Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon toista lasta, mutta sodan pelko estää yrittämästä:(

Vierailija
27.08.2014 |

Toivoisin voivani saada pojalleni sisaruksen, mutta pelkään niin hirveästi sotaa. Pelkään, etten voi suojella poikaani; en kestä jos hänelle sattuisi jotain. En uskalla yrittää sitä toistakaan:(

Kaikki muut puitteet on kunnossa. Työtä toistaiseksi riittänyt erittäin hyvin ja talo voisi olla muutaman vuoden päästä maksettu. Parisuhde kunnossa.

Pelkään niin etten pysty lastani suojelemaan - tämä vie jo yöunetkin... poikani on minulle kaikki kaikessa ja pelkoni estää häntä saamasta sisarusta:(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on jossakin päin maailmaa sota käynnissä.

Vierailija
2/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hiventäkään vittuilua:

Hanki apua, mene hoitoon. Ei ole tervettä tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraaava maailman valta on Kiina. Ei Venäjä eikä USA vaan KIINA!  Joten kannattaa alkaa lukea ja opettaa lapsilleen kiinan kieltä niin ei tule myöhemminkään ongelmia työnsaannin kansaa!

Vierailija
4/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:27"]

[/quote]

todellakin, HAE APUA ja vauhdilla.! Turhaan tällästä alapeukuttaa. Tuo on oikeasti ap sairasta.

Vierailija
5/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän ap:ta. Olisi kamalaa olla raskaana tai juuri synnyttämässä, kun Venäjän tankit vyöryisivät Suomeen. 

Vierailija
6/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia kuitenkin, meidän pitää täyttää maa. Sota kaataa aina osan väestöstä ja meidän, hedelmällisessä iässä olevien naisten, on täytettävä tehtävämme ja lisäännyttävä. Tässä minäkin jumputan ukon sylissä että tulosta tulisi. Meidän on lisäännyttävä niin nopeasti kuin pystymme!

Vierailija
7/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun odotin esikoista' pelkäsin lintuinfluenssaa, toista odottaessa pelättiin sikaflunssaa. Ymmärrrän sinua ja pelkoasi, mutta nyt on meillä kolmas lapsi syntynyt ja ajattelen, että jos olisin antanut aina pelolle periksi, ei meillä olisi yhtään lasta. Vaikka kyllä minuakin tämä turvallisuustilanne huolestuttaa. Voimia sinulle, kanssahuolestuja.

Vierailija
8/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:50"]

Kannattaa hankkia kuitenkin, meidän pitää täyttää maa. Sota kaataa aina osan väestöstä ja meidän, hedelmällisessä iässä olevien naisten, on täytettävä tehtävämme ja lisäännyttävä. Tässä minäkin jumputan ukon sylissä että tulosta tulisi. Meidän on lisäännyttävä niin nopeasti kuin pystymme!

[/quote]

Sori, ei voi. Toisessa ketjussa kun paheksuttiin meidän köyhien lisääntymistä.

Vierailija
9/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte hulluja, kaikki. Maailma on muutenkin ylikansoittunu, rajottakaa :D

Vierailija
10/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi, älä jätä...

Vierailija
11/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 21:41"]

[/quote]

todellakin, HAE APUA ja vauhdilla.! Turhaan tällästä alapeukuttaa. Tuo on oikeasti ap sairasta.

[/quote]

Te voisitte hakea itse apua, koska kiellätte itseltänne todellisuuden. Sodan uhka on nimittäin tällä hetkellä aika todellinen.

Vierailija
12/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
13/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti miettiä maailman tilaa ennen kuin hankkiutuu raskaaksi... sota, ilmaston lämpeneminen, ylikansoitus, saastuminen, elintilan vähentyminen, ruoan ja veden tuleva puute... Aion itse jäädä em. syistä lapsettomaksi. Mielestäni olisi kamalaa tuoda viaton lapsi kärsimään tulevasta rappiosta.

Vierailija
14/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei ole Ukraina. Venäjällä ei ole varaa hyökätä tänne, nehän on melkein konkurssin partaalla. Rauhoittukaa. Tai ainakin olkaa mielummin huolissanne ilmastonmuutoksesta, se on täällä jo.

Vierailija
15/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote]

Te voisitte hakea itse apua, koska kiellätte itseltänne todellisuuden. Sodan uhka on nimittäin tällä hetkellä aika todellinen.

[/quote]

Ukrainassa ja Gazassa ehkä, mutta ei todellakaan Suomessa.

Vierailija
16/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Mitä nettisivuja se ukkosi selaa parhaillaan?

Vierailija
17/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sota korjaisi liikakansoituksen. Iästä riippumatta.

Vierailija
18/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote] Sitä sotaa käydään jo Ukrainassa.

Vierailija
19/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos ei sodan pelon vuoksi kykene elämään tai edes nukkumaan, kuten ap kertoi, kannattaa hakea apua, vaikka olisikin todellinen uhka.

Vierailija
20/27 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä että sotatantereillakin syntyy lapsia jne. Mutta todellakin pelkään, että mitäs jos maahamme hyökätään enkä pysty suojelemaan lastani. Pelkään että joudun hänestä luopumaan.. olen elävässä elämässä kaikkea muuta kuin hysteerikko, mutta miten pääsen tästä pelostani?

Mieheni sanoo, että uhka on suuri muttei sen toteutumisen ajankohtaa tiedä kukaan. Hän toivoo toista lasta kovasti. Itse vaan pakahdun rakkaudesta poikaani enkä uskalla ajatella tulevaa vaan pelkään hänen menettämistään:(

Minä, järkevyyden ruumiillistuma, ja näin ahdistunut jo nyt:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan