Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheekin kaverit.

Vierailija
27.08.2014 |

Mitä sinulle tulee mieleen Cheekin kavereista? Millaisilta ihmisiltä he mielestäsi näyttävät?

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014082618606438_vi.shtml

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira Korven mallipoikaystävä.

Vierailija
2/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin s24 miehen joka väitti olevansa Jaren paras ystävä. Jep jep..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttävät mitäänsanomattomilta, joita on kerätty fanien joukosta. Siistejä, sieluttomia, lapsenkasvoisia. Ei ehrätä yhtään mitään enempää kuin kenen tahansa lukiolaisen luokkakuva.

Vierailija
4/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi ihmisiä luokitella ulkonäön perusteella. Mutta rehellinen vastaus rehelliseen kysymykseen. Mielikuvani:

Näyttävät sellaisilta parempiosaisilta. Pappa betalar-pojilta ja -tytöiltä. Isukki maksaa, niin voi bilettää ja viettää jet set-elämää. Harrastukset ovat aallon harjalta eli mitä trendikkäämpi, sen parempi. Vapaa-aika vietetään myös trendikkäimissä ravintoloissa, yökerhoissa ja kokkareissa. Ikää jo sen verran, että koulutustakin varmaan jo löytyy. Onhan isä maksanut omistusasunnon ydinkeskustasta, niin ei ole ollut opintoja hidastavia työpaineita.

Porukka on aika homogeenista. Samoin on kokoomuslainen maailmankatsomus. Erilaisuudelle ei ole paljon varaa. Elämä on aika pinnallista.

No mistäs minä tiedän :D Voin olla ihan täysin väärässä, mutta tällainen mileikuva tulee.

Vierailija
5/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta läheisintä ystävää. Minulla niitä on 1. Näyttävät rikkailta ja cooleilta. Onko joukossa yhtään Lahden lähiöpirtutyyppiä?

Vierailija
6/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten lehtijutussa mainitaan, puolijulkkiksia ja bloggajia, no ihmisiähän nekin on :D Mutta eikö ole niitä oikeita ystäviä vuosien varrelta, lapsuudesta asti tms?

Vierailija
7/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:17"]

Aika monta läheisintä ystävää. Minulla niitä on 1. Näyttävät rikkailta ja cooleilta. Onko joukossa yhtään Lahden lähiöpirtutyyppiä?

[/quote]

Niinpä. Kuinkahan moni näistä vaan olisi näitä "läheisisiä ystäviä" ilman Cheekin mainetta ja lompakkoa? Näyttävät tosiaan aika pintaliitotyypeiltä, missä tosiaan ne lahtelaiset lähiökaverit. Ei taida sopia bling bling -imagoon.

Vierailija
8/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:16"]Ei saisi ihmisiä luokitella ulkonäön perusteella. Mutta rehellinen vastaus rehelliseen kysymykseen. Mielikuvani:

Näyttävät sellaisilta parempiosaisilta. Pappa betalar-pojilta ja -tytöiltä. Isukki maksaa, niin voi bilettää ja viettää jet set-elämää. Harrastukset ovat aallon harjalta eli mitä trendikkäämpi, sen parempi. Vapaa-aika vietetään myös trendikkäimissä ravintoloissa, yökerhoissa ja kokkareissa. Ikää jo sen verran, että koulutustakin varmaan jo löytyy. Onhan isä maksanut omistusasunnon ydinkeskustasta, niin ei ole ollut opintoja hidastavia työpaineita.

Porukka on aika homogeenista. Samoin on kokoomuslainen maailmankatsomus. Erilaisuudelle ei ole paljon varaa. Elämä on aika pinnallista.

No mistäs minä tiedän :D Voin olla ihan täysin väärässä, mutta tällainen mileikuva tulee.
[/quote]
Prikulleen samat ajatukset

Vierailija
9/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharonhan se siinä oikealla. Mulle tulee noista ihmisistä mieleen vain, että tykkäävät bilettää, eivät välttämättä ole mitenkään erityisen hyväosaisia, mutta haluavat toki näyttää sellaisilta.

Vierailija
10/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko siellä Mango vai enkö vain huomaa? Onhan hän sentään bestis vähintään Cheekin kanssa.

Vierailija
11/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaisia Norssista. Kerätty ympärille riittävän hyvältä näyttävä joukko, eivät vaikuta muuta kuin kulissiystäviltä lehtikuviin ja imagon rakentamiseen.

Vierailija
12/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan tavallisilta nuorilta iloisilta tyypeiltä. Mulle koko Cheek on aika neutraali tyyppi. En ihaile enkä vihaa, mutta nää ketjut kyl pistää huvittamaan. Pitää väkisin hakea jotain negatiivista ko. artistista. Nyt jostain bileillan jatkokuvista arvostellaan ja arvioidaan että eiko Cheekillä ole läheisiä ystäviä. Miltä hänen ystäviensä sitten kuuluisi näyttää?

Joo alkaa muakin ihmetyttää että pitääkö sitä nyt niin hehkuttaa joka lehdessä, mutta antaakaa jo olla ja ottakaa tekin arvostelijat lomaa jotta jaksatta taas dissata kun Cheek taas palaa itse parrasvaloihin.

Vierailija
13/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan näyttänyt jatkoilla noin freessiltä baari-illan jälkeen :) 

Vierailija
14/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:21"]

Mä en ole koskaan näyttänyt jatkoilla noin freessiltä baari-illan jälkeen :) 

[/quote]

Kuvia voi myös muokata nykyään....

Vierailija
15/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noi oo musapiireistä tuttuja kaikki? Räppärien tyttöystäviä. Cheekin henkilökunta=ystäviä suurin osa. Sharon on sen syypää hymyyn biisin laulajan kämppis? Helsingissä on aika pienet piirit kuitenkin.

Vierailija
16/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta näyttävät hyvin saman ikäisiltä koko porukka ja muutenkin saman henkisiltä. Tuota yhtä vasemmalla reunalla mietin, joka näyttää keskisormea. Mitä sillä mielessä? Ei kovin fiksua kuvaa anna itsestään.

Vierailija
17/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomilta

Vierailija
18/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:18"]

Kuten lehtijutussa mainitaan, puolijulkkiksia ja bloggajia, no ihmisiähän nekin on :D Mutta eikö ole niitä oikeita ystäviä vuosien varrelta, lapsuudesta asti tms?

[/quote]

Ei näkynyt tuossa kuvassa niitä ihmisiä, joiden kanssa Cheeks pyöri vuosina 2000-2006 Lahdessa. En tosin tiedä, ovatko he enää niin tiiviisti yhteydessä toisiinsa. 

Minun silmääni nuo ihmiset ovat tavallisia nuoria. Ehkä enemmän sieltä hyväosaisesta puolelta, mutta onko se joku häpeä? Ei pitäisi olla. Se tuli mieleen, että eivät näytä sellaisilta, joiden kuvittelen monen av-laisen, Cheekiä halveksuvan naisen olevan :) 

Vierailija
19/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:21"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:17"]

[/quote]

Niinpä. Kuinkahan moni näistä vaan olisi näitä "läheisisiä ystäviä" ilman Cheekin mainetta ja lompakkoa? Näyttävät tosiaan aika pintaliitotyypeiltä, missä tosiaan ne lahtelaiset lähiökaverit. Ei taida sopia bling bling -imagoon.

[/quote]

Porukka näyttää olevan suunnilleen saman verran, ketä mulla oli meidän häissä kavereita. Mäkin kutsuisin ne oikeat kaverit tollaisille jatkoille. Ei munkaan kaveripiirissä ole yhtäkään Lahden lähiöpirtukaveria, ne tyypit on taakse jäänyttä. Tosikaveruus merkkaa. 

Vierailija
20/26 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä, että Cheek ei ole missään niissä lähiöpirtuporukoissa pyörinyt, sellaiset ihmiset ovat aivan eri planeetalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi