Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein saatte mieheltänne kukkia/aamupalaa sänkyyn/lahjoja yms.?

Vierailija
26.08.2014 |

Ja mistä syystä, siis onko kyseessä aina joku vuosi- tai syntymäpäivä vai huomioiko mies ihan muuten vain yllätykseksi? Ja miten tuore suhde kyseessä?

Oma mieheni tuo minulle kukkia toki kaikkina merkkipäivinä, mutta sen lisäksi saan niitä ihan muuten vain varmaan kerran kuussa. Aamupalaa samaten saan sänkyyn aika usein silloin, kun mies herää ennen minua. Lahjojen ostamista mies sen sijaan inhoaa ja niitä saan lähinnä merkkipäivien yhteydessä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naimisissa ollaan oltu vuosi, yhdessä viisi.

ap

Vierailija
2/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen avomieheni ei tuo kukkia "turhapäiten". Viimeksi sain kukkia äitienpäivänä. Silloin hän myös auttoi lapsiani tekemään kakun minulle vaikkei meillä yhteisiä lapsia ole eikä tule. 
Lahjoja saan syntymäpäivänä sekä jouluna, en kyllä muulloin mitään edes odota.

Kukkia tykkäisin saada aina silloin tällöin mutta miehen mielestä on tyhmää ostaa kukkia pilaantumaan maljakkoon... mä olen siitä kyllä niin eri mieltä. Joten ostan niitä itse silloin tällöin itselleni, mutta eihän se ole sama asia kuin se, että mies tulee kotiin ja tuo kukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, enkä kaipaa ollenkaan moisia. Aamupala on kätevämpi syödä normaalisti pöydän ääressä keittiössä, ja kukistakaan en välitä paitsi luonnossa kasvamassa. Lahjoja emme kumpikaan toisillemme osta, se on sovittu ajat sitten. 

Vierailija
4/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein, tai siis aina kiusoittelen, että mistäs nyt on huono omatunto. Yleisen määritelmän mukaan kai aika harvoin.  En tykkää yhtään mistään lahjoista, tärkeämpää on että mies huomioi muuten ja niin mun mieheni kyllä tekeekin.  Ne raukkaudenteot merkitsee mulle enemmän ja mies kyllä tietää sen.

Vierailija
5/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 10:51"]

En koskaan, enkä kaipaa ollenkaan moisia. Aamupala on kätevämpi syödä normaalisti pöydän ääressä keittiössä, ja kukistakaan en välitä paitsi luonnossa kasvamassa. Lahjoja emme kumpikaan toisillemme osta, se on sovittu ajat sitten. 

[/quote]

Ei kauhean romanttinen meno teillä. Eikö olisi kiva saada jotain yllätystä välillä?

Vierailija
6/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 10:52"]

Liian usein, tai siis aina kiusoittelen, että mistäs nyt on huono omatunto. Yleisen määritelmän mukaan kai aika harvoin.  En tykkää yhtään mistään lahjoista, tärkeämpää on että mies huomioi muuten ja niin mun mieheni kyllä tekeekin.  Ne raukkaudenteot merkitsee mulle enemmän ja mies kyllä tietää sen.

[/quote]

Tuon takia miehet ei uskalla kukkia edes tuoda, jos heti epäillään, että on huono omatunto jostain...

Vierailija
7/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia en ole saanut koskaan, mutten ole myöskään ilmaissut haluavani. Ei siis hierrä tämä lainkaan.

Aamiaista sänkyyn en ole myöskään saanut kuin pari kertaa hemmottelumielessä, pari kertaa ollessani todella sairaana. Mies kyllä tekee aamiaisen valmiiksi pöytään katettuna (siis voileivät tehtynä ym.) noin kerran kuussa tai kahdessa, herätessään jonain viikonloppuaamuna paljon minua aiemmin ja tuntiessaan olonsa hyväntahtoiseksi. Saisi kokata minulle useamminkin, mutta ei mainittavasti haittaa, koska pesee kaikki pyykit.

Lahjoja saan syntymäpäivänä ja jouluna, sekä tuliaisia miehen pidemmiltä matkoilta, joissa en ole mukana. Suoraan sanottuna mies on aika huono ostelemaan lahjoja, lahjat ovat siis harvoin sellaisia (kerran on ollut), että sydämeni innostuksesta pakahtuisi siitä, miten hän onkaan keksinyt hyvän lahjan. Kuitenkin ajattelee minua lahjoja hankkiessaan, lahjat vaan ovat ennemmin käytännöllisiä kuin romanttisia. Saatan toki myös olla kovin kranttu.

Naimisissa on oltu nyt 3,5 vuotta. Ym. asioista voi jäädä negatiivinen kuva, mutta minulle tärkeämpää on hellyys arjessa, kannustavat sanat, laatuajan viettäminen yhdessä ja nauraminen samoille asioille. Kukkapuskat eivät vaakakupissa paljon paina.

Vierailija
8/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se tuo kirppikseltä Ecco-kengät tai muun kalliin merkin kengät. Muuten en saa mitään.

rahan kanssa ei ole tiukkaa.

Vierailija
9/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja saan synttäreinä, jouluna yms. Kukkia tai muita lahjoja en oikeastaan koskaan. Läheisempi ja romanttisempi meno meillä on jos vertaa edelliseen suhteeseen jossa mies toi usein kukkia yms. Se muu käytös katsos...

Vierailija
10/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa, enkä tarvitse. Joskus synttärinä tai äitienpäivänä saan ehkä jotain. Ei olla kumpikaan kovin romanttisia. Rakkaus näytetään muulla tavoin. Lahjat ja muu materia ei juuri merkkaa meidän suhteessa. Ostetaan mieluumin kotiin yhteisiä kivoja juttuja.

Vierailija
11/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa lahjoja koskaan, en edes jouluna tai synttäreinä. Enkä niitä kaipaakaan. Kukkia on ostanut vain yhden kerran, kosiessaan. Toivoisin joskus yllätyskukkia tai vaikka pienen muistamisen ruokakaupasta tyyliin "ostin sulle sun lempparijäätelön". Yhdessä 3v.

Vierailija
12/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sen jälkeen kun on käynyt pettämässä

Vierailija
13/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia mies tuo toisinaan ihan muuten vain, ilahduttaakseen. Syntymä- ja nimipäivät menevät myös kukkia, hyvä viini, tapaslautanen/juustotarjotin -merkeissä. Jouluna lahjotaan sitten kunnolla puolin ja toisin. Pidämme molemmat lahjojen antamisesta ja saamisesta. 17 vuotta yhdessä.

Vierailija
14/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on taas prinsessa-leikeistä pitäviä,  harhoissaan eläviä naisia.

Mitenkäs huomioitte muuten miestänne?

Vierailija
15/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 10:51"]

[/quote]

Meillä sama ja sille myöhemmin kommentoineelle tiedoksi, että muunlaistakin romantiikka on olemassa.  Saan esim. omalta mieheltäni huomionosoituksena hartia- ja jalkahierontaa, jalkahoitoa, itsetehtyä ruokaa (ei sänkyyn) jne.  Hän myös antaa mun nukkua viikonloppuaamuisin pitkään kun tietää että tarvitsen unta.  Lasten ollessa pieniä hän hoiti heitä öisin, jos olivat sairaina. 

Näitten tekojen rinnalla joku kaupasta ostettu kukkakimppu on mulle ihan mitätöntä.

Vierailija
16/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:18"]

Ketjussa on taas prinsessa-leikeistä pitäviä,  harhoissaan eläviä naisia.

Mitenkäs huomioitte muuten miestänne?

[/quote]

Sääliksi käy, jos sinusta parisuhteessa toisen yllättäminen on jotain prinsessaleikkiä. Sun suhde on varmaan aika arkinen?

Huomioin miestä yhtä usein kun hän minua. Eli aamupalaa teen useamman kerran kuussa. Ostan kukkien sijaan pikku lahjoja, lempisuklaata, uuden paidan jne. ihan muuten vain. Hieron, kun vaikuttaa väsyneeltä. Minusta kaikki tällainen kuuluu hyvään parisuhteeseen. 

Vierailija
17/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo enää. Ei puhu eikä pussaa eikä yhtään mitään. Kaikki loppui kuin seinään ja varmaan mun oma vika. En oo koskaan hellyydelle hanttiin laittanu, mutta sekin on loppu. Kaikki on loppu.

Jos teidän ihanat kullat osoittaa huomiota niin muistakaapa takaskin päin nii ei käy kuin mulle. Yksin oon tässä parisuhteessa.

Vierailija
18/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu mua päivittäin. Aamulla ennen kun lähden töihin, makoillaan sängyssä toistemme kainalossa ja mies parantaa mun päivän heti aamusta kehumalla mua kauniiksi sun muuta. Mies siis lähtee tuntia myöhemmin töihin ja itse olen tottunut heräämään ajoissa, jotta ehtii hetken aamulla makoilla. Mies myös tekee mulle ruokaa usein.

Vierailija
19/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:06"]

Lahjoja saan synttäreinä, jouluna yms. Kukkia tai muita lahjoja en oikeastaan koskaan. Läheisempi ja romanttisempi meno meillä on jos vertaa edelliseen suhteeseen jossa mies toi usein kukkia yms. Se muu käytös katsos...

[/quote]

Alapeukkua koska? En osaa edes kaivata mitään kukkapuskia tai yllätyslahjoja. Meillä huomioidaan pienillä asioilla ihan arjessa. Mies tuo jotain kivaa kauppareissulta, tarjoutuu hieromaan, antaa nukkua pitkään jos olen väsynyt, halailee ja suukottaa vaikka kesken ruuanlaiton, sohvalla kaappaa kainaloonsa ja sitä rataa. 

Ex-mies toi kukkia joo... aina kun oli hölmöillyt tavalla tai toisella... muutoin meno olikin aika kylmää.

Vierailija
20/23 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyksiä tulee joka kuukausi, välillä päivittäin. Saan lahjoja mm. koruja, suklaata, kukkia..
Muutettuamme yhteen, yllätykset hävisivät, mutta kun itse aloin päivittäin laittamaan ruuan valmiiksi ja itseni kauniiksi sain vastalahjaksi ihania yllätyksiä.
Minulle riittää sekin, että mies on aamulla raapustanut minulle kirjeen, jossa kertoo tunteistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi