Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa äänestit: Niinistöä vai Haavistoa?

Vierailija
26.08.2014 |

Kumpaa ehdokasta äänestit viime presidentinvaalien toisella kierroksella? Jos äänestit Niinistöä, yläpeukuta, jos taas Haavistoa, niin alapeukuta.

Kerro myös halutessasi perustelut ja puoluekantasi.

(Ylä- ja alapeukut on valittu sattumanvaraisesti, ei siis ole mikään kannanotto Niinistön puolesta.)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistoa! Miksi teet galluppia?

Vierailija
22/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin arvalla heitettyä nineä. Vaikka muuten en tietenkään pienipalkkaisena ikinä äänestä itselleni surkeaa vaihtoehtoa ja kokoomuslaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöä, olen ennen äänestänyt vihreitä. Mutta noissa vaaleissa lopetin. Forever.

Vierailija
24/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:55"]

Haavistoa! Miksi teet galluppia?

[/quote]

Niinistön kannatus vaaleissa oli selvästi yli 60 % ja Haaviston vastaavasti 30+ %. Hypoteesini on, että tällä palstalla punavihreillä ja haavistolaisilla on yliedustus. Gallup liittyy tämän asian selvittämiseen.

Vierailija
25/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas olin lähes varma, että Haavisto kurvaa niinistön ohi homosäälipisteillä. Nykyäänhän se on oikein marttyyriavain, jonka kanssa olet jotain niin erityistä, syrjittyä reppanaa, että pääset melkein mihin vain ja voitat mitä vain. Ainakin täällä Suomessa.

Minua ei olisi haitannut, vaikka niin olisikin käynyt, että Haavisto olisi voittanut. Silloin Suomi olisi kyllä menettänyt uskottavuuttaan ja pahasti. Haavisto ei olisi voinut edes matkustaa moniin maihin joutumatta hengenvaaraan.

Vierailija
26/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöä. Olen Kokoomuksen jäsen.

(Antaa tulla alapeukkua)

Vierailija
27/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistoa. Äänestän aina joko vihreitä tai vasemmistoliittoa.

Vierailija
28/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haavistoa ja olen punavihreä, joskin vihreät tuntuu nykyään menevän ekologisuusvaatimuksiensa kanssa perse edellä puuhun...