mistä saa selville minkä nimisiä henkilöitä jossain osoitteessa asuu?
Kommentit (23)
Osoitetiedot pystyy tarkistamaan väestörekisterin sivuilta, maksaa 10e ja näet kaikki yli 15 vuotiaat siihen osoitteeseen rekisteröidyt, sinun tietenkin pitää tietää osoite mitä katsot.
Eipä muuten kuin soittelemalla ovikelloa tai kyttäämällä puskissa. Toiseen suuntaan homma skulaa, eli nimellä saa osoitteen. Osoitteella ei nimeä.
P.S. Jep, sillä äijällä on vaimo ja kaksi lasta. Unohda.
Laillisesti ei oikein mitenkään. Jos työsi puolesta pääset erilaisiin osoiterekistereihin, et saa katsella niitä silkasta uteliaisuudesta.
Eli stalkkerointia edellyttää, ja siitä voi olla itsellesi seurauksia.
Olen saanut soittamalla fonectaan tms mitä näitä nyt oli.
Tietty voit käydä penkomassa taloyhtiön lehtiroskiksia ja etsiä nimiä osoitekentistä.
Fonectalta saa jos numero ei ole salainen ja on ilmoittanut osoitetietonsa
Jos muuten haluaa, ettei tiedot ole muiden urkittavissa niin ne saa salaisiksi helposti tuolla--- >http://www.vrk.fi/default.aspx?id=177
Fonectaan voit laittaa kadun ja esim sukunimen. Tai sitten vain arpoa kaikki Matit tietyltä kadulta. Ennen pystyi etsimään tietyn osoitteen perusteella ihmisiä, mutta nyt pitää olla nimi ja osoite.
Aiemmin sai osoitteen perusteella numeropalvelusta, mutta nykyään pitäisi todellakin olla sukunimi tiedossa.
Mistä väestörekisteristä tai Fonectalta nuo näkee? Saan nimellä ainoastaan puhelinnumeron ja osoitteen, mutta en esim. perhetietoja. Joita siis tässä kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Osoitetiedot pystyy tarkistamaan väestörekisterin sivuilta, maksaa 10e ja näet kaikki yli 15 vuotiaat siihen osoitteeseen rekisteröidyt, sinun tietenkin pitää tietää osoite mitä katsot.
Enpä oikein usko.
Minun piti jokunen aika sitten selvittää maistraatista että onko joku ylimääräinen henkilö kirjoilla osoitteessani. Itse piti luetella kaikki osoitteessa asuvat henkilöt, eivät voineet kertoa itse osoitteeseen merkittyjä henkilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein usko.
Minun piti jokunen aika sitten selvittää maistraatista että onko joku ylimääräinen henkilö kirjoilla osoitteessani. Itse piti luetella kaikki osoitteessa asuvat henkilöt, eivät voineet kertoa itse osoitteeseen merkittyjä henkilöitä.
Tämäpä mielenkiintoinen tapaus. Eikö talonkirjasta ollut apua ja miksi epäilit osoitteessasi olevan kirjoilla ylimääräisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein usko.
Minun piti jokunen aika sitten selvittää maistraatista että onko joku ylimääräinen henkilö kirjoilla osoitteessani. Itse piti luetella kaikki osoitteessa asuvat henkilöt, eivät voineet kertoa itse osoitteeseen merkittyjä henkilöitä.Tämäpä mielenkiintoinen tapaus. Eikö talonkirjasta ollut apua ja miksi epäilit osoitteessasi olevan kirjouilla ylimääräisiä?
Koska kelasta tuli kirje että maistraatin mukaan asunnossani asuu henkilö nimeltä xxxx. En kyllä tiedä mistä kela oli tietonsa saanut, kun maistraatin mukaan asunnossani asui vain ihan minun ilmoittamani perheen jäsenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein usko.
Eli mistään ei tosiaan saa tietää, keitä muita asuu samassa osoitteessa kuin se, jonka jo tiedän asuvan siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein usko.
Minun piti jokunen aika sitten selvittää maistraatista että onko joku ylimääräinen henkilö kirjoilla osoitteessani. Itse piti luetella kaikki osoitteessa asuvat henkilöt, eivät voineet kertoa itse osoitteeseen merkittyjä henkilöitä.Eli mistään ei tosiaan saa tietää, keitä muita asuu samassa osoitteessa kuin se, jonka jo tiedän asuvan siinä?
Ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä oikein usko.
Minun piti jokunen aika sitten selvittää maistraatista että onko joku ylimääräinen henkilö kirjoilla osoitteessani. Itse piti luetella kaikki osoitteessa asuvat henkilöt, eivät voineet kertoa itse osoitteeseen merkittyjä henkilöitä.Tämäpä mielenkiintoinen tapaus. Eikö talonkirjasta ollut apua ja miksi epäilit osoitteessasi olevan kirjouilla ylimääräisiä?
Koska kelasta tuli kirje että maistraatin mukaan asunnossani asuu henkilö nimeltä xxxx. En kyllä tiedä mistä kela oli tietonsa saanut, kun maistraatin mukaan asunnossani asui vain ihan minun ilmoittamani perheen jäsenet.
Ilmeisesti joku oli ilmoittanut Kelalle asuvansa sinun osoitteessasi. Näitähän on ollut jo jonkin aikaa ja ulkomaalaisongelman paisuessa tulee olemaan yhä enemmän. Syykin on selvä:
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 18:42"]
Saatanan kusipää stalkkeri !!! Hommaa elämä huora !
[/quote]
Just näin. Taitaa olla aika tylsää ROihuvuoressa/Pukkilassa