voi itku. mies osti minulle hupparin, joka ei ole yhtään tyyliseni !
Citymarketista. pitkä, viininpunainen, jossa hupussa karvavuori. ihan söpö joo, mutta kun ei yhtään minun tyyppiseni! :O :(omistan vissiin yhden hupparin, mies itse taas on hupparityyppi henkeen ja vereen..
yritän tässä nyt mietti, missä miehen lahjaa voisi oikein pitää..
Kommentit (25)
Jos teillä on mökki niin vie sinne ;)
Muutat tyyliäsi sellaiseksi, että mies tykkää.
Minä ainakin kehtaan sanoa miehelleni, että nyt meni hieman pieleen. Pyytäisin kuittia ja sitten käytäisiin palauttamassa vääränlainen vaate takaisin kauppaan. Voitaisi ehkä yhdessä katsoa tilalle jokin vaate, josta molemmat pitävät.
Tee mukava kotivaate siitä. Mutta mä sanoisin kyllä myös että nyt ei ole ihan minun tyyliä.
Miten hupparityyppi ja ei-hupparityyppi edes pariutuvat
mies ei yleensä ostele ilman syytä lahjoja, joten en viitsisi narista kun kokokin on oikein :D
ehkä tähän voisi tottua.. pyllykin peittyy. ja hupun voi vetää päähän jos tuulee !
"ap"
Voi ei! En voinut olla nauramatta kun sieluni silmin kuvittelen, miltä huppari näyttää. =)
Anteeksi. Mutta tietty ihana ele mieheltäsi. Pidä kotivaatteena joka ilta niin miehesi on mielissään. Sama kai se mitä kotona on päällä..
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:03"]mies ei yleensä ostele ilman syytä lahjoja, joten en viitsisi narista kun kokokin on oikein :D
ehkä tähän voisi tottua.. pyllykin peittyy. ja hupun voi vetää päähän jos tuulee !
"ap"
[/quote]
Pahoittele että joudut sanomaan kun osti kerran lahjankin, mutta että nyt ei osiunut ihan tyyli kohdalleen. Korosta sitä että ajatus oli kuitenkin tosi ihana.
Minulla on myös yksi mieheltä saatu, hänen bändinsä logolla varustettu huppari. En koskaan pitäisi tätä vaatetta asuntomme ulkopuolella jotain iltakävelyä lukuunottamatta, mutta iltaisin tai viikonloppuihin sen sisään on mukava kääriytyä - varsinkin, kun mieheni miltei joka kerta hyvillään asiaa kommentoi.
Ja sama juttu, mieheni ei koskaan osta lahjoja merkkipäivien ulkopuolella niin pidän tärkeämpänä olla eleestä positiivinen kuin nalkuttaa sopivuudesta.
Koska jos et sano saat odottaa lisää huppareita lahjoina...
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:02"]
[/quote]
koska mies on ihana, huppareillakin <3!
"ap"
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:02"]
[/quote]
Minun mieheni käyttää huppareita jatkuvasti, kun taas itse pyrin pukeutumaan aina niin, että voin lähteä suoraan töistä tai mistä tahansa johonkin sellaiseen paikkaan, joka vaatii siistiä pukeutumista, esim hienompaan ravintolaan. Meillä on miehen kanssa kuitenkin samanlaiset arvot, elämäasenne ja huumorintaju, mutta minä panostan ulkonäköön enemmän ja mies vähän vähemmän. Itse teen vaateostokseni sen perusteella, että tiedän, että vaate voi olla yhtäaikaa siisti ja mukava. Mies tekee sen perusteella, että on todennut hupparin mukavaksi vaatteeksi ja luulee, ettei siisti vaate voi olla mukava.
ymmärrän kyllä hyvin ap:n tuntemukset, sillä citymarketin huppari.. siitähän ei puutu enää kuin viiden euron "kloksit", kananperse-tukka & rööki kädestä!
Lenkillä, mökillä, viluiltoina kotona..::)
Mitäs kokoa se on? Rakastan viininpunaista! Lahjoita se minulle!!!
Kannattaa huolestua sitten, kun mies osaa ostaa just sun tyylisiä vaatteita kerta toisensa jälkeen. Silloin se on luultavasti kaappihomo, ja jättää sinut toisen miehen vuoksi jossain vaiheessa.
Katso ap joskus ympärillesi, luuletko että ne kaikki neuleet, mitä miehillä on olisivat heidän itsensä ostamia? En usko, siellä vaimot ostaneet kivoja neuleita :D