Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion käydä käsiksi mieheni vaatekaapin sisältöön!

Vierailija
26.08.2014 |

Vanhoja kauhtuneita ja pinttyneiksi likaantuneita farkkuja, nyppääntyneitä huppareita, reikäisiä t-paitoja. Mä en kestä! Aion laittaa vaatteet pinoihin: remonttivaatteet*kotivaatteet*julkisen paikan vaatteet*erityissiistit vaatteet tms. Sitten käydään miehen kanssa läpi, mitä mieltä hän on vaatteista ja vaatepinoista. Jokaisen remonttivaatteeksi menevän tilalle hankitaan uusi siisti käyttövaate, jota on tarkoitus käyttää kotoa poistuessa. Kuulostaako kamalalta?

Olen miehelleni iät ja ajat puhunut, että pitäisi käydä läpi hänen vaatteensa, mutta tätä ei ole tapahtunut. Lähes aina kotoa lähtiessä huomauttelen hänelle vaatteistaan ja saadaan riita aikaiseksi, koska minua yksinkertaisesti ärsyttää hänen kauhtuneet vaatteensa! Meillä on yksinkertaisesti aika usein erilaiset näkemykset pukeutumisesta. Mieheni kulkisi samoissa vaatteissa joka paikassa, mutta minun mielestäni voisi vähän katsoa mihin ollaan menossa. Niinpä ajattelin nytr kädestä pitäen käydä yhdessä vaatteet läpi, jotta molemmat saa kertoa mielipiteensä. Mielipiteitä? Vinkkejä? Onko kukaan tehnyt samaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko AP vielä järjestellyt kaappia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla