Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millainen äiti estää valheilla isää näkemästä lastaan.

Vierailija
26.08.2014 |

Exäni ei kovin helposti saa tavata lastaan. Lapsen äiti on muunmuassa valehdellut sossuille exäni narkkaavan. Tämä joutui siis käydä seuloissa ja sai vain kaksi tuntia parissa viikossai tavata lastaan. Lapsen äiti on myös jättänyt vastaamatta puhelimeen, kun exäni on yrittänyt soittaa tulevansa hakemaan lastaan. Tämä nainen ei ole myöskään soittanut hänelle takaisin, vaan väittänyt sitten sossulle ettei exäni halua tavata lastaan. Tämä touhu on kuulemma vain pahentunut viime aikoina.

Mielestäni lapsella olisi oikeus tavata lastaan. Tiedän, että exäni on hyvä isä lapselleen, mutta tämä nainen ei anna mahdollisuutta. Myös tämän naisen nykyinen mies uhkailee exääni ja yrittää omia tämän lasta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:22"]Ihmetyttää nuo kahden tunnin tapaamiset. Sorry, mutta luulen että et tiedä aivan kaikkea. Jos mies on käynyt vielä huumetesteissä ja ne puhtaat, ihmettelen miksei tapaamisia ole muutettu. Olen tosi skeptinen näissä jutuissa. Tiedän miehen, joka kohteli väkivaltaisesti puolisoa ja kohteli rankalla kädellä lasta. Huijasi myös rahaa itselleen puolison tililtä. Puoliso ja lapsi joutuivat hankkimaan lähestymiskiellon. Myöhemmin mies on valehdellut uusille kumppaneille kuinka lapsen äiti estää tapaamasta lasta. .... Tiedän toki että on myös henkilöitä jotka vääryydellä estävät toisen vanhemman tapaamasta toista vanhempaa. 
[/quote]
No mä oon sivusta seurannut tätä touhua ja tuntuu, että lapsen äidin touhu menee koko ajan vaikeammaks uuden miehen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla