Miehet! Tärkeä kysymys! Miksi alatte heti soittelemaan ja tekstaamaan
kuin viimeistä päivää? Tapasin miehen, Tinderistä. Viestiteltiin, juttu luisti ja sovittiin että treffataan. Annoin mun numeron, että voidaan lähinnä sopia milloin ja missä nähdään. Nyt mies sitten piippaa viestiä joka välissä. Aamulla huomenta, töistä miten menee, illalla kyselee mitä nyt teen ja jossain välissä vielä soittaa. Tosi kiva mies ja meillä on yhteisiä tuttuja aika montakin, mutta mua alkaa ahdistamaan. Sanoinkin miehelle, että voitais ottaa ihan rauhassa ja hän sanoi, että joo okei. En tainnut sanoa tarpeeksi selvästi kuitenkaan. Pelkään, että mulla menee kivaan mieheen maku, kun se on koko ajan tossa langalla. Selvästi on musta tosi fiiliksissä, ihanaa, mutta miten pistää jäitä hattuun? Miksi miehet tekee näin, ei ole todellakaan ensimmäinen kerta.
Tämä mies 40v, minä 37.
Kommentit (6)
Koska jos ei pitäisi yhteyttä, saisi vittuilua että ei ole oikeasti kiinnostunut.
Ota nyt sitten teistä naisista selvää.
Pillua vailla. Luulis tuon ikäisen naisen jo tajuavan mikä on homman nimi.
Taas on kissa löytänyt lankakerän jolla leikkiä, hienoa!
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:37"]
Pillua vailla. Luulis tuon ikäisen naisen jo tajuavan mikä on homman nimi.
[/quote]
Se mitään pillua saa, kun mulla menee maku jo ennen kuin ehdin tavata. Ehkä toi piippaaminen joihinkin naisiin sitten tehoaa.
Epätoivoinen/ei välitä mitä sä ajattelet/annat sellaisen kuvan, että olet yhtä kiinnostunut koska vastaat myös.
Oot treffannu epätoivoisen tyypin, joka luulee että vihdoinkin saa naisen ja...