Kumpaa äänestit: Niinistöä vai Haavistoa?
Kumpaa ehdokasta äänestit viime presidentinvaalien toisella kierroksella? Jos äänestit Niinistöä, yläpeukuta, jos taas Haavistoa, niin alapeukuta.
Kerro myös halutessasi perustelut ja puoluekantasi.
(Ylä- ja alapeukut on valittu sattumanvaraisesti, ei siis ole mikään kannanotto Niinistön puolesta.)
Kommentit (28)
Äänestin arvalla heitettyä nineä. Vaikka muuten en tietenkään pienipalkkaisena ikinä äänestä itselleni surkeaa vaihtoehtoa ja kokoomuslaista
Niinistöä, olen ennen äänestänyt vihreitä. Mutta noissa vaaleissa lopetin. Forever.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:55"]
Haavistoa! Miksi teet galluppia?
[/quote]
Niinistön kannatus vaaleissa oli selvästi yli 60 % ja Haaviston vastaavasti 30+ %. Hypoteesini on, että tällä palstalla punavihreillä ja haavistolaisilla on yliedustus. Gallup liittyy tämän asian selvittämiseen.
Itse taas olin lähes varma, että Haavisto kurvaa niinistön ohi homosäälipisteillä. Nykyäänhän se on oikein marttyyriavain, jonka kanssa olet jotain niin erityistä, syrjittyä reppanaa, että pääset melkein mihin vain ja voitat mitä vain. Ainakin täällä Suomessa.
Minua ei olisi haitannut, vaikka niin olisikin käynyt, että Haavisto olisi voittanut. Silloin Suomi olisi kyllä menettänyt uskottavuuttaan ja pahasti. Haavisto ei olisi voinut edes matkustaa moniin maihin joutumatta hengenvaaraan.
haavistoa ja olen punavihreä, joskin vihreät tuntuu nykyään menevän ekologisuusvaatimuksiensa kanssa perse edellä puuhun...
Haavistoa! Miksi teet galluppia?