Kuinka usein saatte mieheltänne kukkia/aamupalaa sänkyyn/lahjoja yms.?
Ja mistä syystä, siis onko kyseessä aina joku vuosi- tai syntymäpäivä vai huomioiko mies ihan muuten vain yllätykseksi? Ja miten tuore suhde kyseessä?
Oma mieheni tuo minulle kukkia toki kaikkina merkkipäivinä, mutta sen lisäksi saan niitä ihan muuten vain varmaan kerran kuussa. Aamupalaa samaten saan sänkyyn aika usein silloin, kun mies herää ennen minua. Lahjojen ostamista mies sen sijaan inhoaa ja niitä saan lähinnä merkkipäivien yhteydessä.
Kommentit (23)
En koskaan. En myös ole koskaan kuullut olevan edes nätti. Ruokaa kuulemma laitan hyvin...
Yhdessä 7 vuotta, naimissa 3.
Mies on todella huomaavainen. Mies tuo kukkia merkkipäivinä ja aamupalan saan sänkyyn tai koneelle lähes joka viikonloppu. Arkena mies herää töihin klo 05. ja viikonloppuisin ei myöskään nuku myöhään joten on häärännyt jo monta tuntia ennenkuin minä herään.
Itsellä on pahat ruoka-aine allergiat joten aamupalan tekeminen ei ole ihan nopeimmasta päästä. (viljat, maito, muna, soija) Siksi arvostan todella paljon jos on aamupalan laittanut.
Kukkia saan lokakuusta vappuun joka viikko, aamiaista en ole koskaan saanut sänkyyn, tuliaisia saan n kerran kuukaudessa ja lahjoja emme enää erikseen anna koska ostamme aina matkoja joilla kuitataan vuoden lahjat. Joululahjat tietty erikseen.
Muuten mies huomioi mua kyllä arjessa tosi paljon, tekee ruokaa ja siivoaa, kehottaa lepäämään/lueskelemaan/katsomaan leffaa tms omaa aikaa. Jos mun tekee mieli jäätelöä tai namia mies kyllä lähtee vaikka iltaysiltä hakemaan. Huolehtii lasten kyydityksistä suurimman osan ettei mun tarvitse.