Freddy-farkut persjalkaisella on hirveä näky.
Muutenkin rumat farkut, mutta persjalkaisilla näyttää vielä rumemmilta. Korostaa tosi paljon lyhyitä jalkoja.
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:48"]
Onneksi itselläni on pitkät jalat. ;) Pidän miesten kuolaavista katseista.
[/quote]
Taitavat oikeasti vain katsoa ja ihmetellä, että mitkä ihmeen persekehykset tuolla naisella on perseen ympärillä?
Naiset katsovat että kappas, tuollahan menee ne PushUp-housut.
Itse saattaisin jopa naurahtaa.
näitä ei saisi myydä kuin koossa 34-38.
nyyhkyttää koko 44, joka itki sovituskopissa ja vei farkut takaisin hyllyyn.
Naurakaa vaan, nää on nyt kuuminta hottia nuorten naisten 16-30v parissa..
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:48"]näitä ei saisi myydä kuin koossa 34-38.
nyyhkyttää koko 44, joka itki sovituskopissa ja vei farkut takaisin hyllyyn.
[/quote]
Mietin et miltäköhän mä näyttäisin kun perse on valmiiksi iso ja pyöreä. Sellanen latinoperse. :D
Joissain bimbo-piireissä vissiin olevinaan hienotkin housut, mutta itse olen huomannut muiden joukossa lähinnä naureskelua kun joku mainitsee ko. Push up housut.
Monet miehetkin tietävät housuista. Yksi mies kerran ihmetteli, että tuskimpa kukaan mies ikinä suostuisi pukemaan esim. paitaa, johon on saumat piirretty niin, että lihakset näyttävät isommilta, ehkä hieman toppausta myös jne. Se olisi aivan helvetin noloa, mutta ilmeisesti bimbo-naisten mielestä nämä persekehyskousut eivät ole...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:49"]
[/quote]
Mutta käyttääkö noita oikeasti muut kuin tyrkyt? Siis sellaiset Fiorella-tyyppiset emännät?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:49"]
[/quote]
Mutta käyttääkö noita oikeasti muut kuin tyrkyt? Siis sellaiset Fiorella-tyyppiset emännät?
[/quote]
Mä oon nähny vaan parturi-kampaajaksi opiskelevilla. :D
Ihan kauheat on. Ja itsekin treenaan jne mutta apua, nuohan on leikattu kuin push-up liivit. Hiukan obvious.
No minäpä käytän ja fiorellassa olen asioinut joskus 10-12 v sitten kun olin yläasteella :)
Treenaan paljon ja minulla on lihaksikkaat jalat ja pylly, nämä joustaa kivasti päällä!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:46"]Muutenkin rumat farkut, mutta persjalkaisilla näyttää vielä rumemmilta. Korostaa tosi paljon lyhyitä jalkoja.
[/quote]
Persjalkasilla on useammin muhkea iso peppu jollasesta miehet tykkää, viis jalkojen pituudesta. Pitkillä pitkäsäärisillä on monesti aika pienet pakarat ja näyttää helposti pojan pepulta.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:56"]
No minäpä käytän ja fiorellassa olen asioinut joskus 10-12 v sitten kun olin yläasteella :) Treenaan paljon ja minulla on lihaksikkaat jalat ja pylly, nämä joustaa kivasti päällä!
[/quote]
Fiorella-tyyliset, siis voi käyttää muitakin kuin Fiorellan vaatteita.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:58"]Mahtava perse, mieletön! Tuollainen on se naisen perusperse, joka pitäisi kaikilla vähintään olla!
http://www.freddy.com/media/clnews/1395911882511230075.jpg
[/quote]
Kai tiesit, että tuo leikkaus saa minkä vaan perseen näyttämään pyöreeltä?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:46"]Muutenkin rumat farkut, mutta persjalkaisilla näyttää vielä rumemmilta. Korostaa tosi paljon lyhyitä jalkoja.
[/quote]
Persjalkasilla on useammin muhkea iso peppu jollasesta miehet tykkää, viis jalkojen pituudesta. Pitkillä pitkäsäärisillä on monesti aika pienet pakarat ja näyttää helposti pojan pepulta.
[/quote]
No tuo ei nyt pidä mitenkään päin paikkaansa. Lyhyet jalat on muuten tosi rumat.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:56"]No minäpä käytän ja fiorellassa olen asioinut joskus 10-12 v sitten kun olin yläasteella :)
Treenaan paljon ja minulla on lihaksikkaat jalat ja pylly, nämä joustaa kivasti päällä!
[/quote]
Eikö kaikki farkut joissa on elastaania jousta? Ei se voi olla se syy.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:56"]
No minäpä käytän ja fiorellassa olen asioinut joskus 10-12 v sitten kun olin yläasteella :) Treenaan paljon ja minulla on lihaksikkaat jalat ja pylly, nämä joustaa kivasti päällä!
[/quote]
Juujuu joustamisen takia ostit. Mikset sitten ostanut tavallisia joustavia housuja, miksi piti ostaa push up housut, joiden saumat ovat suunniteltu suurentamaan ja pyöristämään perseen ulkonäköä kun ei omasta takaa löydy?
Minäkin treenaan paljon ja minulla on todella pyöreä, lihaksikas pylly, mutta ihan tavallisissa farkuissa kuljen kaupungilla. Ei tarvitse elää missään "joustavissa" housuissa pyllyni takia, puhumattakaan push up housuista.
Olen 30-vuotias KTM ja käytän Freddyjä. Miksi en haluaisi näyttää hyvältä?
Parhain tekosyy aikoihin. Kuka nyt muka ostaa 100 euron push up -housut joustavuuden takia? Taitaa vaan olla tarvetta kireille pöksyille, jotka kuroo löysyyttä kasaan ja illuusiota tuovat saumat jotka saavat tavallisen pyllysi näyttämään pyöreältä. Myötäisivät sen nyt edes itselleen.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:02"]
[/quote]
Et näytä push up -housut jalassa hyvältä, vaan nololta. Jos haluat näyttää hyvältä niin kannattaisi treenata se perse pyöreäksi niin, että riittää tavalliset trikoot.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:02"]
[/quote]
No siis kukin pitää millaisia vaatteita haluaa, mutta mun mielestä nuo pöksyt edustaa sellaista tyrkkytyyliä. Toki se on toisten mielestä hyvännäköistä.
Mulle nää ois jees koska en voi käyttää kun jegginsejä, mitkään kaupan farkut ei istu, suurin osa pillifarkuista ei ees mene päälle koska on niin lihaksikkaat pohkeet ja reidet ja lantio kokoa 25 :/