Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin ottaa miehestäni henkisen eron..

Vierailija
26.08.2014 |

Mieheni on muuttunut itsekeskeiseksi, epärelliseksi ja jotenkin jakomieliseksi, joten ajattelin erota henkisellä tasolla.

Hän ei koskaan puhu minulle mitään, ei kerro mitään, ei kysy mitään. Ihan kuin meitä ei olisi olemassa, olen korvannut mieheni av.lla. En luota häneen, enkä oikeastaan tee hänellä mitään henkisellä tasolla.

Miksi erota kokonaan kun voi elää tälläinkin, lapsilla on isä ja minulla turvattu talous,  jättäköön sitten kun haluaa tai sitten lämmittää suhteen uudestaan, mikäli ei ole myöhäistä, olen tehnyt voitavani.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:31"]

Muuten hyvä, mutta tuo, että olet korvannut av:lla...??? 

[/quote]

Kyllä, olen luovuttanut, olen puhunut ainakin vuoden tyhjälle, mitään ei vastata ei kuunnella, keskusteluyhteyttä ei ole, ei  minkäänlaista, olen yrittänyt kertoa että olen yksinäinen ja mies oli ymmärtäiväinen heti suuttumuksen jälkeen, muttei muuttanut mitään, minulla on ystäviä ja yksinäisyydellä tarkoitan sitä kuinka yksin koen olevani parisuhteessa.

Aloin palstailemaan ja kulutan iltani täällä ettei tarvitsisi ahsistua kun itselläni on suuri tarve keskustella, ihan niitä näitä ja joskus syvempiä, mieheni kanssa ei voi jutella edes perusasioita ja usein syyllistää minua esim. Maalaan piruja seinille kun yritän selvittää ongelmia ja spekulointi on kiellettyä, jos puhun niitä näitä en saa mitään vastausta ja katse sojottaa tv.tä, kännykkää, tietokonetta...alkaa usein leikkimään koiran kanssa silloin kun puhun, puhuu päälleni koiralle ja lapsille. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi