Vl, olitko neitsyt mennessäsi naimisiin?
Kommentit (24)
En ollut. Nykyisen aviomiehen kans menin sänkyyn jo seurustelun alkuvaiheessa. Ei haluttu odottaa pidempään.
Ap rakas, et sä täältä saa vastauksia sun omantunnon kysymyksiin.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:25"]Mietin siis vaan että kadunkohan koko loppuelämän jos meen sänkyyn ennen :/ -ap
[/quote]
Kadut, jos et kokeile kuin yhtä munaa elämäs aikana
Eiköhän se kuitenkin ole loppujen lopuksi henkilökohtainen valinta ja sen valinnan kanssa vain pitää elää.
Jos haluaa odottaa niin sitten odottaa vaikka ei voi edes tietää "pääseekö" koskaan naimisiin.
Ja jos ei odota papin aamenta niin turha sitä on katua..tehty mikä tehty ;)
Olen ollut vl häissä joissa morsiamella oli jo tukevasti pullat uunissa ja sen kyllä ainakin lähi suvun nnaisista moni tiesi. Morsiamen isä sensijaan piti puheen neitsyen luovuttamisesta...Oli ehkä aavistuksen huvittavaa.
En tosiaan, eikä ollut mieskään. Oltiin kuitenkin "jo" 25v ja 27v. Elän elämää kuten se kohdalle tulee, en pohdi liikaa tai "säästä" asioita tulevaisuuteen, jota ei välttämättä edes tule!
En ollut eikä ollut miehenikään, emmekä olleet toistemme ensimmäisiä. Olimme 19 ja 21.
En todellakaan.niin paljon pannut,että hyvä kun vihdoin sai tyytyä vain yhteen!
En. Oli yksi "hengailu/seurustelusuhde" ei vl:n miehen kanssa ja siinä meni neitsyys. Sit löysin nykyisen mieheni, olin hälle eka, mutta ei kyllä odotettu avioliittoon asti. Miehelleni oli kova pala, kun en ollu neitsyt ja olin hössinyt jo aiemmin (vaikka niinhän hällekin olisi käynyt, jos meistä ei avioparia olisi tullutkaan). Aika kova kriisi käytiin siitä sitten heti seurustelun alkajaisiksi. Ja se jatku pitkään, avioliittoonkin...onneks nyt 4 vuotta naimisissa olleina ei tule enää puheeksi koko asia (siis miehellä ei enää ilmeisesti tule asia mieleen eikä vaivaa, koska ei ota puheeksi). Että näin.
Ja onhan noita, jotka menettää neitsyytensä/poikuutensa ennen avioliittoa, mut yleensä kai sen tulevan kumppanin kanssa, ei jonkun muun. Näin ainakin uskoisin. Siis, et ollaan yhdynnässä jo ennen papin aamenta. Joillain lapsikin jo masussa sitten häissään, näitä tiietään kyllä. Ja jotkuthan seurustelee/on kihloissa monia vuosia. En usko, et pystyvät pidättäytymään.
Tottakai olin. Mieheni oli onnellinen puhtaasta siveästä morsiamesta :) olemme vieläkin onnellisia yhdessä :) aviossa nyt 15 v.
Ja olin tuolloin 27v, kun neitsyys meni. Naimisiin mentiin mieheni kanssa tuosta 1,5v päästä. Jos nyt näillä tiedoilla on mitään merkitystä. t.13
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 15:14"]
En. Oli yksi "hengailu/seurustelusuhde" ei vl:n miehen kanssa ja siinä meni neitsyys. Sit löysin nykyisen mieheni, olin hälle eka, mutta ei kyllä odotettu avioliittoon asti. Miehelleni oli kova pala, kun en ollu neitsyt ja olin hössinyt jo aiemmin (vaikka niinhän hällekin olisi käynyt, jos meistä ei avioparia olisi tullutkaan). Aika kova kriisi käytiin siitä sitten heti seurustelun alkajaisiksi. Ja se jatku pitkään, avioliittoonkin...onneks nyt 4 vuotta naimisissa olleina ei tule enää puheeksi koko asia (siis miehellä ei enää ilmeisesti tule asia mieleen eikä vaivaa, koska ei ota puheeksi). Että näin.
Ja onhan noita, jotka menettää neitsyytensä/poikuutensa ennen avioliittoa, mut yleensä kai sen tulevan kumppanin kanssa, ei jonkun muun. Näin ainakin uskoisin. Siis, et ollaan yhdynnässä jo ennen papin aamenta. Joillain lapsikin jo masussa sitten häissään, näitä tiietään kyllä. Ja jotkuthan seurustelee/on kihloissa monia vuosia. En usko, et pystyvät pidättäytymään.
[/quote]
Miehes taitaa olla aikamoinen sovinisti.
Moni VL-poika rietastelee nuoruudessa, mutta kuitenkin haluaa viedä neitsyt-tytön avioon. Se jos mikä on ristiriitaista.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:48"]Moni VL-poika rietastelee nuoruudessa, mutta kuitenkin haluaa viedä neitsyt-tytön avioon. Se jos mikä on ristiriitaista.
[/quote]
Niin mistähän niitä neitsytnaisia sitten jokaiselle miehelle riittäisikään vai onko se yksi ja sama jota kaikki käy nuorena painamassa :)
Mietin siis vaan että kadunkohan koko loppuelämän jos meen sänkyyn ennen :/ -ap