Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitien noloimmat fb-päivitykset

Vierailija
28.08.2014 |

Huh, kyllä tulee ihan myötähäpeä niitä lukiessa tai sitten minä olen itse noloa kun en tajua. Joo, voisin poistaa/piilottaa nää mutta jos ne joskus tulee järkiinsä. Siis ja kun niitä kompataan vielä typerämmillä itsestäänselvyyksillä... Tässä jotain;

Tuli itkuikävä murusia (ollut poissa yön)

Pupunen nukkuu, harvinaista. Pitäs vielä siivota... Sitten 10 vakuuttelee ettei tarvii ja päivittäjä on saanut sen mitä lähti päivityksellään hakemaan.

Jassu 6v. Mihin tää aika on oikein menny?? Mutta onneks äippä ei vanhene ;) ;) ;)

Voi vi**u näitä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ripuli saapui nyt meidänkin taloon. Koko perheellä tuli koko yön molemmista päistä tavaraa." Ei ehkä ihan noin mennyt mutta suunnilleen :D Kummittelee mielessä vieläkin :DD

Vierailija
2/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 23:52"]"Ripuli saapui nyt meidänkin taloon. Koko perheellä tuli koko yön molemmista päistä tavaraa." Ei ehkä ihan noin mennyt mutta suunnilleen :D Kummittelee mielessä vieläkin :DD
[/quote] olen lähes sanasta sanaan nähnyt munkin kavereilla joskus tuollaisen oäivityksen. Mites sen muka sanoisi paremmin? Ja toisaalta ihan hyvä tiedoksi et sitä on sil hetkel liikkeel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt niin paha oo! Ehkä osastoa too much information, muttei tarvitse vuosia häpeillä.

Vierailija
4/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti sitä ja meidän neiti tätä, meillä nukutaan/istutaan/kontataan/tykätään/ym. Mammat kahvilla/shoppailemassa/viihteellä parhaassa seurassa...Oon itekin äiti ja tuo mamma oli jossain määrin hauska, mutta hyvätkin läpät kuluu.

Vierailija
5/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo laittanut yhtään mamma tekee sitä tätä-päivitystä. Jotenkin siinä menee koko minuus. On vaan jonkun äiti, eikä muuta.

Vierailija
6/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta facebookissa on yksi tosi hyvä juttu. Jos olet jonkun sellaisen kaveri, jonka päivitykset ärsyttää, niin sitten voi poistaa tän kaverin omista kavereistaan. Eipähän tarvi enää lukea niitä nolojakaan päivityksiä.

Nimittäin musta on aika noloa valittaa muiden päivityksistä. Hei, itehän sä ne olet kavereiksi ottanut ja pidät yhä kavereissa...

Vierailija
7/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:47"]

Nolo äiti-ihmisen päivitys on sellainen, missä elvistellään after workilla, bileillalla tms. alkoholiin liittyvällä. Kummasti vaan tuppaa samat siideritiinut näitä päivityksiä laittelevan. Mietin aina että MISSÄ SE SUN LAPSES TAAS ON kun sama ihminen ramppaa joka viikko aftereilla, ja viikonloput baarissa tai uusien miesystävien luona. Välillä tulee raivokkaita statuksia miten kusipää ex ei tajua. Juu eihän se ymmärrä miksi lähivanhempi roudaa lapsen joka viikko mummolaan, ettei joka toinen viikonloppu riitäkään dokaamiseen.

Noloa ei koskaan ole kun äiti on lapsestaan ylpeä, nämä alkkisäidit ne vasta noloja on.

[/quote]

Joo, mutta eihän tälläisten ihmisten tyhmyys ole Facen vika vaan siellä nää vaan kaikki tulee esille kun uskaltautuu ne siideri-pissiksetkin kommentoimaan viisauksiaan ja raottamaan elämäänsä sekä ne äidit, jotka luulee, että kaikkia kiinnostaa heidän vauvan kömpelö ensiaskel, murkun eka finni tai teinin tyttöystävä. Siellä nyt vaan näkee ne monet yksinkertaisuudet mitkä ei irl tule aina niin esiin. Facessa kun äänen saa ne seinäkukkasetkin.

Vierailija
8/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan superjännittäviä ja omaperäisiä juttuja sais laittaa, niin aika hiljanen olis FB.. Mun arkea on työ ja lapsi. Työstä en saa kertoa mitään, jten lapsesta sitten silloin tällöin jotain.. Mummit ja kummit tykkää kuvista, muut voi deletoida, ihan sama mulle..

Vierailija
9/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä ap:n kanssa aivan samaa mieltä. Välillä miettii, että voiko olla ihminen noin mielikuvitusköyhä. Lapsista aina samanlaisia poseerauskuvia, ois ees jotenkin erilaisia. Ja sit päivitykset "meidän muru seisoo pihalla", "meidän muru jo 3 vee", "meidän muru kylpee". Siis WTF? Ihan pelottaa voiko joku nähdä näin putkimaisesti elämää.

Vierailija
10/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloimpia ja rasittavampia ovat nämä:

ISI MIES TAAS TÖISSÄ. MITÄ TEKIS? TOSI TYLSÄÄ?

Voi j...ta!

Vierailija
11/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaannuttaa kaikki vauvan esineellistäminen. Vauvan päälle puetaan joku body, jossa muka hauska teksti ja isketään aurinkolasit päähän ihan vaan sitä varten, että otetaan kuva facebookiin. Sitten kuvataan vauvaa niin, että sille muka syötetään leipää. Kolmannessa kuvassa vauvalle on sommiteltu nyrkkeilyhanskan käteen. Hehehee kun on kiva ihan facea varten pukea vauvaa kuin nukkea. 

Vierailija
12/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina on alkanut tulla yhä enemmän sellaisia päivityksiä, joissa kerrotaan jokin yleensä terveydenhuoltoon tapaus, jossa mamma on kokenut ettei ole saanut hänelle riittävän hyvää palvelua ja sitten postataan sairaan lapsen kuva ja kirjoitetaan siihen piiiiiitkä stoori väärinkohtelusta ja loppuun vielä isoilla kirjaimilla: SAA JA PITÄÄ JAKAA!!!! Ja mammathan jakaa.

Ymmärrän nämä joissain ääritapauksissa, mutta nyt on näkynyt sellaisiakin, joissa ei ole edes ollut kyse juuri mistään. Kärsineet kai inflaation nämä "haluan kertoa tästä epäkohdasta julkisesti"-jutut.

Vierailija
13/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:43"]

Mä itse päivitin kyllä univeloissani ja hormonihöyryissänikin yhden ihan tosi tyhmän jutun. Onneksi kaverin äiti pelasti edes joten kuten omalla kommentillaan, kun hänenkin lapsenlapsi oli samassa kehitysvaiheessa ja olikin varmaan ainut joka tajusi mitä tarkoitin. Aina välillä kun muistan sen postauksen vieläkin vuosien jälkeen, vedän aina facepalmin refleksinä. Ei kestä. Niin noloa, etten voi tännekkään kertoa.

[/quote]

No kerro nyt vaan! Uteliaisuus heräsi!

Vierailija
14/52 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 13 jo mainitsi, olen samaa mieltä, että noloimpia on noi yh-äitien päivitykset "vapaailloista". Välillä kun seuraa niitä, voi oikein miettiä, että onko se lapsi lainkaan äitinsä luona...

Vierailija
15/52 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti- aloitukset jätän lukematta. Ärsyttävää! Samoin kaikki "superäiti tässä tekee itse pannukakkua"- tilitykset, mikä superäiti? Kokkaat oikein, oho!

Olen itse kahden alle kouluikäisen lapsen äiti. 

Pahimpia ovat kyllä velojen koira/kissa/rotta- päivitykset "mamin muru nukkuu päikkäreitä kainalossa <3" ja sitten kuva jostain rakista peiton alla. Yök.

Vierailija
16/52 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä ainakin yksi kuva lapsesta ilman, että kuvissa tapahtuisi mitään erityistä :

" Julia tekee hiekkakakun" " Julia syö leipää" " Julia tekee hiekkakakun osa 2 " ymmärrän vauvat, mutten yli 1-vuotiaita !

ja sitten tämä " pannaria iltapalaksi". en tiedä mikä siinä niin raivostuttaa, pannukakkuhan on hyvää mutta aina kun joku päivittää " tekevänsä muruille iltsikaksi pannaria" miun verenpaine nousee..

Vierailija
17/52 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi facebookia ei ollut silloin, kun esikoinen oli pieni. Olisi varmaan meikäläiseltä lähtenyt lapasesta - kaikki siitä maailmankaikkeuden keskipisteestä olisi varmaan pitänyt dokumentoida faseen kavereiden "iloksi".

Vierailija
18/52 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole samat aiheet joista ei kannata työpaikoillakaan paljoa vaahdota. Kaikki uskontoon, seksiin ja politiikkaan viittaavat kannattaisi pitää omana tietona. Samoin yltiöpusipusinaminami-lapsiperhepäivitykset voisi jättää julkaisematta.

Vierailija
19/52 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks melko rasittava fb-kaveri ja just suunnittelinkin et vois poistaa sen kommentit kun ei oikein jaksais. Ensin tuli monta vuotta vain ja ainoastaan ja liian usein lapsipäivityksiä ja jatkuvasti niitä "julisteita" vai mitä ne nyt on, joku runo tai teksti äitiyden ihanuudesta. No nyt tää meni sit eroamaan hiljattain ja ihan jatkuvalla syötöllä tulee päivityksiä viihteellä olemisesta ja bailaamisesta ja ne julistetekstit on muuttuneet kaikenlaiseksi hauskuuden ja itsenäisyyden julistuksiksi ym. Huoh! Ja ikää tällä on melkein 40v. joten on jo vähän noloa.

Vierailija
20/52 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni se facebook sivu on sen aikuisen oma, ei hänen lastensa tai lemmikkiensä sivu. Toki jos lapsi tai lemmikki on tehnyt jotain hauskaa (tätä ei tapahdu joka päivä!) niin senkus kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme