Naiset, kun teille ei parisuhteet kelpaa niin miksi avoimet ja monisuhteet on haluttuja?
Eikös näissä teillä oo niitä seksiä vonkaavia riippakivimiehiä moninkertasesti?
Kommentit (42)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Pakko olla täs erittäin avoimes, kun sitä toista ei kiinnosta 😂
Eli olet sinkku joka haluaisi olla suhteessa jonku tietyn yhden kanssa mutta joutuu tyytymään muihin
Ei sitten tullut mieleen, että kyse on eri ihmisistä?
Mä en taida vielä olla valmis uuteen parisuhteeseen, erosta reilu vuosi. En silti koskaan haluaisi avointa tms. suhdetta vaan haluan yksiavioisen suhteen. Tällä hetkellä mulle kuitenkin riittää seksisuhde.
N44
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tullut mieleen, että kyse on eri ihmisistä?
Mä en taida vielä olla valmis uuteen parisuhteeseen, erosta reilu vuosi. En silti koskaan haluaisi avointa tms. suhdetta vaan haluan yksiavioisen suhteen. Tällä hetkellä mulle kuitenkin riittää seksisuhde.
N44
Sais naiset avoimesti sanoa että seksisuhde riittää. Hankala bongata tällasia itelle sopivia muuten mistään. Tässä iässä kun tuo 24/7 kainallossa kyhjöttäminen uuden naisen kanssa alkaa olla mahdotonta kun kaikilla on jo ne omat perheet (lapset) ja muu elämä mutta seksi puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet sinkku joka haluaisi olla suhteessa jonku tietyn yhden kanssa mutta joutuu tyytymään muihin
Miksi ihmeessä ottaisin jonkun muun, kun ei kiinnosta?! En tarvitse ketään, tuon yhden ottaisin jos saisin. Muuten viihdyn yksin
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ottaisin jonkun muun, kun ei kiinnosta?! En tarvitse ketään, tuon yhden ottaisin jos saisin. Muuten viihdyn yksin
Mikä avoin se sitte on?
Todellisuudessahan naiset ovat niin heikkotasoisia kunnollista parisuhdetta ajatellen, että käytännössä MIEHET EIVÄT HUOLI heitä muuhun kuin kevyisiin suhteisiin. Tätähän naiset itse 60-luvulta lähtien ovat halunneet ja nyt saavat sitä, eli vain harva mies viitsii ostaa koko lehmää, kun maitoa saa irtona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä avoin se sitte on?
Jaa-a 😅
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessahan naiset ovat niin heikkotasoisia kunnollista parisuhdetta ajatellen, että käytännössä MIEHET EIVÄT HUOLI heitä muuhun kuin kevyisiin suhteisiin. Tätähän naiset itse 60-luvulta lähtien ovat halunneet ja nyt saavat sitä, eli vain harva mies viitsii ostaa koko lehmää, kun maitoa saa irtona.
Ongelmia tulee siitä että nuo harvat miehet eli top 10% vie sitten kaikki haluamansa naiset ja loput miehet ja naiset ei kohtaa.
Haluan pitkän liiton jälkeen tällä hetkellä simppeliä satunnaista tapailua omilla ehdoillani ja aikataulullani, enkä mitään passausleiriä yhdelle miehelle, joten valitsen miehiä, joilla on avo/monisuhdekuvioita jo käynnissä. Ärsyttää pettämismentaliteetti, joka monilla keski-ikäisillä miehillä on.
Silloin saa kaiken mitä haluaa. Koska harvassa miehessä on kaikki haluamani ominaisuudet yhdessä paketissa. Jos kaikille asia on ok. niin voi vain voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut edes syntynyt 60-luvulla joten miten olisin voinut tuollaista haluta sieltä lähtien? Typerää väittää kaikkien naisten haluavan samaa ja typerää olettaa naisten haluavan samaa kuin edellisen sukupolven.
Sitten kun olen valmis parisuhteeseen niin haluan toista kunnioittavan, tasapuolisen, rehellisen ja uskollisen parisuhteen.
Lapsellista väittää kaikkien naisten olevan heikkolaatuisia. Aivan kuin kaikki miehet olisi jotenkin parasta laatua. Moni mies haluaa parisuhteen naisen kanssa.
Sulla on nyt lapsellisia oletuksia ripakopallinen.
N44
Seksi on ollut ja on edelleen kivaa. Jäi aloituksesta mielikuva, että naisesta seksi olisi välttämätön paha. N yli 60 v
Vierailija kirjoitti:
Haluan pitkän liiton jälkeen tällä hetkellä simppeliä satunnaista tapailua omilla ehdoillani ja aikataulullani, enkä mitään passausleiriä yhdelle miehelle, joten valitsen miehiä, joilla on avo/monisuhdekuvioita jo käynnissä. Ärsyttää pettämismentaliteetti, joka monilla keski-ikäisillä miehillä on.
Eikö avo/monisuhde ole pettämistä joka siloiteltu muka yhdessä sovittuna.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on ollut ja on edelleen kivaa. Jäi aloituksesta mielikuva, että naisesta seksi olisi välttämätön paha. N yli 60 v
Niinhä se onki, yhtä kivaa ko vessan pesu
N32
Kenenkäänhän ei ole pakko sitoutua yhteen kumppaniin kaikissa elämäntilanteissa. Nautitaan tästä vapaudesta me, joille se on mahdollista! Niille, jotka haluaisivat monisuhteilla, voin antaa yhden vinkin: opetelkaa tunnetaitoja. Toisen ihmisen kuuntelu ja huomioiminen on pakollista näissä kuvioissa, samoin jatkuva neuvottelu ja toiveiden yhteen sovittelu.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkäänhän ei ole pakko sitoutua yhteen kumppaniin kaikissa elämäntilanteissa. Nautitaan tästä vapaudesta me, joille se on mahdollista! Niille, jotka haluaisivat monisuhteilla, voin antaa yhden vinkin: opetelkaa tunnetaitoja. Toisen ihmisen kuuntelu ja huomioiminen on pakollista näissä kuvioissa, samoin jatkuva neuvottelu ja toiveiden yhteen sovittelu.
Kun sanoin miehelle (ex) että haluan avata suhteen niin ei aluksi kelvannut. Vasta kun kerroin että olin jo jonku aikaa ollu muidenki kanssa niin itkien suostu. Vuoden se venkoili kun ei saanu naista joka olis sille antanu, minä en ainakaa enää. Nyt saan rauhassa tehä mitä haluan kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö avo/monisuhde ole pettämistä joka siloiteltu muka yhdessä sovittuna.
Pettäminen = valehtelu omista toiveistaan, aikeistaan, sitoutumisen tasostaan, tekemisistensä peittely ja kaksinaamaisuus, sillä ei salli toiselle samanlaista käytöstä kuin itselleen. Avosuhde, joka on "sovittu", vaikka toinen ei haluaisi, on puolestaan henkistä väkivaltaa.
Lue: ap ei saa keltään, ja valittaa taas netissä. Vastailee itselleen naisia haukkuen.