Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut paniikkihäiriöiset selviätte vanhempainilloista?

Vierailija
26.08.2014 |

Taas se koitos on edessä... joka kerta yhtä kamalaa. Paljon väkeä pienessä luokkahuoneessa... kauheaa!!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu koskaan.

Vierailija
42/48 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää paniikkihäiriö joku uus juttu, en muista että 20 vuotta sitten kun olin koululainen, mun äiti ois asiaa mitenkään stressannut.

Itseä ahdistaa myös aivan valtavasti nuo vanhempainillat. Viime aikoina olen syönyt propralia ihan työpalavereissakin, joten eiköhän seuraava vanhempainiltakin mene sen voimin... En vain kestä, paljon ihmisiä pakkautuneena samaan tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:18"]Mulla on lievä paniikkihäiriö, mutta vanhempainiltoihin on mentävä, olenhan opettaja :D...
[/quote] Sama! T. Lto

Vierailija
44/48 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
45/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAAS :((((

Vierailija
46/48 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tulko. Ei siellä mitään niin tähdellistä tapahdu. Laittakaa viestiä jos on jotain asiaa. Nuo vanhempainillat ovat ihan turhinta p*skaa. Fiksut tulevat sinne kuuntelemaan, narsistit puhumaan. Valitettavasti nykymeno on sitä, että ainakin alakoulussa "pitää" näköjään järjestää typeriä leikkejä ja keskusteluita. Oman lapseni luokkakavereiden vanhemmat olivat ihan palikoita, paitsi ne, jotka tulivat kuuntelemaan. Omat vanhempainillat pyrin pitämään lyhyinä tiedotustilaisuuksina. Parempi jutella pienemmällä porukalla sitten, jos syytä on.

T. Ope

Vierailija
47/48 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kamala . Eipä ollut tämäkään käynyt mielessä. T. Ope

Voitko pyytää poisjääneitä käymään sun luona yksin? Tai etäyhteydellä?

Vierailija
48/48 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittavasta tulee vain niin väsynyt olo, sitten herätän kiusallista huomiota jatkuvalla haukottelulla - ei hyvä :(

ap

Minusta on vain hyvä, että haukotuttaa. Vinkkinä jaaraajille, että olisi hyvä päästä jo kotiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi