Mitä kuuluu Eteläniemen perheelle?
Tuli mieleen tuosta Toisenlaiset äidit-ketjusta, että mitenköhän voi perhe Eteläniemi nykyään?
Vieläkö ovat sossun asiakkaita, onko äiti kuntoutunut mielenterveysongelmistaan, kuinka monta lasta jne.?
Kommentit (70)
Toisessa ketjussa joku tiesi kertoa että olisi saanut lääkityksen mielenterveysongelmiinsa. Oli ilmeisesti aika väsynyt.
Huhu kertoo, että ne on eronnu. Johannalla on ollu joku toinen ja mahdollisesti se lapsikin oli toiselle. Poistui facebookistakin kokonaan, kun ei ilmeisesti enää jaksa pitää kulisseja yllä.
Ai hitto mä muistan sen paskamyrskyn mikä tosta jaksosta synty. <3
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 16:18"]
Huhu kertoo, että ne on eronnu. Johannalla on ollu joku toinen ja mahdollisesti se lapsikin oli toiselle. Poistui facebookistakin kokonaan, kun ei ilmeisesti enää jaksa pitää kulisseja yllä.
[/quote]
Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
8. Mistä tollasia huhuja oot kuullu? T:Johanna
Niin siis mikä tän alotuksen pointti on? Mä haluisin tietää mistä mt ongelmista tää aloittaja puhuu? T: Rouva E itse
En muista minäkään mitään mt-ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:13"]
Niin siis mikä tän alotuksen pointti on? Mä haluisin tietää mistä mt ongelmista tää aloittaja puhuu? T: Rouva E itse
[/quote] No sähän voit ihan itse päivittää tähän teidän todelliset kuulumiset.
MOntakos kakaraa tällä perheellä on nykyään? Entä ovatko vanhemmat esim. menneet töihin?
Hei onkohan sitä tämän jakson vanhaa ketjua viel luettavissa? :'D