Minä vein koirani piikille, kun se tuuppasi vauvan kumoon
Tuli tuosta toisesta ketjusta vaan mieleen. Juuri kävelemään oppinut 8kk lapsi löi päänsä seinään, kun silloinen koiramme innostui ja tönäisi lasta. Ei tarvinut kahta kertaa miettiä, vein koiran piikille. 4v labbis oli.
Kommentit (10)
Huh huh. Sekaisin olet. Onneksi koira on nyt paremmassa paikassa edes. Et sitten viitsinyt uutta kotia sille etsiä? Ei sillä, että moinen oikeassa maailmassa olisi edes tarpeellista.
Joo, meilläkin oli muinoin koira. Sitten se heilutti häntää liian lähellä sohvapöytää ja kaatoi iittalan kuohuviinilasin. Se oli sitte siinä. Siis sen koiran elämä, lasi ei onneks menny rikki.
Meidän susikoira katsoi mun miestä "sillä silmällä" ja se oli siinä, piikille lähti välittömästi.
Meitähän on enemmänkin, minun piski sai piikin kun minulla oli vahva intuitio että ajattelee lattialle pissausta.
En edes ota koiraa, koska se voi tehdä jotain yllättävää. Voitin!
Vittu et ootte sairaita. Viettekö lapsennekin piikille jos ne lyö pienempää sisarusta?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:30"]Vittu et ootte sairaita. Viettekö lapsennekin piikille jos ne lyö pienempää sisarusta?
[/quote]
Sinun ajattelumaailmasi se vasta sairas on, jos vertaat lapsia ja koiria keskenään.
Nii ja lehmät lentää.