Äitien noloimmat fb-päivitykset
Huh, kyllä tulee ihan myötähäpeä niitä lukiessa tai sitten minä olen itse noloa kun en tajua. Joo, voisin poistaa/piilottaa nää mutta jos ne joskus tulee järkiinsä. Siis ja kun niitä kompataan vielä typerämmillä itsestäänselvyyksillä... Tässä jotain;
Tuli itkuikävä murusia (ollut poissa yön)
Pupunen nukkuu, harvinaista. Pitäs vielä siivota... Sitten 10 vakuuttelee ettei tarvii ja päivittäjä on saanut sen mitä lähti päivityksellään hakemaan.
Jassu 6v. Mihin tää aika on oikein menny?? Mutta onneks äippä ei vanhene ;) ;) ;)
Voi vi**u näitä.
Kommentit (52)
Ajattelin saavani näitä klassisia vauvankakka on vihreää-päivityksiä. Ehkä jopa kuvan kanssa.
Ilmeisesti ärsytin sinua, mutta se ei ollut tarkoitus. Nää on näitä mihin ei päivänvalossa, päin naamaa ilkeä sanoa mitään niin halusin täällä jupista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:22"]
Ajattelin saavani näitä klassisia vauvankakka on vihreää-päivityksiä. Ehkä jopa kuvan kanssa. Ilmeisesti ärsytin sinua, mutta se ei ollut tarkoitus. Nää on näitä mihin ei päivänvalossa, päin naamaa ilkeä sanoa mitään niin halusin täällä jupista.
[/quote]
No väännä mulle nyt sitten oikein rautalangasta, miksi nuo avauksesi esimerkit ovat noloja. Itse en ole Facebookissa, joten en tiedä, millaisia ne oikeanlaiset coolit päivitykset ovat.
Mua ärsyttää pitkät tärkeilevät runoilut miten lapsia kuuluu hoitaa ja millaista ihanuutta on perhe elämä. Ihan kun aina olis yhtä ihanaa ja jos ei ole niin sitäkin hehkutetaan. Ääh, en jaksa selittää...
Sen takia kun päivityksissä ei puhuta kuin lapsista. Ei mistään muusta! Niin kun muuta elämää ei oliskaan. Ja kun ne on nähty (melkein) kaikki jo satakertaa ennenkin. Ne ovat itsestäänselvyyksiä ja muka hauskoja. Tai sitten ruoskitaan itteään kun on oltu jossain huvittelemassa tai marttyyrinä kykitään öitä myöten siivoamassa. Mutta sitten saadaankin muilta mammoilta ja mummoilta synninpäästö. Ei se mitään, ei oo pakko siivota yms. Se on mun mielestä ärsyttävää.Porukalla vielä vakuutellaan että kaikki on hyvin :) Kyseessähän ei oo alunperin ees mikään uusi tai ihmeellinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:37"]
Sen takia kun päivityksissä ei puhuta kuin lapsista. Ei mistään muusta! Niin kun muuta elämää ei oliskaan. Ja kun ne on nähty (melkein) kaikki jo satakertaa ennenkin. Ne ovat itsestäänselvyyksiä ja muka hauskoja. Tai sitten ruoskitaan itteään kun on oltu jossain huvittelemassa tai marttyyrinä kykitään öitä myöten siivoamassa. Mutta sitten saadaankin muilta mammoilta ja mummoilta synninpäästö. Ei se mitään, ei oo pakko siivota yms. Se on mun mielestä ärsyttävää.Porukalla vielä vakuutellaan että kaikki on hyvin :) Kyseessähän ei oo alunperin ees mikään uusi tai ihmeellinen juttu.
[/quote]
No ehkä sulla on sitten tylsiä kavereita? Millaisia juttuja itse päivität? Ajatteletko, että kaikki on ihan pähkinöinä sun omista päivityksistä sitten?
Kaikki mitkä koskee kirjoittajaa itseään ja alkaa "mamma/mami..." (70% kirjoittajan päivityksistä) tai kirjoittajan tytärtä ja alkaa "meidän neiti..." (30% kirjoittajan päivityksistä)
Tyyliin "mami viihteellä" "mamma lepää laiturilla"
Huohhh...
Mä itse päivitin kyllä univeloissani ja hormonihöyryissänikin yhden ihan tosi tyhmän jutun. Onneksi kaverin äiti pelasti edes joten kuten omalla kommentillaan, kun hänenkin lapsenlapsi oli samassa kehitysvaiheessa ja olikin varmaan ainut joka tajusi mitä tarkoitin. Aina välillä kun muistan sen postauksen vieläkin vuosien jälkeen, vedän aina facepalmin refleksinä. Ei kestä. Niin noloa, etten voi tännekkään kertoa.
Nolo äiti-ihmisen päivitys on sellainen, missä elvistellään after workilla, bileillalla tms. alkoholiin liittyvällä. Kummasti vaan tuppaa samat siideritiinut näitä päivityksiä laittelevan. Mietin aina että MISSÄ SE SUN LAPSES TAAS ON kun sama ihminen ramppaa joka viikko aftereilla, ja viikonloput baarissa tai uusien miesystävien luona. Välillä tulee raivokkaita statuksia miten kusipää ex ei tajua. Juu eihän se ymmärrä miksi lähivanhempi roudaa lapsen joka viikko mummolaan, ettei joka toinen viikonloppu riitäkään dokaamiseen.
Noloa ei koskaan ole kun äiti on lapsestaan ylpeä, nämä alkkisäidit ne vasta noloja on.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:43"]
Mä itse päivitin kyllä univeloissani ja hormonihöyryissänikin yhden ihan tosi tyhmän jutun. Onneksi kaverin äiti pelasti edes joten kuten omalla kommentillaan, kun hänenkin lapsenlapsi oli samassa kehitysvaiheessa ja olikin varmaan ainut joka tajusi mitä tarkoitin. Aina välillä kun muistan sen postauksen vieläkin vuosien jälkeen, vedän aina facepalmin refleksinä. Ei kestä. Niin noloa, etten voi tännekkään kertoa.
[/quote]
nyt kyllä kerrot! Me voidaan sitten rauhoitella että ei se niin paha ollut ja sua ei enää nolota :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 22:37"]
[/quote]
No ehkä sulla on sitten tylsiä kavereita? Millaisia juttuja itse päivität? Ajatteletko, että kaikki on ihan pähkinöinä sun omista päivityksistä sitten?
[/quote]
Ne kaverit on muuttuneet tylsiksi! Tuntuu että ne on vaan äitejä, ei muuta.
Päivitän millon mitäkin työstä, lapsesta, itsestäni kavereista, hassuista sattumuksista... Joka päivitys ei siis ole äippä on väsynyt tai meidän neiti nukkuu niin kun yks vastaaja osas kiteyttää asian :)
"Bilemammat" on joo asia erikseen. Siksi lainausmerkeissä kun jokainen tunnistaa tämän tyypin. Sillä kun on asiat aina huonosti exän tai nyksän kanssa ja joka perjantai aukee ansaittu sidukka.
Millaisia viestejä ajattelit saavasi tähän aloitukseen? Entä miksi koet tarvetta ärsyttää?
Mua ärsyttää velojen elukkapäivitykset.