni muun muassa huonon ihon, bulldogin posket ja tihrusilmät. Silti jaksan elää, koska koen olevani arvokas tällaisena. Minä olen ihan hyvä ja kelpaan.

Vierailija
10/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:33"]Kuulostat suhteellisuudentajuttomalta paskapäältä, joka valittaa pikkujutuista. Maailmassa on oikeasti todella rumia ihmisiä, sellaisia, joilla on epämuodostumia ja kaikenlaista oikea, OIKEAA syytä sanoa että ovat susirumia. Loukkaat kaikki näitä ihmisiä nillittämällä sitä kun et ole TÄYDELLINEN. Se on vähän eri asia.

toivon, että joudut auto-onnettomuuteen, jossa puolet naamastasi palaa pois. näin valituksesi siitä, että olet ruma, ei mene suotta hukkaan.
[/quote]

Ehkä niinkin. Mutta etkö sinä todella koskaan ole nähnyt rumaa ihmistä, jolla ei olisi epämuodostumia? Minulle riittäisi että olisin normaali, ei tarvitsisi olla täydellinen. Ap

Vierailija
11/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:31"]Ethän sä ruma ole, kun sulla on kerta mieskin. [/quote] Ei kai se nyt noinkaan ole? Henkilökohtaisesti en kyllä oikeasti ymmärrä miksi mies meni kanssani naimisiin, kun minussa ei ole paljoakaan hyvää ulkoisesti eikä sisäisesti. Ap

[/quote]

Niin aivan, ehkä se oli epätoivoinen eikä sitten löytänyt ketään muuta, ettei voinut ottaa kun naisen jolla on huono luonne ja vielä rumakin???

Mietin nyt heti itsekin miltä kuulostat! :D Miehesi pitää tietysti siitä miltä näytät ja millainen olet! :)

Vierailija
12/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla on kuitenkin mies, joka tykkää susta?

Turha aloitus.

Vierailija
13/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:35"]Anna jonkun hyvän kuvaajan ottaa sinusta hyviä ja kauniita kuvia. Jokaisesta saa niitä huonoja kuvia, eivätkä ne ole mikään totuus.
[/quote]

Mutta jos näyttää suohirviöltä videoissakin, niin eikö se ole silloin totuus? Hääkuvat ovat ihan kivoja, mutta niistä onkin vuosia aikaa. Olen samanpainoinen, hiukset ovat samanväriset ja meikkaan samalla lailla, mutta jotenkin vuodet ovat muokanneet minusta aivan erinäköisen. Ap

Vierailija
14/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis sitten terapian paikka!

Vierailija
15/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuka vaan on ihan perusnätti, kun pukeutuu kivasti, käy säännöllisesti kampaajalla, huolehtii itsestään, liikkuu, ei käytä 20 vuotta sitten muodissa olleita silmälaseja jne.

Ohuetkin hiukset näyttää hyvältä, kun kampaaja värjää ne ja leikkaa sun päähän ja kasvoihin ja hiuksiin sopivan mallin. Kun laitat ne etkä kulje tukka rasvaisena, niin se on hyvä.

Itsetunto ja oma olo näkyy ulospäin. Kun olet itse tyytyväinen itseesi, näytät jo huomattavasti paremmalta.

Vierailija
16/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumastakin saa ihan kivannäköisen jos viitsii nähdä vaivaa. Käy hyvällä kampajalla, kasvoihin sopiva malli tekee jo paljon. Pyydä myös muotoilemaan ja värjäämään kulmat.Mustapäät saat piiloon meikillä.
Tunnen monta ihmistä jotka ei ole mitenkään kovin hyvännäköisiä, mutta muuten tosi tyylikkäitä. Osaavat stailata itsestään tosi kivannäköisiä.
Kauneus on katsojan silmissä, ainahan omat valokuvat näyttää ihan kauheilta. Ja ihan erilaisilta kuin peilikuva.

.

Vierailija
17/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:31"]Ethän sä ruma ole, kun sulla on kerta mieskin. [/quote] Ei kai se nyt noinkaan ole? Henkilökohtaisesti en kyllä oikeasti ymmärrä miksi mies meni kanssani naimisiin, kun minussa ei ole paljoakaan hyvää ulkoisesti eikä sisäisesti. Ap

[/quote]

Jos et ymmärrä miksi miehesi on sinun kanssasi niin se herättää epäilyksiä ymmärryksen tasostasi. Ja se taas herättää epäilyksiä arvostelukyvystäsi oman ulkonäkösi suhteen.

Vierailija
18/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin turha aloitus, kumppani löytyy ja kavereita. T: Ruma mies, jolla ei ole kavereita\kumppania. Viimeksi eilen kuulin olevani ruma.. Olen saanut avokämmenestä naiselta, kun olen kuulemma niin ruma. Sisko sanoi rumaksi, kaverinsa nyökyttelivät vieressä. Joten tiedän ja myönnän olevani ruma, mutta että antaisin vaikuttaa niin v*tut! Se on muitten ongelma. Ikää +30

Vierailija
19/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri tulossa valittamaan että olen itsekin ruma ja tylsä, sosiaalinen elämä siksi vaikeaa...

...mutta sitten kävikin ilmi että ap:llahan on jopa aviomies. Terve ja hyvästi.

t. rumilus joka ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
20/73 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua. Oon itseasiassa tehnyt itsekin tästä aiheesta aloituksia tänne. Voi kun uskaltais vaikka pistää oman kuvansa johonkin niin puolueettomat ihmiset vois katsoa, väittävätkö vielä sitten että en ole ruma...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä