Selvisi etten ole lapseni isä
Lapseni syntyi 6 kuukautta sitten. Jokin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa, vaimoni reaktiot minuun ja eleet, se miten kylmästi hän suhtautui minuun raskausaikana... Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä. Vaimo tietysti veti aivan uskomattomat pultit, mutta kävin ottamassa lapsen syliin tai lähdin kävelylle aina kun valitus alkoi. Sillä selvittiin vähän aikaa.
Testin tulokset tulivat kuukausi sitten. Sanoin vaimolle että otetaan nyt yksi vapaa ilta ja viedään lapsi äidillesi. En tarjonnut vaimolle kynttiläillallista vaan sellaiset huudot ettei ole ikinä kuullut. Muuttui kyllä niin säälittäväksi nurkassa itkeväksi rievuksi koko akka. Lähdin hotelliin ja ennen lähtemistäni kävin sylkäisemässä vaimon naamalle. Olisi tehnyt mieli lyödä, mutta parempi etten anna hänelle mitään aseita.
Tein vielä pienen soittokierroksen sukulaisille ja ystäville sekä työnantajalle ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Aika moni sanoi, ettei halua enää nähdä koko naista, kun teki minulle tuollaisen tempun, vaikka olen aina antanut kaikkeni parisuhteelle ja perheelle. Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä. Aika moni hänen sukulaisensa ja ystävänsä näkyy hänet poistaneen facebook-kavereistaankin. Sitä voi jokainen miettiä, että onko tosiaan riskin arvoista. Mies voi meinaa pilata aika hyvin elämäsi etkä voi enää vierittää mitään miehen niskoille, kun hän voi näyttää ihmisille mustaa valkoisella siitä, ettei ole isä.
Kommentit (239)
Muuten hyvä, mutta miksi helkutissa kukaan soittaisi pettäjäpuolisonsa pomolle?
Eka kappale oli vielä uskottava.
Tämä juttu on epäuskottava, sillä eihän nainen voi noin tehdä.
Nainen ei voi olla huorintekijä milloinkaan. Miehet taas ovat kaikki huorintekijöitä. Suurin osa vaan ei ole jäänyt kiinni... vielä.
Vierailija kirjoitti:
Naamalle sylkemisestä voi saada pahoinpitely syytteen!!!!Ja se on tosi alhaista
Niin, alhainen on se, jonka päälle syljetään.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:54"]
Minkäs teet...paska akka mutta lapsellista vetää koko suku, ystävät ja pomo ym paskaan mukaan.
:D :D :D
Ainahan täällä sanotaan, kun mies on jäänyt kiinni pettämisestä, että nyt vaan soitat kaikki sukulaiset läpi ja puhut ja puhut ja puhut.
:D mutta kun miestä höynäytetään oikein big time, niin sitten tämä tällainen on "vähän lapsellista"?
Ou jeah, akat. Häpeän välillä olla nainen.
Ap, olit oikeassa. Ja respektit sinulle, ettet lyönyt naista. Itse tuossa tilanteessa olisin lyönyt. Jos minua olisi petetty, olisin lyönyt, heittänyt tavarat ikkunasta ja soittanut sukulaiset läpi. Puhunut, puhunut ja puhunut. Pettäjän pomolle en ehkä olisi soittanut mutta jos pomo olisi ollut lähellä perhettä, esim. perhetuttu, olisin ehkä tehnyt senkin.
Tarinan opetus: äläkää pettäkö. Ainakaan mua.
No sinä oot juttujesi perusteella sen verran tasokas Korson daami, että tuskin olet parisuhteessa, joten älä turhaan tuhlaa aikaasi pettämisestä murehtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni syntyi 6 kuukautta sitten. Jokin vaisto sanoi että kaikki ei ole kunnossa, vaimoni reaktiot minuun ja eleet, se miten kylmästi hän suhtautui minuun raskausaikana... Päätin että en jätä nyt tätä kiveä kääntämättä ja vaadin isyystestiä. Itselläni ei ole käynyt mielessäkään pettää ja oli vaikea ajatella vaimostanikaan sitä, mutta tuntui siltä että jokin on vain pahasti pielessä. Vaimo tietysti veti aivan uskomattomat pultit, mutta kävin ottamassa lapsen syliin tai lähdin kävelylle aina kun valitus alkoi. Sillä selvittiin vähän aikaa.
Testin tulokset tulivat kuukausi sitten. Sanoin vaimolle että otetaan nyt yksi vapaa ilta ja viedään lapsi äidillesi. En tarjonnut vaimolle kynttiläillallista vaan sellaiset huudot ettei ole ikinä kuullut. Muuttui kyllä niin säälittäväksi nurkassa itkeväksi rievuksi koko akka. Lähdin hotelliin ja ennen lähtemistäni kävin sylkäisemässä vaimon naamalle. Olisi tehnyt mieli lyödä, mutta parempi etten anna hänelle mitään aseita.
Tein vielä pienen soittokierroksen sukulaisille ja ystäville sekä työnantajalle ja kerroin kaiken mitä oli tapahtunut. Aika moni sanoi, ettei halua enää nähdä koko naista, kun teki minulle tuollaisen tempun, vaikka olen aina antanut kaikkeni parisuhteelle ja perheelle. Pomo sanoi että pitää miettiä että ottaako hänet takaisin äitiysloman jälkeen, kun ei taida olla luotettava ihminen kyseessä. Aika moni hänen sukulaisensa ja ystävänsä näkyy hänet poistaneen facebook-kavereistaankin. Sitä voi jokainen miettiä, että onko tosiaan riskin arvoista. Mies voi meinaa pilata aika hyvin elämäsi etkä voi enää vierittää mitään miehen niskoille, kun hän voi näyttää ihmisille mustaa valkoisella siitä, ettei ole isä.[/quoteJoopa joo ja lässyn lässyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:54"]
Minkäs teet...paska akka mutta lapsellista vetää koko suku, ystävät ja pomo ym paskaan mukaan.
:D :D :D
Ainahan täällä sanotaan, kun mies on jäänyt kiinni pettämisestä, että nyt vaan soitat kaikki sukulaiset läpi ja puhut ja puhut ja puhut.
:D mutta kun miestä höynäytetään oikein big time, niin sitten tämä tällainen on "vähän lapsellista"?
Ou jeah, akat. Häpeän välillä olla nainen.
Ap, olit oikeassa. Ja respektit sinulle, ettet lyönyt naista. Itse tuossa tilanteessa olisin lyönyt. Jos minua olisi petetty, olisin lyönyt, heittänyt tavarat ikkunasta ja soittanut sukulaiset läpi. Puhunut, puhunut ja puhunut. Pettäjän pomolle en ehkä olisi soittanut mutta jos pomo olisi ollut lähellä perhettä, esim. perhetuttu, olisin ehkä tehnyt senkin.
Tarinan opetus: äläkää pettäkö. Ainakaan mua.
No sinä oot juttujesi perusteella sen verran tasokas Korson daami, että tuskin olet parisuhteessa, joten älä turhaan tuhlaa aikaasi pettämisestä murehtimiseen.
Tää onkin oikea naishuorintekijöiden fani. Petaa omaa pettämistään. Hyökkäys on paras puolustus.
Keskumäärin jokaisessa koululuokassa on lapsi, jolla on isänä mies, joka luulee olevansa isä, muttei oikeasti ole.
Isyystestit pitäisi ottaa rutiinisti kaikilta.
Mä kans nietin, että miks ei vois olla mahdollista. Ihmisille sattuu elämässä kaikenlaista ja kymmenen kertaa oudompiakin asioita
Oikein toimittu, naisesi on lortto. N25
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:42"]
Heh heh. En usko sanakaan.
Siitä vaan, mutta mullapa olisi paukkuja pistää vielä paremmaksi. 2 lasta, aikuisia molemmat eikä kumpikaan minun ja vaimo pettänyt minua systemaattisesti liki 20 vuotta. Otti avioeron ja ryösti talon, elää nyt onnellisena lasten isän kanssa.
HUH!
Ootko ap eläytynyt vähän liikaa jämsäsen tapaukseen kun tämmösen provon tehtailit?
Onnea, taisit syyllistyä kunnianloukkaukseen. Mitä hemmettiä se vaimon pomolle kuuluu mitä vaimo puuhaa yksityiselämässään? Ja kuka hemmetti se sinä olet siitä kertomaan. Oot säälittävä.
Hyvä että selvisi tuossa vaiheessa. Kuopus ei ole minun ja oli jo teini, kun asia eron yhteydessä tuli ilmi. Ja minulla ei ole kai mitään mahdollisuutta saada tuota äpärää pois nimistäni.
Jotenkin systeemi on aisankannattajia kohtaan mielettömän epäreilu.
Olen ollut pomona ja minulle on soiteltu jopa sellaisissa asioissa, että alaiseni joka oli nainen on pettänyt soittajan miehen kanssa.
Siis vain pannut, ei lisääntynyt.
Uskon hyvin tuohon pomolle soittamiseen, varsinkin kun oli vähän tuttukin. Minulle oli ihan tuntematon tämä petetty nainen.
Soitti muuten myös petturin työkavereillekin ja oli kyllä häiriöksi.
Puhelut eivät jääneet yhteen kertaan ja loppuivat vasta kun uhkasin poliisille ilmoittamisella.
Mutta nyt kyseessä olikin nainen jota oli petetty, niin varmaan kaikkien mammojen mielestä ihan oikeutettu kosto.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä mies. Missä on selkäranka selvittää asiat asiallisesti?
Itse pidän suoraselkäisistä miehistä, en tuollaisista kieroista ilkiöistä. Hyvää loppuelämää mulkqvist!
Tyhmyytesi paistaa kuin Betlehemin tähti.
Vierailija kirjoitti:
Keskumäärin jokaisessa koululuokassa on lapsi, jolla on isänä mies, joka luulee olevansa isä, muttei oikeasti ole.
Isyystestit pitäisi ottaa rutiinisti kaikilta.
Tälle olisi perusteet ihan jo lapsen terveyden vuoksi. Niin iso osa naisista kuitenkin lutkailee ettei tätä ikinä sallita.
Niin huono provo, että nollille menee. Taas meni överiksi tarinan loppu.