Freddy-farkut persjalkaisella on hirveä näky.
Muutenkin rumat farkut, mutta persjalkaisilla näyttää vielä rumemmilta. Korostaa tosi paljon lyhyitä jalkoja.
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:02"]Olen 30-vuotias KTM ja käytän Freddyjä. Miksi en haluaisi näyttää hyvältä?
[/quote]
et näytä hyvältä niissä. Kukaan ei näytä. Järkyttävät housut joille miehetkin nauraa
Täällä on näköjään aika 50/50 kanta näihin.
Itse käytän Freddyjä, mutta en suosittelisi ostamaan, jos peppu ei oo kunnossa.
On tosi ohutta kangasta ja varmasti näkyy läpi, jos on jotain piiloteltavaa.
Mua naurattaa ajatus siitä että menisin tuollaisissa housuissa töihin. Kyllä työkaverit ois ihmeissään. Pitäisköhän!
voi luoja. en voi kyllä muuta sanoa. onko niitä pyllyjä pakko katsoa kerta niin vituttaa ja on tyrkkyjen housut. varmaa mäki ne tilasin muiden takia semmosella asenteella että joo nyt kaikki varmaa kattoo et mul on hyvä perse!! ei vittu ihan itselleni ostin uteliaisuudesta ja luulen että niin tekee moni muukin. saatana yhistä housuista saa tämmösen mekkalan aikaseks.
Millä perusteella Freddyt on paljon nolommat kuin Push up-liivit? Eikö push upitkin oo nolot? Miks käytätte niitä?
Onneksi itselläni on pitkät jalat. ;) Pidän miesten kuolaavista katseista.
Googlasin, enkä voi lopettaa kikattamista!!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:50"]Mitkä on freddy-farkut?
[/quote]
Vähän niinku pushup farkut :D perseherufarkut
Munkin oli sit pakko googlata ja voi ei. Aika kauheet :)
t. 3
Mahtava perse, mieletön! Tuollainen on se naisen perusperse, joka pitäisi kaikilla vähintään olla!
http://www.freddy.com/media/clnews/1395911882511230075.jpg
Kaikki pillifarkut ja lantiofarkut on muilla kuin hoikilla pitkäsäärillä ihan hirveän näköiset. Äitifarkut/nykäsfarkut olisivat paljon paremmat 99% ihmisistä, mutta ei vaan kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:48"]Onneksi itselläni on pitkät jalat. ;) Pidän miesten kuolaavista katseista.
[/quote]
Onneks ittellä on sen verran pyöree ja hyvä perse, ettei tarvi alentua ostaan tollasia.
Apuuwa, en halua näyttää persettäni ja itseäni tyrkyttävältä naikkoselta, joten jalassani ei tule tuollaisia näkemään.
Noita kuvia katsoessa kyllä ymmärtää mihin sen yhden epäonnisen eron kärsineen viidakon tähtösen kaltaiset käyttävät keinopyllyjä :D Miesraukat saattaa yllättyä, kun naisen p*rse pienenee puoleen siinä vaiheessa kun housut riisutaan :D Tähän asti ovat olettaneet, että sentään takapuolen muodot ovat aitoja. Mitä seuraavaksi? Liimattavat keinohuulet?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:48"]
Onneksi itselläni on pitkät jalat. ;) Pidän miesten kuolaavista katseista.
[/quote]
Kuolaavat katseet? Siis silmistä valuu jotain? Kyyneliä?
Mulla on itsellä notkoselkä ja oon aina pitänyt sitä hirveän näköisenä, mutta kun hain Googlen kuvahaulla noita pöksyjä, totesin, että selän notkolla pitäminen taitaa olla uusi musta. Oonko mä nyt sit muatii?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:19"]Apuuwa, en halua näyttää persettäni ja itseäni tyrkyttävältä naikkoselta, joten jalassani ei tule tuollaisia näkemään.
Noita kuvia katsoessa kyllä ymmärtää mihin sen yhden epäonnisen eron kärsineen viidakon tähtösen kaltaiset käyttävät keinopyllyjä :D Miesraukat saattaa yllättyä, kun naisen p*rse pienenee puoleen siinä vaiheessa kun housut riisutaan :D Tähän asti ovat olettaneet, että sentään takapuolen muodot ovat aitoja. Mitä seuraavaksi? Liimattavat keinohuulet?
[/quote]
Kyllä suuri osa oman ikäisistä miehistä (21) jotka tunnen, tietävät nuo farkut. Tulivat maaliskuussa suureen suosioon ja maksavat uutena 100e. Esim. Facebookin kirpputorilla myyjät saavat omistaan 70-100e. Oma poikaystävä ei omien sanojensa mukaan tykkäisi jos käyttäisin tuollaisia. (ei minun kyllä tarvitsekaan omaksi onnekseni :))
13-23 v uusi villitys. Toivottavasti menee ohi.