Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vl, olitko neitsyt mennessäsi naimisiin?

Vierailija
26.08.2014 |

Jos et, miksi?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin siis vaan että kadunkohan koko loppuelämän jos meen sänkyyn ennen :/ -ap

Vierailija
2/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin. Ja yli 30-vuotias.

Vierailija
4/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut. Nykyisen aviomiehen kans menin sänkyyn jo seurustelun alkuvaiheessa. Ei haluttu odottaa pidempään. 

Vierailija
5/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rakas, et sä täältä saa vastauksia sun omantunnon kysymyksiin.

Vierailija
6/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:25"]Mietin siis vaan että kadunkohan koko loppuelämän jos meen sänkyyn ennen :/ -ap
[/quote]

Kadut, jos et kokeile kuin yhtä munaa elämäs aikana

Vierailija
7/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se kuitenkin ole loppujen lopuksi henkilökohtainen valinta ja sen valinnan kanssa vain pitää elää.

Jos haluaa odottaa niin sitten odottaa vaikka ei voi edes tietää "pääseekö" koskaan naimisiin.

Ja jos ei odota papin aamenta niin turha sitä on katua..tehty mikä tehty ;)

Vierailija
8/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vl häissä joissa morsiamella oli jo tukevasti pullat uunissa ja sen kyllä ainakin lähi suvun nnaisista moni tiesi. Morsiamen isä sensijaan piti puheen neitsyen luovuttamisesta...Oli ehkä aavistuksen huvittavaa.

Vierailija
9/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan, eikä ollut mieskään. Oltiin kuitenkin "jo" 25v ja 27v. Elän elämää kuten se kohdalle tulee, en pohdi liikaa tai "säästä" asioita tulevaisuuteen, jota ei välttämättä edes tule!

Vierailija
10/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut eikä ollut miehenikään, emmekä olleet toistemme ensimmäisiä. Olimme 19 ja 21.

Vierailija
11/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.niin paljon pannut,että hyvä kun vihdoin sai tyytyä vain yhteen!

Vierailija
12/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Oli yksi "hengailu/seurustelusuhde" ei vl:n miehen kanssa ja siinä meni neitsyys. Sit löysin nykyisen mieheni, olin hälle eka, mutta ei kyllä odotettu avioliittoon asti. Miehelleni oli kova pala, kun en ollu neitsyt ja olin hössinyt jo aiemmin (vaikka niinhän hällekin olisi käynyt, jos meistä ei avioparia olisi tullutkaan). Aika kova kriisi käytiin siitä sitten heti seurustelun alkajaisiksi. Ja se jatku pitkään, avioliittoonkin...onneks nyt 4 vuotta naimisissa olleina ei tule enää puheeksi koko asia (siis miehellä ei enää ilmeisesti tule asia mieleen eikä vaivaa, koska ei ota puheeksi). Että näin.

Ja onhan noita, jotka menettää neitsyytensä/poikuutensa ennen avioliittoa, mut yleensä kai sen tulevan kumppanin kanssa, ei jonkun muun. Näin ainakin uskoisin. Siis, et ollaan yhdynnässä jo ennen papin aamenta. Joillain lapsikin jo masussa sitten häissään, näitä tiietään kyllä. Ja jotkuthan seurustelee/on kihloissa monia vuosia. En usko, et pystyvät pidättäytymään.

Vierailija
13/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olin. Mieheni oli onnellinen puhtaasta siveästä morsiamesta :) olemme vieläkin onnellisia yhdessä :) aviossa nyt 15 v.

Vierailija
14/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin tuolloin 27v, kun neitsyys meni. Naimisiin mentiin mieheni kanssa tuosta 1,5v päästä. Jos nyt näillä tiedoilla on mitään merkitystä. t.13

Vierailija
15/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin.

Vierailija
16/24 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää hommaa koko VL...

Vierailija
17/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 15:14"]

En. Oli yksi "hengailu/seurustelusuhde" ei vl:n miehen kanssa ja siinä meni neitsyys. Sit löysin nykyisen mieheni, olin hälle eka, mutta ei kyllä odotettu avioliittoon asti. Miehelleni oli kova pala, kun en ollu neitsyt ja olin hössinyt jo aiemmin (vaikka niinhän hällekin olisi käynyt, jos meistä ei avioparia olisi tullutkaan). Aika kova kriisi käytiin siitä sitten heti seurustelun alkajaisiksi. Ja se jatku pitkään, avioliittoonkin...onneks nyt 4 vuotta naimisissa olleina ei tule enää puheeksi koko asia (siis miehellä ei enää ilmeisesti tule asia mieleen eikä vaivaa, koska ei ota puheeksi). Että näin.

Ja onhan noita, jotka menettää neitsyytensä/poikuutensa ennen avioliittoa, mut yleensä kai sen tulevan kumppanin kanssa, ei jonkun muun. Näin ainakin uskoisin. Siis, et ollaan yhdynnässä jo ennen papin aamenta. Joillain lapsikin jo masussa sitten häissään, näitä tiietään kyllä. Ja jotkuthan seurustelee/on kihloissa monia vuosia. En usko, et pystyvät pidättäytymään.

[/quote]

Miehes taitaa olla aikamoinen sovinisti.

Vierailija
18/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni VL-poika rietastelee nuoruudessa, mutta kuitenkin haluaa viedä neitsyt-tytön avioon. Se jos mikä on ristiriitaista.

Vierailija
19/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:48"]Moni VL-poika rietastelee nuoruudessa, mutta kuitenkin haluaa viedä neitsyt-tytön avioon. Se jos mikä on ristiriitaista.
[/quote]

Niin mistähän niitä neitsytnaisia sitten jokaiselle miehelle riittäisikään vai onko se yksi ja sama jota kaikki käy nuorena painamassa :)

Vierailija
20/24 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme