Miten pitkään houkuttelitte miestä lapsen tekoon?
Minä olen jo epätoivoinen: jo vuoden olen puhunut hyvällä ja pahalla pikkukakkosesta, mutta EI. Miten kauan teillä meni?
Kommentit (6)
joten ei tarvinnut houkutella. Nyt se on mies joka houkuttelee, mä pistän vastaan (ainakin toistaiseksi).
joka kerta saa oikein vongata että suostuu " hommiin" . Yleensäkin kerta viikossa on miehen mielestä tarpeeksi, nyt ei meinaa millään käsittää että jotenkin se mun ovulaatio ei vain aina osu just sille hetkelle (lauantaihin) kun hänelle sopisi. Mies ei KOSKAAN suostuisi mihinkään joka-toinen-päivä-taktiikkaan! Eli tällä nykyisellä tahdilla taidetaan yrittää vielä toinenkin vuosi tämän ekan lisäksi =)
Minähän se siitä esikoisestakin aloin puhumaan aikanaan ja mies tuumas ettei ole vielä valmis. Annoin asian olla jonkin aikaa ja sitten taas puhuin että mites nyt. Mies mietti ja sanoi että yritetään. Nyt sitten toista lasta yrittämässä niin sama homma. Mies ensin sanoi ettei vielä ja annoin asian olla, ja sitten kun kysyin uudestaan sanoi että yritetään vaan. :) Liika painostus ei ole hyväksi. Noi miehet tuppaavat olemaan sellaisia ettei niitä auta painostaa, haraavat vaan kovemmin vastaan. Jospa lakkaisit puhumasta siitä pikkukakkosesta nyt vähäksi aikaa. Antaisit miehen ihan rauhassa miettiä asiaa. Jos hän ei ole valmis vielä 2 lapsen isäksi niin kunnioita sitä.
että haluaisin 2 lasta :(
Vuosi on nyt mennyt ja taas olen itse vuoden vanhempi... Ikää kohta 37v. Mies ei halua toista, " ainakaan nyt" .
Hyvähän se teillä on, joiden miehet tekee kanssanne samantien vaikka 10 lasta... Katkeruus nousee pintaan, ei voi mitään.
Taustalla ei ole lapsettomuusongelmia eikä edellisiä lapsia edellisistä liitoista. Esikoinen on kohta 5v, kaikki asiat kunnossa.
ap
Ei oltu tunnettu vielä kovin pitkää aikaa ja mulla ei ollut ammattiakaan. Pian siihen vauva-ajatukseen kuitenkin hellyin, enkä ole koskaan katunut. Kakkosen yrittämistä taas minä sain houkutella melkein kaksi vuotta, kunnes mies vaan eräänä päivänä sanoin, että olispa mukava, jos olis toinekin lapsi, ja vaikka kolmas ja neljäs.
nyt mies on jo vuoden verran puhunut neljännestä lapsesta mutta minä laitan hanttiin... itse asiassa minulla ei sinänsä olisi neljättä lasta vastaan mitään mutta en enää halua olla raskaana.