Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jätän mieheni mahd kipeästi?

Vierailija
26.08.2014 |

Eli selittelyt sikseen, asia on nyt niin että haluan päästä hirviömiehestäni eroon ja tehdä sen mahdollisimman kipeästi. :)
Mikä olisi kamalin tapa jättää? Mihkään pettämisiin en rupea. Haluan tehdä sen niin, että häneen sattuisi mahdollisimman paljon ja pitkään ja niin, että syyttäisi kaikesta vain itseään.

Ollaan siis suht nuoria ja asutaan yhdessä. Oon miettinyt että tekisin sen kuuluisan katoamistempun, mutta kun mä niin haluaisin jäädä tähän kämppään (:D) enkä voi työni puolesta tällä hetkellä vain vaihtaa maisemia.

Nyt vinkkejä / kokemuksia kehiin !

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies on sitten tehnyt? Helpompi auttaa, kun tarkennat.

Vierailija
2/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis kyllä vähän tietää millälailla hirviömies, ettei tarvitse epäillä että auttaa jotain hirviönaista ihan viattoman miehen loukkaamisessa. Mutta sanotaan silti että mun tapa olis se, että antaisin miehen ymmärtää, että olen tosi rakastunut ja miellyttämään valmis ja hänen toiveidensa täyttymys. Tekisin siis jonkin aikaa juuri sitä mitä mies haluaa. 

Sitten kun hän tekisi jonkun pienen (mutta esim. nolon, jos mahd.) virheen, niin jättäisin hänet sen perusteella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on hirviö? OK.  Kerro toki.

Itse vaikutat ihanalta, rakastettavalta , empaattiselta ja mukavalta ihmiseltä.

Mammat kyllä osaavat miesvihaajina kertoa miten nöyryyttää miestä, ja siunaavat tekosi.

Vierailija
4/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksisatuttaisit? Hae mieluummin itsellesi apua. Käytä se energiasi itsesi auttamiseen mieluummin kuin toisen pahaan oloon,. Nythän se miehen olotila on sinulla päällimmäisenä. Elä omaa elämää, ihan turha kostaa. Se ei auta. Hae itsellesi apua ja voimaa muualta kuin kostosta. Vaikka harrastuksesta tai juttukaverilta.ehkä paras kosto on ruveta elämään hyvää itsenäistä elämää?

Vierailija
5/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille lapsi. Niinhän tämä asia yleensä hoidetaan.

Vierailija
6/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:46"]

Mies on hirviö? OK.  Kerro toki.

Itse vaikutat ihanalta, rakastettavalta , empaattiselta ja mukavalta ihmiseltä.

Mammat kyllä osaavat miesvihaajina kertoa miten nöyryyttää miestä, ja siunaavat tekosi.

[/quote]

Joo, palstalla on häiriintyneitä naisia kyllä kertomaan sinulle kaiken oleellisen.

You go girl-viestejä tulet saamaan!

Vierailija
7/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita suoraan miehen vanhemmille, että "poikanne on onneton lapanen, eikä osa hoitaa ihmissuhteita".

Vierailija
8/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kyse "hirviö"miehestä, niin en usko, että saat satutetuksi kovinkaan kauaa. Eiköhän se löydä pian uuden, jollei ole jo varalla. Turhaa aikaa tuhlaat häneen. Välinpitämättömyydellä olet lähempänä eroa. Olisi kyllä mukava tietää syy siihen miksi mies on hirviö...

Vierailija
9/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti narsisti ei paljoa hetkahda henkisesti teit sitten mitä tahansa. Mitä jos vaan keskittyisit siihen omaan tulevaan elämääsi ja häipyisit.

Vierailija
10/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti jätät hänet. Etsit kaikessa hiljaisuudessa uuden asunnon kaupungistasi ja muutat joku kaunis päivä hänen työssäollessaan pois. Kirje pöydälle vaan. Muutat sitä ennen uudet osoitetietosi väestörekisterikeskuksessa salaisiksi ja uuden salaisen puhelinnumeron muuttopäivänä. Bannaat facesta. Siis jos ei ole lapsia. Mutta soppa siitä tulee, ihan varmana.

Miksi mennä niin pitkälle? Eikö ole reilua sanoa, että tämä meidän liitto ei toimi, ja ensi viikolla muutan uuteen asuntoon, olen väsynyt riitelyyn enkä halua enää olla kanssasi? Lyöt oven kiinni.

Vierailija
11/11 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap , jos vain kertoisit että juttu on ohi, ja lähdet kävelemään.

Jos et siihen kykene, olisi ehkä syytä katsoa peiliin. Kestätkö sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän