Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi itku. mies osti minulle hupparin, joka ei ole yhtään tyyliseni !

Vierailija
26.08.2014 |

Citymarketista. pitkä, viininpunainen, jossa hupussa karvavuori. ihan söpö joo, mutta kun ei yhtään minun tyyppiseni! :O :(omistan vissiin yhden hupparin, mies itse taas on hupparityyppi henkeen ja vereen..

yritän tässä nyt mietti, missä miehen lahjaa voisi oikein pitää..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ap joskus ympärillesi, luuletko että ne kaikki neuleet, mitä miehillä on olisivat heidän itsensä ostamia? En usko, siellä vaimot ostaneet kivoja neuleita :D

Vierailija
2/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on mökki niin vie sinne ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelmat! 

Vierailija
4/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kotona miehesi iloksi :)

Vierailija
5/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat tyyliäsi sellaiseksi, että mies tykkää.

Vierailija
6/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kehtaan sanoa miehelleni, että nyt meni hieman pieleen. Pyytäisin kuittia ja sitten käytäisiin palauttamassa vääränlainen vaate takaisin kauppaan. Voitaisi ehkä yhdessä katsoa tilalle jokin vaate, josta molemmat pitävät.

Vierailija
7/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mukava kotivaate siitä. Mutta mä sanoisin kyllä myös että nyt ei ole ihan minun tyyliä.

Vierailija
8/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hupparityyppi ja ei-hupparityyppi edes pariutuvat

Vierailija
9/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei yleensä ostele ilman syytä lahjoja, joten en viitsisi narista kun kokokin on oikein :D

ehkä tähän voisi tottua.. pyllykin peittyy. ja hupun voi vetää päähän jos tuulee !

"ap"

Vierailija
10/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! En voinut olla nauramatta kun sieluni silmin kuvittelen, miltä huppari näyttää. =)

Anteeksi. Mutta tietty ihana ele mieheltäsi. Pidä kotivaatteena joka ilta niin miehesi on mielissään. Sama kai se mitä kotona on päällä..

Vierailija
11/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:03"]mies ei yleensä ostele ilman syytä lahjoja, joten en viitsisi narista kun kokokin on oikein :D

ehkä tähän voisi tottua.. pyllykin peittyy. ja hupun voi vetää päähän jos tuulee !

"ap"
[/quote]
Pahoittele että joudut sanomaan kun osti kerran lahjankin, mutta että nyt ei osiunut ihan tyyli kohdalleen. Korosta sitä että ajatus oli kuitenkin tosi ihana.

Vierailija
12/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös yksi mieheltä saatu, hänen bändinsä logolla varustettu huppari. En koskaan pitäisi tätä vaatetta asuntomme ulkopuolella jotain iltakävelyä lukuunottamatta, mutta iltaisin tai viikonloppuihin sen sisään on mukava kääriytyä - varsinkin, kun mieheni miltei joka kerta hyvillään asiaa kommentoi.

Ja sama juttu, mieheni ei koskaan osta lahjoja merkkipäivien ulkopuolella niin pidän tärkeämpänä olla eleestä positiivinen kuin nalkuttaa sopivuudesta.

Vierailija
13/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos et sano saat odottaa lisää huppareita lahjoina...

Vierailija
14/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä voi tuunata jotenkin?

Vierailija
15/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:02"]

[/quote]

koska mies on ihana, huppareillakin <3!

"ap"

Vierailija
16/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:02"]

[/quote]

Minun mieheni käyttää huppareita jatkuvasti, kun taas itse pyrin pukeutumaan aina niin, että voin lähteä suoraan töistä tai mistä tahansa johonkin sellaiseen paikkaan, joka vaatii siistiä pukeutumista, esim hienompaan ravintolaan. Meillä on miehen kanssa kuitenkin samanlaiset arvot, elämäasenne ja huumorintaju, mutta minä panostan ulkonäköön enemmän ja mies vähän vähemmän. Itse teen vaateostokseni sen perusteella, että tiedän, että vaate voi olla yhtäaikaa siisti ja mukava. Mies tekee sen perusteella, että on todennut hupparin mukavaksi vaatteeksi ja luulee, ettei siisti vaate voi olla mukava.

Vierailija
17/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä hyvin ap:n tuntemukset, sillä citymarketin huppari.. siitähän ei puutu enää kuin viiden euron "kloksit", kananperse-tukka & rööki kädestä!

Vierailija
18/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä, mökillä, viluiltoina kotona..::)

Vierailija
19/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kokoa se on? Rakastan viininpunaista! Lahjoita se minulle!!!

Vierailija
20/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolestua sitten, kun mies osaa ostaa just sun tyylisiä vaatteita kerta toisensa jälkeen. Silloin se on luultavasti kaappihomo, ja jättää sinut toisen miehen vuoksi jossain vaiheessa.