Mikä älypuhelin sinulla on?
Kommentit (50)
Sony xperia acro S. Hyvä akunkesto, mahtavan kestävä luuri, hyvä kamera, helppo käyttää ja käteensopiva.
HTC One, luuri vaihtui kolmen vuoden jälkeen mutta HTC pysyi. Enää en muita varmaan otakkaan.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:33"]
Mikä omppupoika? Kenestä puhut?
[/quote]
Varmaan kopiotu jostain toiselta foorumilta, unohtunut vaan poistaa toi "Palautetaas omppupoika maan tasalle"
iPhone 4. Paras ikinä <3 Samsung 4:n sain ihan tuusannuuskaks parissa kuukaudessa, iPhoneen en oo saanu naarmun naarmua parissa vuodessa. Akut samaa luokkaa, joka yö lataan.
Lumia 820. Alkanut jumittamaan häiritsevästi aina silloin tällöin ja sovelluksia edelleen nihkeästi saatavilla. Olisi pitänyt hankkia joku toinen puhelin ja eiköhän tuo pian vaihtoon mene. Ensimmäinen ja viimeinen Windows-puhelin ja paluu Androidiin odottaa.
Samsung Galaxy S4. On oikein mainio puhelin, ei jumittele ja akkukin on varsin hyvä. Näyttö sopivan kokoinen, tarpeeksi suuri, muttei kuitenkaan liian suuri. Paljon toimintoja, muistikin riittää, kun lisäksi saa muistikortin. Kamera vois olla parempi. Ulkona se on tarkka, mutta sisällä sillä ei viitsi kuvata. Valoa ei vaan ole tarpeeksi. Reilun vuoden tuo on mulla nyt ollut ja edelleen olen tyytyväinen.
Seuraavaksi hankin varmaan S6:n kunhan se joskus ens vuonna(?) julkaistaan. S5 jää multa välistä, ei ole tarpeeksi eroa tuohon S4:een.
HTC desire 300, jos en vaarin muista :) olen todella tyytyvainen designiin, akunkestoon ja kayttojarjestelmaan. Miinuksena puhelin on nain vuoden jalkeen alkanut silloin talloin hidastelemaan kirjoittaessa liukutaputussovelluksella. Suosittelisin puhelinta lampimasti, hyva hinta-laatusuhde alle parinsadan luuriksi.
Iphone 5s. Edellinen oli Iphone 4. Molemmat tosi hyviä! Muihin merkkeihin en enää vaihda.
Nokian C5-00. En tiennyt pitkään aikaan, että kyseessä on älypuhelin. Etsin vain hyvätoimistä puhelinta, jossa on kohtalaisen hyvä kamera. Nettiä selatessa selvisi, että minullakin on älypuhelin, jonka älyominaisuuksia en tosin käytä. Soitot ja tekstarit riittävät, kameraakin käytän nykyään vähän, kun on taas kunnon kamerakin. Niin, ja ihan näppäinpuhelin on kyseessä. Niin kauan kuin tämä puhelin toimii, en hanki uutta. Ja sitten kun hankin, niin todella peruspuspuhelimen, mahdollisesti seniorisellaisen.
Lumia 720, olen tyytyväinen ja suosittelisin. Hyvä akun kesto älypuhelimeksi. Minua varoiteltiin Lumioista, mutta onneksi uskalsin silti tämän ostaa!
Huh, muutama fiksu sentään eksynyt tähänkin sopulilaumaan! Olisin voinut vannoa, että "kaikilla" täällä on joko iPhone, Nokia tai Samsung. Oli jotain muutakin onneksi joukossa.1786
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:33"]
Mikä omppupoika? Kenestä puhut?
[/quote]
Varmaan kopiotu jostain toiselta foorumilta, unohtunut vaan poistaa toi "Palautetaas omppupoika maan tasalle"
[/quote]
Tämäkö nyt on se pääpoitti? Mikä kohta ei pidä paikkaansa?
Jätän tämän vielä tänne: http://www.itviikko.fi/uutiset/2014/08/26/sammahtaako-iphone-5-apple-auttaa--ehka/201411835/7
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:48"]
Huh, muutama fiksu sentään eksynyt tähänkin sopulilaumaan! Olisin voinut vannoa, että "kaikilla" täällä on joko iPhone, Nokia tai Samsung. Oli jotain muutakin onneksi joukossa.1786
[/quote]
No, samoista osista ne on koottu. Eroa on vain ulkokuorissa :)
Lumia 820 ollut lähes sen julkaisusta saakka. Paljosta en osaa valittaa. Puhelin voisi olla kevyempi ja joskus yksinkertaiset asetuksen täytyy säätää monen valikon kautta. Ihan riittävä akunkesto, tykkään myös käyttöliittymästä ja kamera pesee Samsungin vastaavat, vaikkei pureview olekaan.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:44"]
Lumia 720, olen tyytyväinen ja suosittelisin. Hyvä akun kesto älypuhelimeksi. Minua varoiteltiin Lumioista, mutta onneksi uskalsin silti tämän ostaa!
[/quote]
Tällaisen käsityksen saa mistä tahansa vähänkään uudemmasta älypuhelimesta, jos vaihtaa vanhasta nokianpaskasta uuteen. Anteeksi kielenkäyttö, mutta nokialaiset olivat oikeasti paskoja "älypuhelimia" aikoinaan ennen windows phonehässäkkää.
Samsung Xcover 2. Ihan hyvä luuri jos ei lataa mitään sovelluksia puhelimeen, sillä ne tallentuvat puhelimen muistiin, ja muistia on aivan minimaalisesti. Muistikortille ei pysty sovelluksia tallentamaan. Koko ajan puhelin huutaa että muisti täynnä.
Lumia 930. Ihana! <3 Akunkesto parempi kuin edellisessä 925:ssa.
Lg g3. Onnellisesti omistan maailman parhaan luurin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 21:24"]
Palautetaas omppupoika maan tasalle.
1.) 95% haittaohjelmista on Androidilla, koska se on suosituin käyttöjärjestelmä. Älä lataa paskaa niin ei tule mitään ongelmia. Tästä on turha vikistä
2.) 5 tuumanen näyttö on ainakin omaan käteen juuri sopiva vaikka en omistakkaan Samsungia. Full HD siksi, koska esim Iphone 5s:sä oleva 1136 × 640 ei näytä terävältä(kaveri omistaa ja vertasin HTC Oneen).
3.) Samsungit ovat täynnä bloatwarea joten tässä olen samaa mieltä. Pitäisi olla se 16gb käytössä jos niin mainostetaan
4.) Mieti tälläinen skenaario(fiktiota): Mercedes keksi sähkölukon. Paljon turvallisempi kuin perinteinen avainlukko. BMW ottaa saman tekniikan käyttöön ja BMW:tä sanotaan matkijaksi. Todella järkeenkäypää vai mitä?
5.)Apple ei ole mitään premiumia. Se sinun logosi takakannessa maksaa puolet laitteen oikeasta hinnasta. Speksien perusteella Iphonen pitäisi maksaa maksimissaan 450e(Iphone 5s). Ja tuo köyhyyskortti on todella huono argumentti. "Ihmiset eivät osta hyvää IMacia, koska he ovat köyhiä" Pc on paljon tehokkaampi hinta suhteltaan ja yleensä helpompi käyttää(ohjelmien ja pelien asennukset esim)
6.) Totta kai Android ns lagaa jos laite on todella vanha ja huono(myös käyttis versio). Ei se Windows 95:kään toimi hyvin verrattuna seiskaan. Android puhelin KitKatilla tai Jellybeanilla ei varmastikkaan "lagaa"
Omassa kännykässäni ei ole yhtään virussuojaa tai palomuuria. Ei ole ikinä tullut viruksia tai mitään muitakaan haittaohjelmia. Ei kannata olla tyhmä ja mennä lataamaan kaikenmaailman ilmaisohjelmia Play-kaupan ulkopuolelta
[/quote] Mikä omppupoika? Kenestä puhut?