Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä v*tussa mun miestä riivaa?!!?!?! :(

Vierailija
28.08.2014 |

Olen ollut mieheni kanssa tänään tasan 4 vuotta naimisissa. Joka vuosi olemme menneet hotelliin (viikonloppuna, lähellä hääpäivää) ja juhlistaneet hääpäiväämme, lapset hoitoon ja sitä rataa. Lisäksi mieheni on virallisena päivänä lähettänyt/tuonut minulle kauniin kukkapuskan tms. Minä taas olen laittanut hyvää ruokaa ja jotain muuta pientä kivaa. Noh tänä vuonna mies ilmoitti ettei mennä hotelliin kun on niin paljon rahanmenoa (lue mies osti kalliin auton), lisäksi en saanut mitään muuta kuin aamulla pikaisen toivotuksen että hyvää hääpäivää.. Lisäksi mies on laittanut rahaa järjettömästi omiin harrastuksiinsa yms, mutta mulle ei voinut edes vaikka sitä perkeleen 5€ Pirkka ruusupuskaa tuoda kaupasta vaikka tiesi miten tärkeää se mulle olisi. Mulla on viime aikøina muutenkin ollut sellainen olo että pitäisikö vaan erota, kun ei tästä näytä mitään tulevan, miestä kun ei kiinnosta muu kuin omat harrastuksensa. Voisinpa sitten vaikka etsiä miehen jonka kanssa tehdä se ainoa asia mitä elämässä toivoisin, sisarus tyttärellemme.. Tosin tässä vitutuksessa olisin valmis vaikka yh-mammaksi..

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:11"]

Aloituksessa on muutakin kummallista. Toisaalta apn mielestä he ovat yleensä laittaneet hääpäiväviikonlopuksi lapseT hoitoon, ja toisaalta pitäisi saada sisarus tyttärelle. Oliko niitä lapsia nyt sitten yksi vai monta? Ja miksi ylipäätään piittaat tuollaisesta kiiltokuvaromantiikasta? Ei miestä kiinnosta vittuakaan joku ruusupuskan tuominen, kunhan arki sujuu ja suhde on onnellinen ja molemmat aidosti läsnä elämässä niin outoa haluta jotain hilekoristelua siihen päälle vielä. 

[/quote]no minun miehelläni on lapsi ennestään. En nyt jaksanut sitä alkaa erittelemään, koska miehen lapsi on osa perhettämme, hän vaan ei asu meillä. Itse haluaisin toisen oman lapsen, koska vaikka miehen lapsi onkin rakas, hän ei ole minun lapseni, eikä asu meillä, joten tyttärellemme on myös jatkuva sisaruksen kaipuu, kun isoveljensä ei ole läsnä. Ei, miestä ei ehkä kiinnosta vittuakaan ne ruusupuskat, mua ne vaan sattuu kiinnostamaan. Mutta senkin voisin antaa anteeksi, JOS SE MIES VIETTÄISI AIKAA MUN KANSSANI, HALAISI, PUSSAISI, NUSSISI JA RAKASTAISI, MUTTA KUN VITTU EI, SE VAAN HINKKAA NIITÄ VITUN HARRASTEAUTOJAAN JA UPOTTAA RAHANSA NIIHIN. SAMALLA KUN MINÄ HOIDAN KODIN LAPSET JA ANNAN PILLUA SILLOIN KUN UKKO KIIREILTÄÄN KERKEE TULLA SISÄLLE AUTOTALLISTA, SILLOIN KUN OLEN HEREILLÄ.. YMMÄRSITTEKÖ?? 

Vierailija
22/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Nyyh! YHYYY!!!!!!! NYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYH!

saman provon laitoit jo pari viikkoa sitten. kannattaisiko keksiä uusia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla meni kuppi nurin. En yhtään ihmettele, että mies viihtyy autotallissa, jos emäntä kiihtyy nollasta sataan tuota vauhtia.

Jos nyt otan hetken AP:n tosissani, niin sanon että ota itsellesi muitakin vuoroja, kerää rahaa, hemmottele itseäsi tai jos et halua tehdä niin, keskustele miehesi kanssa siitä, miten tärkeä se kukkapuska sinulle on.

Vierailija
24/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snif, kyllä minä niin mieleni pahoitin.. ;)

Vierailija
25/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, sulla on epärealistiset odotukset parisuhde-elämästä. Tuota se on ja kuihtuu vain vuosien edetessä. Ei mene niin kuin elokuvissa.

Vierailija
26/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:11"]

Aloituksessa on muutakin kummallista. Toisaalta apn mielestä he ovat yleensä laittaneet hääpäiväviikonlopuksi lapseT hoitoon, ja toisaalta pitäisi saada sisarus tyttärelle. Oliko niitä lapsia nyt sitten yksi vai monta? Ja miksi ylipäätään piittaat tuollaisesta kiiltokuvaromantiikasta? Ei miestä kiinnosta vittuakaan joku ruusupuskan tuominen, kunhan arki sujuu ja suhde on onnellinen ja molemmat aidosti läsnä elämässä niin outoa haluta jotain hilekoristelua siihen päälle vielä. 

[/quote]no minun miehelläni on lapsi ennestään. En nyt jaksanut sitä alkaa erittelemään, koska miehen lapsi on osa perhettämme, hän vaan ei asu meillä. Itse haluaisin toisen oman lapsen, koska vaikka miehen lapsi onkin rakas, hän ei ole minun lapseni, eikä asu meillä, joten tyttärellemme on myös jatkuva sisaruksen kaipuu, kun isoveljensä ei ole läsnä. Ei, miestä ei ehkä kiinnosta vittuakaan ne ruusupuskat, mua ne vaan sattuu kiinnostamaan. Mutta senkin voisin antaa anteeksi, JOS SE MIES VIETTÄISI AIKAA MUN KANSSANI, HALAISI, PUSSAISI, NUSSISI JA RAKASTAISI, MUTTA KUN VITTU EI, SE VAAN HINKKAA NIITÄ VITUN HARRASTEAUTOJAAN JA UPOTTAA RAHANSA NIIHIN. SAMALLA KUN MINÄ HOIDAN KODIN LAPSET JA ANNAN PILLUA SILLOIN KUN UKKO KIIREILTÄÄN KERKEE TULLA SISÄLLE AUTOTALLISTA, SILLOIN KUN OLEN HEREILLÄ.. YMMÄRSITTEKÖ?? 
[/quote]

Tämä on aika yleistä autoja harrastavien miesten keskuudessa. Onneksi omani ei niitä harrasta, mutta tunnen eräänkin parin, joilla 4 lasta ja mies aina autojen kimpussa.

Vierailija
27/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:28"]

AP:lla meni kuppi nurin. En yhtään ihmettele, että mies viihtyy autotallissa, jos emäntä kiihtyy nollasta sataan tuota vauhtia. Jos nyt otan hetken AP:n tosissani, niin sanon että ota itsellesi muitakin vuoroja, kerää rahaa, hemmottele itseäsi tai jos et halua tehdä niin, keskustele miehesi kanssa siitä, miten tärkeä se kukkapuska sinulle on.

[/quote]kuule, en nyt voi ottaa mitään muita vuoroja itselleni, koska olen työssä jossa on säännöllinen työaika. Mies 100% varmasti tietää miten tärkeää se mulle on, asiasta on keskusteltu kyllä. Ja ei en todellakaan kiihdy nollasta sataan mitään vauhtia, vaan olen liiankin rauhallinen yleensä. Nyt vaan on todellakin kuppi nurin, koen että mieheni ei välitä, arvosta, rakasta eikä muutakaan, kun asiat on mennyt tähän jamaan.. Jos mulla olisi rahaa, hemmotelisin meitä molempia, mutta varsinkin itseäni..

Vierailija
28/28 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä ahistaa se että kohta on taas yksi elätettävä lisää, jos meinaatte perheenlisäystä hommata? Sellanen voi olla tosi stressaavaa miehelle, kun tietää että kohta ei ole sitäkään vähää rahaa omiin kiinnostuksen kohteisiin, vaan kaikki menee lapseen.