7v poika naisten puolelle uimahallissa?
Esikoinen aloitti koulun ja vaikka itse pidänkin vielä pienenä poikana, niin mitä te sanotte: Voiko ekaluokkalainen tulla vielä äidin kanssa naisten puolelle uimahallissa?
Missä menee teidän mielestä raja että naisten puolelle ei enää poikaa tulisi ottaa?
Kommentit (95)
Tottakai voi jos ITSE haluaa. Eli pojan oma mielipide se tärkein. Tuleehan sinne naisten puolelle lesbojakin(joita voi ne toisten tissit kiinnostaa) ja miesten puolelle homoja joita kiinnostaa sitten muut "ulkonevat". Että älkääs nyt olko noin AHDASMIELISIÄ.
Tuon ikäisillä pojilla ihan normaalia että täysi-ikäinen tyttö tai nainen pesee pippelin. Tuon ikäiset kun eivät vielä ole oppineet pesemään sieltä esinahan alta. Voin puvua ihan kokemuksesta kun olin tuon ikäisenä naisten saunassa niin pippeli pestiin siinä tyttöjen katsellessa.
Yhteissaunassa meitä pikkupoikia ja tyttöjä ikä 12-15 vuotta kaikki käytiin aina yhdessä nakuna saunassa ja uimassa.
Mukana oli yleensä yhden perheen 16 vuotias tyttö, joka käytti uimapukua. Vahti meitä noin kymmentä kakaraa saunassa ja uimassa. Auttoi myös jokaista varsinkin tukan ja intiimipaikkojen pesussa ja ertyisrsti jäi mieleen huuhtelu, kun tyttö tarkasti meiltä pikkupojilta esinahan puhtauden ja tytöt saivat aina levittää jalkansa, että saippuaa ei ollut jäänyt pimpanrakoon. Monella pojalla alko jöpöttämään, mutta siitä tyttö ei ollut millänsäkään, saattoi vain huuhtelun jälkeen läpsästä pyllylle ja sanoa, että meeppä vielä uimaan, niin tuokin rauhottuu.
Tämä sama tyttö tarkasti ja auttoi pesussa ja huuhtelussa ainakin kolmen kesän ajan, eikä se kenestäkään ollut mitenkään ihmeellistä.
Kivat muistot siitä on jäänyt ja joskus pyydän tyttöystävääni saunassa pesemään mut samalla lailla.
Heh. Mä ja kaksosveli oltiin 12-vuotiaina 19-vuotiaan serkkutytön kanssa kolmestaan mökillä. Päivänä muutamana serkkutyttö kutsui sinne kolme kaveriaan, sauna lämmitettiin ja mentiin sinne kaikki kuusi yhtaikaa. Serkkutyttö pesi meiltä sekä tukat että kikkelit (oli vielä pikkupojan kapineet) - eikä siinä ollut kenestäkään mitään kummallista, ainahan se oli niin tehnyt kun oli lapsenvahtina. Sen kavereillakin oli naama ihan peruslukemilla. Kyllä nuo isot tytöt lapsenlikkana ollessaan tuollaista tekee ja on varmaan aina tehneet.
Olin vielä 12 vuotiaana aivan lapsi ja minä ja siskoni 8 vuotias oltiin kesällä meidän 16 vuotiaan lapsenlikan kanssa melkein joka päivä uimassa hiekkarannalla.
Kerran äiti oli huomauttanut lapsenlikalle, että hiekkaa oli tullut rannalta mukaan jopa sänkyyn asti. Äiti oli valistanut meidän hoitajatyttöä, että hiekat pitää huuhtoa kunnolla rannassa, ettei se jää hankaamaan herkkiä paikkoja.
Sen jälkeen aina uinnin jälkeen ennen kotiin lähtöa meidän piti ottaa uikkarit pois ja hoitajatyttö huuhteli uikkarit ja senjälkeen siskon pimppi sai erittäin perusteellisen huuhtelun kun lapsenlikka vaati siskoani kyykkyyn ja ylös ainakin kymmenen kertaa ja huljutti vielä kädellä monta kertaa vettä pimpiin ja varmisti, että hiekanmuruja ei ollut.
Muistan hyvin, kuinka siskoni jopa odotti sitä puhdistusta jalat haarallaan ja omituinen hymy huulillaan. En yhtään ymmärtänyt sillon, miksi se siskostani oli niin hauskaa.
Minä sain myös oikein erikoissyynin, jossa pippelin esinahkaakin vedettiin taakseppäin ja kikkeliä huuhdottiin vedessä ja taas tarkastettiin ja vedettiin esinahkaa taakse ja jopa katsottiin, että hiekanjyväsiä sieltä ei enään löydy, myös kivesten ympärys ja peppuvako tarkastettiin, mutta jännintä oli esinahan käsittely, joka usen johti pikku pippelin jöpöttämiseen.
Meidän hoitaja ei välittänyt vähääkään, vaikka rannalla oli paljon muitakin ja varsinkin 12-15 vuotiaat tytöt seurasivat silmät tapillaan, kuinka pikkupojan pippeliäni puhdistettiin. Muistan vieläkin niiden tyttöjen hymyt, kuinka ilosena he katselivat minun pippelipuhdistuksia, minusta se oli täysin normaalia ja luonnollista, vaikka pippeli jöpöttikin, mutta sekin tuntui ihan normaalilta, vaikka huomasinkin tyttöjen tirskahtelevan minua katsoessaan, en osannut pitää sitä mitenkään ihmeellisenä.
On toi kaupunki asuminen vaikuttanut suomalaiseen saunakulttuuriin.
Meillä kotona kävi myös naapuri saunomassa,niillä oli ihan sauna hajalla.
Ihan hyvin sovittiin samaan saunaan,vähän kaiken ikäisiä,teini-ikäisistä ihan pieniin.
Tottakai siellä stondiksia nähtiin ja koettiin..ei siinä,pikku herjaa vaan.
Tytöt vähän kiusettelikin...
KANTASUOMALAINEN vaaleaihoinen voi olla naisten saunassa vaikka 15 kesäseen saakka :),mutta ei ainakaan afrikkalainen TUMMAihoinen voi olla, sillä heillä hormoonit ovat heränneet paljonkin ennen kymmentä ikävuottaan!!!, ehkä muidenkinmaiden muslimit ovat kehittyneempiä seksuaalisesti kuin suomaiset poikaLAPSET :)
tiijjähäntäsitten, van nuin tuli mieleeni :D
kyllä sitä tossa vaiheessa pitää jo kysyä voiko poika tulla naisten saunaan. Itse olin 12 vuotiaana naisten saunassa, siellä oli samanikäisiä ja vähän vanhempiakin tyttöjä, tytöille vaan sanottiin ennen tuloani että nyt on poika tulossa saunaan joten uikkarit tai pyyhe päälle jos ujostuttaa. Tytöt oli sen verran ujoja että kaikki pisti uikkarit päälle.Aikuiset naiset oli alasti samoin kuin minä.
Mä oon 11v enkä kyllä halua että joku pesee itseni. Pesen itse itseni. Kyllä pienempänä minut pestiin niin kuin kuuluukin, mutta nykyään osaan itse pitää huolen puhtaudesta.
Meudän uimahallissa on ihan sääntö että kouluikäiset pojat miesten puolelle ja tytöt naisten puolelle.
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:26"]
KANTASUOMALAINEN vaaleaihoinen voi olla naisten saunassa vaikka 15 kesäseen saakka :),mutta ei ainakaan afrikkalainen TUMMAihoinen voi olla, sillä heillä hormoonit ovat heränneet paljonkin ennen kymmentä ikävuottaan!!!, ehkä muidenkinmaiden muslimit ovat kehittyneempiä seksuaalisesti kuin suomaiset poikaLAPSET :)
[/quote]
Totta. Sompanssi kun irti pääsee, niin siinä apinassa on kyllä pitelemistä. Varmasti moni raiskattu sen tietää. Sompanssilla on eläimen vietti jota se ei hallitse.
Minä taas en uskalla laittaa 7 v poikaa yksin miesten puolelle. Kun ei voi tietää pervoista, joten emme käy uimahallissa
Ai, mun 6-vuotias poika on kyllä vielä niin pienen oloinen, että en yksin häntä miesten puolelle päästä. Jos ei isänsä suostu mukaan, niin sitten kyllä tämä eskariin menijä tulee mun kanssa naisten puolelle. Kylpylässä sai mennä isomman kouluikäisen serkun kanssa kahdestaan miesten puolelle, mutta yksin en vielä laskisi.
Kyllä 7 vuotiaalla pojalla on kassit jo laskeutunut ja pippeli töpöttää jäykkänä hyvinkin helposti. Vaivautuneitahan aikuiset naiset tuossa tilanteessa on. Pahinta se isälle on kun pojalla seisoo miesten puolella. :(
Erään pienen paikkakunnan uimahallissa oli parikymppinenkin poika äitinsä kanssa naisten puolella. Peräkamarin poika, joka ei osaa huolehtia itsestään. Yritti joku rouva huomautella jo pukuhuoneessa että olet tainnut erehtyä pukuhuoneesta, menepä miesten puolelle. Poika vaan hölmistyneenä sanoi olevansa uimahallissa "äiteen kanssa". Äiteen kanssa tuo ihan terveen näköinen parikymppinen mies saunassa kulki ja jutteli ihan tavallisia asioita naisten ja mummojen kanssa löylyssä eikä yhtään näyttänyt häpeävän alastomuuttaan. Sitäkään ei tuntunut häpeävän kun äitinsä pesi hänen sukupuolielimetkin suihkussa kaikkien nähden ja tosiaan normaalin oloinen parikymppinen kundi. Lieneeköhän sitten joku Asperger tai muu sellainen?
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 21:26"]
[/quote]
Totta. Sompanssi kun irti pääsee, niin siinä apinassa on kyllä pitelemistä. Varmasti moni raiskattu sen tietää. Sompanssilla on eläimen vietti jota se ei hallitse.
[/quote]
Ikävä kyllä se äitinsä kanssa saunaan tullut parikymppinen ei ollut mikään sompanssi. Silti jatkuva pelko oli, että raiskaako se jonkun naisista saunassa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:09"]
Erään pienen paikkakunnan uimahallissa oli parikymppinenkin poika äitinsä kanssa naisten puolella. Peräkamarin poika, joka ei osaa huolehtia itsestään. Yritti joku rouva huomautella jo pukuhuoneessa että olet tainnut erehtyä pukuhuoneesta, menepä miesten puolelle. Poika vaan hölmistyneenä sanoi olevansa uimahallissa "äiteen kanssa". Äiteen kanssa tuo ihan terveen näköinen parikymppinen mies saunassa kulki ja jutteli ihan tavallisia asioita naisten ja mummojen kanssa löylyssä eikä yhtään näyttänyt häpeävän alastomuuttaan. Sitäkään ei tuntunut häpeävän kun äitinsä pesi hänen sukupuolielimetkin suihkussa kaikkien nähden ja tosiaan normaalin oloinen parikymppinen kundi. Lieneeköhän sitten joku Asperger tai muu sellainen?
[/quote]
Ei voi olla todellista! Jo on pilalle hemmoteltu kun ei osaa edes pukuhuoneessa itsenäisesti toimia! Mihin tämä maailma on menossa?
Mitäs pelättävää tuossa muka on? Jos se parikymppinen mies juttelee ihan normaaleja asioita siellä naisten saunassa niin tuskin se ketään raiskaa. Jospa se mies on vaan kivaa seuraa ja virkistävää vaihtelua niille mummoille ja mummot saavat ihailla samalla paljasta pintaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:30"][/quote] Mitä?? Noin 7vuotiaalla tapana masturboida suihkussa?? Ei kai tää voi olla totta???[/quote]
Järkyttynyt mamma parka. Pojat helposti masturboi 7-vuotiaina, luultavasti masturboinut jo muutaman vuoden. Hyvältä se tuntuu vaikka tyhjää ampuukin. 8-9 vuotiaina sitten jo kopeloidaan tyttöjen tissinalkuja.