Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruma laukku tuo LV Neverfull

Vierailija
25.08.2014 |

Miksi ihmeessä se pitää olla kaikilla pissukoilla, joilla on rahaa? Kun se on niin kamalan näköinen mummulaukku. Voivoi...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele pissukka. Nuori ihminen joka pitää huolta ulkonäöstään ja pukeutuu nätisti? Kuulostat katkeralta läskiltä.

Vierailija
2/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Epi nahkaa olevat ovat tyylikkäämpiä. Nuo mainitsemasi ruskean väriset ovat kyllä mummolaukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelen: Johanna Tukiaisen oloinen ihminen, jolla tekokynnet, tekotissit, botoxhuulet...ja laukun kanssa ihana olo.

En ole katkera, mutta kun laukku on ruma, niin se on vaan ruma. Vaikka olisin läskikin, niin silti se vaan olisi ruma. Tyhmän näköinen laukku.

Sinusta siis eri mieltä olevat ihmiset ovat läskejä ja läsliys sinusta on...mitä?

Vierailija
4/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:28"]Määrittelen: Johanna Tukiaisen oloinen ihminen, jolla tekokynnet, tekotissit, botoxhuulet...ja laukun kanssa ihana olo.

En ole katkera, mutta kun laukku on ruma, niin se on vaan ruma. Vaikka olisin läskikin, niin silti se vaan olisi ruma. Tyhmän näköinen laukku.

Sinusta siis eri mieltä olevat ihmiset ovat läskejä ja läsliys sinusta on...mitä?
[/quote]

Siis pissukaksi on ok kutsua ihmisiä mutta ei läskiksi? :)

Vierailija
5/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ON ruma.

Vierailija
6/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se monogrammiprintti tekee siitä mummon?

No, suurin osa LV:n laukuista ei nyt muutenkaan hivele muotoilullisesti mun silmää.

Vierailija
7/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:28"]

Määrittelen: Johanna Tukiaisen oloinen ihminen, jolla tekokynnet, tekotissit, botoxhuulet...ja laukun kanssa ihana olo.

[/quote]

Mitäpä jos ottaisit asioista ensin selvää ennenkuin kirjoittelet tyhmiä. Vink vink

Vierailija
8/28 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:21"]Määrittele pissukka. Nuori ihminen joka pitää huolta ulkonäöstään ja pukeutuu nätisti? Kuulostat katkeralta läskiltä.

[/quote] Olen nuori, treenattu ja pidän muutenkin huolta ulkonäöstäni. Ja tuo laukku on ruma ja noh, nolo :D

Vierailija
9/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo ruma, mulle kelpais ilomielin, rahat vaan puuttuu.

Vierailija
10/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kun satsais, se menis loppuelämän, on niin ajaton malli.

Vierailija
11/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi näyttää ihan jostain vahakankaasta tehdyiltä. Ruudullinen leikattu suoraan mummolan vahakangaspöytäliinasta ja toiseen on haettu inspiraatio papan pitkistä aluskalsareista. Muoto on just se mihin se vahakangas on saatu taipumaan.

Eli kyllä, minun silmään näyttävät erittäin rumilta ja vieläpä halvalta.

Vierailija
12/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin tyylitajuisia, että jopa Vuittoni on ruma ja halvannäköinen?

Vierailija
13/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niistä kuitenkin pidetään kun niitä niin paljon näkyy kaduilla! Mutta ihan kiva että kaikki ei tykkää samoista jutuista :)

Vierailija
14/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tuo malli mahtaa maksaa?

Vierailija
15/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä suomalaiset huomaavat jotain, mitä muut eivät ymmärrä. Siis, osa vain osa heistäkin.

Vierailija
16/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi keskustelupalstalla kuulostaa läskiltä?

Vierailija
17/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin se näyttää kivalta joillakin ei.

Vierailija
18/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 00:14"]Mitähän tuo malli mahtaa maksaa?
[/quote]
860e

Vierailija
19/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos, ei aivan mahdoton hinta? Jokaisella naisella pitää edes kerran elämässään olla kunnon merkkilaukku, nyt olen itse tullut siihen pisteeseen, että aika hankkia.

Vierailija
20/28 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuo ruskea on mummokuosi, onhan se jo yli 100-vuotta vanha. Mulle se taas edustaisi ajattomuutta, menis vielä varmaan seuraavat sata vuotta?