Mies omilla teillään..
Mieheni on aika ajoin harrastanut katoamistemppujaan. Nytkin ollut viikon jossain. Miehellä on känny, mutta ei koskaan pidä siinä virtaa. Joka kerta kun on häippässyt en ole tiennyt mitään miehen liikkeistä. Ei mene töihin yms.. Perjantaina sai potkut, koska ei ole edes töihin ilmoittsnut mitään. Mies ei tunnu tietävän sanaa vastuuntunto luultavasti syynä hänen äiti, joka on aina hoitanut poikansa asiat sanoen, että poika ei itse osaa hoitaa asioita...
Meillä on 9kk vauva, joka on isänsä perään vaikka isä ei välitä, jos välittäisi hän ei näitä katoamistemppujansa tekisi vähintää kerran kuussa.. Reissutkin yleensä kestää sen 4-5 päivää.. Voi olla että on toinen nainen en yhtään tiedä..
Mutta kysyykseni nyt onkin, että pysrynkö laittaa eron vireille ilman miestä? Saanko yksinhuoltajuuden, jos saan mistä sitä haen? Oikeusteitse varmmaankin, mutta kun eihän hänelle voi haastettakaan antaa, kun ei häneen saa minkäänlaista yhteyttä...
Anteeksi kirjoitusvirheet, mutta kirjoitan tabletilla jossa näyttö rikki ja vahingossa tulee virheitä..
Kommentit (17)
Olet ehkä aikaisemmin ollut idiootti ja tyhmä mutta älä ole sitä enää ja älä enää usko mitään satuja.
Mies voi muuttua...juu juu...mutta saa muuttua yksin eikä enää voi vedättää sinua.
Toki kun rahat loppuu niin katuva mies tulee kotiin kodinhoitajan ja vakipillun helmoihin mutta usko pois se viina on ykkönen miehen elämässä. Itsekäs mies!
Onnea ja voimia uuteen elämään sinulle ja vauvalle!
Voit laittaa, printtaa hakemus netistä. Ala järjestellä käytännön asioita ja kerro jollekin läheisellesi asiasta niin saat tukea. Et vaikuta kovin järkyttyneeltä joten prosessi on jo aika pitkällä henkisesti. Yksinhuoltajuuden saaminen voi olla vaikeaa mutta jos mies ei ilmesty lastenvalvojalle varattuun aikaan, se voi vaikuttaa. Tapaamisoikeuteen yksinhuoltajuus ei kuitenkaan vaikuta.
Kyllähän päätös voidaan tehdä ilman miestä, jos ei saavu paikalle. Toki yritetään kaikin keinoin. Tällöin yksinhuiltajuus on sulle kyllö varma. Ensin soitat vaikka lastenvalvojalle ja kysyt neuvoa
Voit hakea yksin eroa. Mutta miksi, oi miksi sä oot hankkinu lapsen tuommosen kanssa? Ja ne jotka harkitsee lapsen hankkimista, niin miettikää ny minkälainen se isäehdokas on. Sen kans on pakko olla tekemisissä eron jälkeenkin jos sille lapsia tekee. Sori, oli pakko. Lapsethan näistä aina eniten kärsii.
Minä en edes kyselisi täällä enää mitään tuossa vaiheessa.
Miksi olet vaikeuttanut omaa elämääsi ja hankkinut lapsen miehen kanssa joka ei osaa/halua olla normaalissa parisuhteessa tai ei ole kunnon isä?
Järjestä äkkiä oma ja lapsesi elämä...asunto ja raha-asiat. Hae eroa äläkä kuuntele mitään miehen paskapuheita ja turhia lupauksia.
Ota yhteys lastenvalvojaan heti huomenna ja saat tietoa ja apua.
Miehen pitää päästä tuulettumaan silloin tällöin. Kukaan mies ei kestä 24/7 perhe-elämää.. M33
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:15"]
Miehen pitää päästä tuulettumaan silloin tällöin. Kukaan mies ei kestä 24/7 perhe-elämää.. M33
[/quote]
On varmaan hyvin jo tuulettunu ap:n mies kun on viikon ollu joron jäljillä. Hieno mies kerrassaan, arvostan todella. :P
Nalkuta ja pihtaa, kyttää miehesi tekemisiä tiukemmin!
Laittaisin erohakemuksen nyt heti. Sen jälkeen pakkailisin miehen kamppeet valmiiksi, että kun tulee voi lähteä saman tien. Heti maanantaina yhteys lastenvalvojaan. Ja kirjottelisin ylös näitä katoamistemppuja yms miehen tempauksia. Jos tulee ongelmia huoltajuusasioissa niin on itellä mustaa valkoisella, joilla perustella esim yksinhuoltajuus. Kannattaa kyllä hakea yksinhuoltajuutta. Yhteishuoltajuus tuommosen katoajan kanssa on hankala, kun esim lapsen passiin tarvii molempien nimen. Miten sen saa jos isä on hukassa? En luottais pätkääkään ja varautuisin pahimpaan. Tsemppiä! Luultavasti elämäsi kohenee 100 % kun pääset eroon ko. houkasta.
Voi ei tiedän miten inhottavaa toi on.. Mun entinen kans katoili, ei noin pitkäksi ajaksi mutta kuitenkin. Hän oli päihdeongelmainen, en tiedä onko sinun miehesi vai mikä noihin temppuihinsa on syynä...
Hyvä että oot tehnyt päätöksen ettet katsele tuota enää. Et todellakaan ansaitse tuollaista paskaa miestä! Ja kyllä saat eron ja muut asiat hoidettua vaikka mies kuinka katoilisi.
Pärjäätte varmasti paremmin ilman tuollaista mulkvistia!
Kun se mies on tullut takaisin aiemmilta reissuilta niin miten se selittää asian? Mun on tosi vaikea käsittää tuommoista käytöstä.
Hieno parisuhde...toinen katoilee silloin tällöin ja toinen istuu kotona odottamassa. Miksi eroat vasta nyt? Minä olisin eronnut jo ensimmäisen katoamisreissun jälkeen. Jos toinen häipyy viikoksi niin se on kyllä selvä merkki ettei parisuhde kiinnosta pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:47"]
Hieno parisuhde...toinen katoilee silloin tällöin ja toinen istuu kotona odottamassa. Miksi eroat vasta nyt? Minä olisin eronnut jo ensimmäisen katoamisreissun jälkeen. Jos toinen häipyy viikoksi niin se on kyllä selvä merkki ettei parisuhde kiinnosta pätkääkään.
[/quote]
Samaa mieltä. Lisäksi on merkki siitä että takuulla on muitakin ongelmia. Ekana tulee mieleen viina, huumeet, rikokset ja toiset naiset. Tuskin mitään järkevää on reissullaan tekemässä.
Vauvan myötä nämä katoamisreissut ovat alkaneet kunnolla ja myönnän olen itse niin IDIOOTTI JA TYHMÄ, kun olen uskonut kaikki selittelyt, että aikoo muuttua yms... sain vähän aika sitten kuulla, että mies majailee lahdessa joidenkin luona jotka ovat hälle vain pelkkiä tuttuja veli ja sisko ja molemmat hyvin iäkkäitä 60-70 vuotiaita ja mieheni alta 30v mutta viina kun taitaa olla kuvioissa... mut joo huomenna pitää hoitaa näitä asioita..
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 10:15"]
[/quote]
Tästä puuttuu enää tyypillinen av:n kommentti eli " sitä saa mitä tilaa. Mitäs pihtaat ja nalkutat, se on sulle ihan oikein, että miehes välillä lähtee rentoutumaan". :C