Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ei enää Kokoomusta äänestä!

Vierailija
27.08.2014 |

Minä en! Jos vaalien ohi ylimielisesti ministeriksi valittu täysin ministeriksi sopimaton Räty lentää paikaltaan, sitten voin harkita. Niin paljon mua on loukattu - enkä edes ansaitse alle 2100 euroa/kk, mutta moni tuttavani näin tekee. Ja he hoitavat tämän yhteiskunnan lapsia ja vanhuksia.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän Kokoomusta. Ei yksi mätä marja pilaa koko koria.

Vierailija
2/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 07:53"]

[/quote]

Mutta miten tyhmä pitää olla, että jättää sen mädän marjan sinne kotiin. Pilaamaan muutkin marjat! Eli en äänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin siinä vaiheessa kokoomuksen äänestämisen kun parturikampaajat ja kosmetologiyrittjät alkoivat äänestämään "yrittäjien puoluetta". Ku seo niinq sillei niinq yrittäjien asialla ja mähä niinq oon nykyää niinq yrittäjä.

Se oli merkki, että tämä "yrittäjien" puolue ei todellakaan ole enää mikään yrittäjien puolue.

Vierailija
4/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes usko viimeiseen vaalitulokseen. Ettei käynyt niinkuin jenkeissä kun Al Gore voitti mutta vaalivilpin takia hävisi? 

Vierailija
5/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:17"]

Itse lopetin siinä vaiheessa kokoomuksen äänestämisen kun parturikampaajat ja kosmetologiyrittjät alkoivat äänestämään "yrittäjien puoluetta". Ku seo niinq sillei niinq yrittäjien asialla ja mähä niinq oon nykyää niinq yrittäjä.

Se oli merkki, että tämä "yrittäjien" puolue ei todellakaan ole enää mikään yrittäjien puolue.

[/quote] 

Kokoomus on ulkomaisten yritysten asialla. 

Vierailija
6/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan äänestänyt kokoomusta, ja hyvä niin. Eikä ole pienintäkään syytä äänestää puoletta nytkään.

Vierailija
7/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä. En tosin tiedä, mitä puoluetta äänestän.

Vierailija
8/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes kuvitellut äänestäväni porvareita =)

Vierailija
9/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän KD:tä. Siellä on kuitenkin kaikista rehellisimpinä pysyttelevät ihmiset ja yrittävät oikeesti ihan tavallisen ihmisen parasta! Heillä on ihmiskunnioitusta, eivätkä siedä asioita, jotka ovat oikeasti väärin yhteiskuntaa ja lähimmäisiä kohtaan. Kunpa kaikki puolueet ja päättäjät ottaisivatkin heistä mallia, niin moni salassa muhiva jättimäinen pommi ei edes alkaisi kasvaa, ja nekin, mitkä ehtivät liian pitkälle, tulisivat ilmi, kuten tuo huumepoliisivyyhti. On oikein, että tuollaiset "mätämunat" puhkeavat!

KD ajaa myös lasten, lapsiperheiden ja vanhusten asiaa, joten noiden ryhmien ääni tulee parhaiten kuulluksi heidän kauttaan.

Niin, en ole itse edes KD:n jäsen, eikä ole aikomusta liittyäkään, mihinkään puolueeseen.

Vierailija
10/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:36"]

[/quote]

Nimenomaan. Muistakaa te kaikki, että EI kokoomus ole KESKILUOKAN puolue. Sen kaikki toimet hyödyttävät

SUURPÄÄOMAN tarpeita.

Se on jotain aivan, aivan muuta. Jos olet suuren kansainvälisen konsernin OMISTAJA (huom. ruppainen talon ulkoa ostettu toimitusjohtajakin on ihan eri asia), niin hyödyt kokoomuksen politiikasta.

Jos olet kansainvälinen suuryitys tai massiivisesti niihin sijoittava holding-yhtiön omistava sijoittaja, hyödyt kokoomuksen äänestämisestä.

Kaikki muut ovat kokoomukselle silmään kustavaa, hyödynnettävää jauhelihaa, jonka ainoa funktio on maksaa vielä itseään köyhempien työttömyys- sairauskulut.

Vielä kerran: kokoomuksen äänestämisestä hyöytyy vain se yhteiskunnan tulotason aivan terävin kärki. Kaikki, mikä jää sen alapuolelle, jää siitä hyötymättä.

95 % suomalaisista kannattaa äänestää jotain muuta. Tyhmin äänestäjä on keskiluokkainen vähän paremmin tienaava pelle, joka luulee omahyväisyyksissään kuuluvansa siihen 5 % eliittiin ja antaa ääneensä puolueelle, joka tosiasiassa käyttää sellaista äänestäjää vain hyödykseen.

Vierailija
11/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yksi mätä?!

On se käsittämätöntä, kuinka kansa ei osaa rangaista edustajiamme typeryyksistä. Kanerva, Räty, Stubido, Sasi, Katainen... Kohta saman köörin edustajat jatkavat maan alasajoa - kansan mandaatilla.

Vierailija
12/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne samat jotka käy Cheekin konsertissa ja luulee kokoomusta äänestämällä kuuluvansa eliittiin. Kukaan järkevä ei äänestä enää kokoomusta ellei ole upporikas. Kukaan normaalituloinen, köyhä tai edes hyvin toimeentuleva ei ole ihan järjissään jos kokoomusta äänestää. Kusee omaan pakkiin ja lujaa.

Vierailija
13/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette niin oikeassa, niin oikeassa! 

Vierailija
14/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota kokoomusta pysty kehumaan, ei. Suomi olisi ollut niin hyvä maa meille ja kaikki suhteellisen hyvin. Talvesta tulee katastrofi. Nyt ne yt-neuvottelut vasta alkaa. 

Vierailija
15/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole ikinä äänestänyt kokoomusta. Eikä ole tarvetta äänestää vastaisuudessakaan. Monet taitavat äänestää kokoomusta vain siksi, että tuntuu hienolta samaistua menestyjiin.

Vierailija
16/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:36"]En ole koskaan edes kuvitellut äänestäväni porvareita =)
[/quote]

sama täällä.

Vierailija
17/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mutta kun niitä mätiä omenoita on siellä vähän useampia. Kukaan vaan ei tunnu enää muistavan esim. ulkomaankauppaministeri Lenita Toivakan uunoilua silloin kun Venäjä ilmoitti vientikielloista. Matami ei tajunnut mistään mitään eikä kommentoinut mihinkään mitään, sen kuitenkin taisi käsittää että tuo asia liittyi jotenkuten hänen omaan vastuualaansa. Ei siinä mitään siis jos on uusi eikä tiedä, mutta se taas kertoo pääministeri Stubbin valintakriteereistä jotain... eli lisää mätiä omenoita sinne politiikkaan.

Vierailija
18/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:17"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 07:53"]

[/quote]

En ole ikinä äänestänyt kokoomusta. Eikä ole tarvetta äänestää vastaisuudessakaan. Monet taitavat äänestää kokoomusta vain siksi, että tuntuu hienolta samaistua menestyjiin.
[/quote]

niinpä. Luulevat kohoavansa näillä ulkoisilla eleillä lähemmäs yläluokkaa.

Vierailija
19/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:36"]

[/quote]

Nimenomaan. Muistakaa te kaikki, että EI kokoomus ole KESKILUOKAN puolue. Sen kaikki toimet hyödyttävät

SUURPÄÄOMAN tarpeita.

Se on jotain aivan, aivan muuta. Jos olet suuren kansainvälisen konsernin OMISTAJA (huom. ruppainen talon ulkoa ostettu toimitusjohtajakin on ihan eri asia), niin hyödyt kokoomuksen politiikasta.

Jos olet kansainvälinen suuryitys tai massiivisesti niihin sijoittava holding-yhtiön omistava sijoittaja, hyödyt kokoomuksen äänestämisestä.

Kaikki muut ovat kokoomukselle silmään kustavaa, hyödynnettävää jauhelihaa, jonka ainoa funktio on maksaa vielä itseään köyhempien työttömyys- sairauskulut.

Vielä kerran: kokoomuksen äänestämisestä hyöytyy vain se yhteiskunnan tulotason aivan terävin kärki. Kaikki, mikä jää sen alapuolelle, jää siitä hyötymättä.

95 % suomalaisista kannattaa äänestää jotain muuta. Tyhmin äänestäjä on keskiluokkainen vähän paremmin tienaava pelle, joka luulee omahyväisyyksissään kuuluvansa siihen 5 % eliittiin ja antaa ääneensä puolueelle, joka tosiasiassa käyttää sellaista äänestäjää vain hyödykseen.

[/quote]

Liikuttavin tilanne on piensijoittajalla, joka luulee kokoomusta äänestämällä olevansa JOKU. Tosiasiassa jopa sijoittajissa on kahden kastin porukkaa: suurin osa on niitä pienen rahan sijoittajia, jotka maksaa sijoittamisen riemusta joka toimenpiteestä veroa. Sitten on ne  yhtiöiden kautta sijoittavat eliittisijoittajat, jotka voivat harrastaa verokikkailuja.

Tekeepä köyhä tai keskiluokkainen mitä tahansa, aivan mitä tahansa, siltä rokotetaan veroa. On aika katkeraa yrittää rikastua vaatimattomista olosuhteista, kun joka ikiseen käänteeseen on pistetty vero tai jokin muu hidaste. KOKOOMUS on tekemässä niitä, mutta huom. vain piensijoittajille.

KOKOOMUS on varmistamassa, että SUURPÄÄOMAN omistajilla, niillä jo VALMIIKSI rikkailla, asema pysyy ja vahvistuu.

KOKOOMUS EI OLE yhdenkään keskiluokkaisen asialla, ei edes köyhän, ei edes sellaisen, joka haluaisi tulla rikkaaksi kapitalistisiaksi. Kokoomus on niiden puolella, jotka ovat JO vallan ja rahan kahvassa. Sinne ei myöskään haluta lisää porukkaa.

Tämä siksi, että jonkun on oltava köyhä, jotta joku voisi olla rikas. Se on luonnolaki, rahaa eri riitä kaikille. Niin yksinkertaista se on.

Ja mikä tärkeintä useimmille täälläkin:

jonkun on oltava keskiluokkainen keskituloinen, jotta joltain yhteiskunnan osalta voidaan ottaa rahat köyhien hoitamiseen.

Näin koko yhteiskunta voi teeskennellä olevansa kansalaisistaan huolta pitävä, eettinen yhteiskunta. Tosiasiassa tätä kuviota pyörittävät vain köyhät ja keskituloiset keskenään. Rikkaat katselevat päältä. JA KOKOOMUS on NIIDEN puolue.

Älkää antako enää kusta silmään. Älkää äänestäkö kokoomusta. Äänestämällä niitä se itseään aika mestarina pitävä velkaisen 200-neliöisen omakotitalon, Audin, sijoitusasunnon ja pari osaketta omistava keskiluokkainen dorka kusee vain omaan sänkyyn märissä unissaan.

Vierailija
20/55 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestäisin kyllä SDP:tä. Vaikka sen kannatus on nyt ollu alavireessä, ei pidä unohtaa mitä se on tehnyt. Tavallisten työntekijöiden asemaa se ajaa, vaikka jotkut on mennyt lankaan Kokoomuksen "työväenpuolue" vaalikampanjan aikana. SDP:llä on edelleen kovia ja fiksuja tekijöitä, jotka ovat vain jääneet varjoon muiden jyrätessä selfieillä ja "meloni omena lippis" sutkautuksillaan. Annetaan uusi mahdollisuus näyttää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi