Toivon toista lasta, mutta sodan pelko estää yrittämästä:(
Toivoisin voivani saada pojalleni sisaruksen, mutta pelkään niin hirveästi sotaa. Pelkään, etten voi suojella poikaani; en kestä jos hänelle sattuisi jotain. En uskalla yrittää sitä toistakaan:(
Kaikki muut puitteet on kunnossa. Työtä toistaiseksi riittänyt erittäin hyvin ja talo voisi olla muutaman vuoden päästä maksettu. Parisuhde kunnossa.
Pelkään niin etten pysty lastani suojelemaan - tämä vie jo yöunetkin... poikani on minulle kaikki kaikessa ja pelkoni estää häntä saamasta sisarusta:(
Kommentit (27)
Mä ymmärrän sua. Olen aina ollut vähän herkkä ihminen, pelännyt milloin mitäkin. Ihan siis ulospäin normaali, työssäkäyvä, perheellinen ihminen, mutta kokoajan on sellainen kalvava ahdistus mielessä lähinnä sodan suhteen. Meillä on 2 lasta, ja tämä pelko tuli jotenkin voimakkaaksi kun sain kuopuksen. Pelkäsin todella paljon, että sota syttyy ja lapsilleni tapahtuu jotain kamalaa, enkä pysty heitä suojelemaan. Pelko on kuopuksen kasvaessa vähän helpottanut, mutta sellainen epämiellyttävä olo tulee aina, kun katson vaikka uutisista näitä Ukraina-asioita. En ole yrittämässä enempää lapsia muista syistä, mutta jos haluaisin lisää lapsia, niin kyllä tämä pelko varmaan rajottaisi, vaikka tuossa ajattelussa ei järkeä olekaan. Kaiken lisäksi olen uskovainen, ja uskon Jumalan pitävän huolta, mutta silti pelkään. Rukoilen, että pelko poistuisi kokonaan, nyt se on onneksi vähentynyt. Yritän ajatella, että murehtiminen on turhaa, murehdin sitten jos/kun jotain pahaa oikeasti tapahtuu. Mutta herkkänä ihmisenä tuo ajattelu on vaikeaa.
No kannattaa miettiä myös ebolaa! Hyvää yötä!
mikä sota? missä? eikö just sodan aikana tarvita uusia miehiä ja naisia rintamalle?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:40"]
Seuraaava maailman valta on Kiina. Ei Venäjä eikä USA vaan KIINA! Joten kannattaa alkaa lukea ja opettaa lapsilleen kiinan kieltä niin ei tule myöhemminkään ongelmia työnsaannin kansaa!
[/quote]
nythän on jo nelinapainen maailma yksinapaisen sijasta.
usa.kiina.venäjä.intia.
Yhtä hyvin voit myös jäädä lastesi kanssa bussin alle, tukehtua porkkanaan, saada allergiareaktion, pudota lentokoneesta, saada syövän, saada alkoholimyrkytyksen ja kuolla ... Hajoa siihen
Kyllä minuakin huolettaa. Ehkä kuitenkin enemmän Ebola, pitää katsoa saadaanko se nujerrettua - sitä ennen mieluummin minimoin tarpeen joutua sairaalaan. Vakuutellaan, ettei se tänne tule, mutta kun yli 120 hoitsua ja lääkäriä on siihen kuollut, varmasti joku hoitohenkilökunnan jäsen sen tänne tuo
Lopettakaa nyt saatana se sodasta jauhaminen. Mitään sotaa ei ole tulossa, hakekaa jumalauta apua henkisiin ongelmiinne!