Kirsikka Kopponen stripparina!
Siis voi luoja miten alas voi nämä "tyrkytkin" vajota. noloo :D
Kommentit (33)
"Kirsikka laittoi musiikin soimaan kännykästään ja alkoi "tanssia". Ei mennyt minuuttiakaan kun vaalea kaunotar oli riisunut alusvaatteensa ja keikisteli ällistyneen toimittajan edessä ilman rihmankiertämää"
Varmaan ollut toimittajalla ihan siisti työpäivä, tai ainankin vajaa 15 minuuttinen!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:20"]
No oisko ihan eri Kirsikka!!!
[/quote]Voi palikka, mikähän tuon oikean Kirsikan - just sen Kelloniemen - miehen sukunimi mahtaa olla? Olisko Kopponen?
Haha, haamustrippari.
Tää on vielä elos ja kommentoi. https://www.facebook.com/KirsikkaKopponen?fref=ts
Olin äsken kaupassa ja valitettavasti seiska ei ollut lehtihyllyssä vaan kassojen luona, joten en voinut sitä katsoa... Onko sitä kirjastoissa vai voisko joku skannata kuvat?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:20"]
No oisko ihan eri Kirsikka!!!
[/quote]Voi palikka, mikähän tuon oikean Kirsikan - just sen Kelloniemen - miehen sukunimi mahtaa olla? Olisko Kopponen?
[/quote]
Ei todellakaa kopponen. Mies ei oo ollu julkisuudessa ollenkaan. Varakas ja keskittyy omaan bisnekseen, ei hömppäjulkisuuteen.
Nää kopposet vaikuttavat kumpiki olevan _vajaita_
Oho meni edellinen viesti vähä sekoiluks, sorge
22
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:28"]
Olin äsken kaupassa ja valitettavasti seiska ei ollut lehtihyllyssä vaan kassojen luona, joten en voinut sitä katsoa... Onko sitä kirjastoissa vai voisko joku skannata kuvat?
[/quote]
no osta se seiska ite, jos niin kiinnostaa.
Stripparin hommassakin se raha taitaa olla niissä "likaisemmissa" oheishommissa, jota sivistyneesti kutsutaan privaatiksi. Hyvin menee tytöllä, mutta menköön. Tullut tavattua livenä, ei ehkä kaikista miellyttävin tyyppi :)
Stripparit saa (mitä olen jutellut) ehkä 5 tai 10 euroa omaan taskuun pääsymaksusta, runkkauksesta taas sen 40-60 euroa. Jotkut toki myy ns. koko hoidonkin ja siinä sitten vielä isommat rahat liikkeellä. Jokainen voi miettiä, että tekeekö tuota kukaan kannattavasti pelkillä pääsymaksuilla
On se ollut aiemminkin stripparina ainakin Helsingin hot girlsissä. Mömmöpäissään oli aina vaikka muuten kuulemma kiva ihminen.