Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUAA!! Saako vegaani juoda Pepsiä?

Vierailija
26.08.2014 |

Saako??

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa jos limu on punaista, siinä voi olla karmiinia väriaineena. Karmiini saadaan jauhamalla erään kovakuoriaisen naaraita. Siksi vegaanit ei noihin koske, mutta kolalimut on ok.

Vierailija
22/27 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi.. Olette te uskomatonta porukkaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi: Tietenkin saa :) Jokaisella on oikeus syödä kuten haluaa. Vaikka alkaisi "vegaaniksi", et ole velvollinen syömisestäsi kellekään muulle kuin itsellesi. 

Sitten vastaus siihen, mitä varmaan enemmänkin hait takaa "Onko pepsin valmistuksessa käytetty eläinperäisiä tuotteita?" Ei ole.

"Sopiiko pepsi vegaanin ruokavalioon?"

Riippuu millä mielellä noudattaa vegaani-ruokavaliota. Jos tehotuotannon puolesta, no juu. Jos luonnon tai terveyden puolesta, ehdottomasti  ei. Parasta suosia kotimaista, kuten esim. Laitila, Hartwall.

Pepsi, Coca Cola ja moni muu yhtiö  lopettivat eläintestit 2007

http://www.peta.org/blog/pepsico-stops-animal-tests/

Vierailija
24/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa jos limu on punaista, siinä voi olla karmiinia väriaineena. Karmiini saadaan jauhamalla erään kovakuoriaisen naaraita. Siksi vegaanit ei noihin koske, mutta kolalimut on ok.

Oikeasti? Vaikka kävely metsässä vegaanisetkin kengät jalassa tappaa vaikka kuinka monta muurahaista ja muuta hyönteistä.

Vierailija
25/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse semi-vegaani syön lihaa jos sit on mut en itse osta lihaa ja kalastan omat kalat

voin syödä lihaa jos metsästän itse ne ihan moraali syyistä 

Vierailija
26/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän vegaanien omatunto kestää vaikka autolla tai bussilla liikkumisen kun se maaöljy josta bensakin tehdään on fossiilinen polttoaine jota on syntynyt muinaisten eliöiden fossilisoituessa.

Vierailija
27/27 |
01.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Mitenhän vegaani voi olla kesällä ulkona, varsinkin hämärän aikaan. Voi mennä pikkuötökkä vahingossa suuhun 😱

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi