Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverisynttärilahjat

Vierailija
25.08.2014 |

Ostatteko kaikille lastenne kavereille hinnaltaan suurin piirtein samanarvoisen lahjan? Vai mietittekö millainen kaveri on kyseessä ja ostatte jotain juuri kyseiselle kaverille sopivan lahjan? Vaikuttaako lahjaan se minkä arvoisen lahjan oma lapsenne on saanut kaverilta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamme aina kaverisynttäreille suurinpiirtein samanhintaisen lahjan, riippumatta siitä minkä hintaisen lahjan kaveri on tuonut. 

Vierailija
2/6 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lahjat sen mukaan miten läheisiä synttärisankarit ovat oman lapseni kanssa. Välttämättä ei hinta ole se mikä ratkaisee, vaan tiedän enemmän asioita tutummista lapsista, joten osaan ostaa saajalle sopivamman lahjan (tai lapsi kertoo mistä kaverit pitää).

Normaalisti kaverisynttärilahjat maksavat n.15-20 euroa. Näin lapseni päiväkoti/koulukavereilla ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostetaan kaikille jotain 10-15 euron väliltä olevaa riippumatta siitä mitä on lahjaksi saatu.

Yksi poikkeus on, lapsen paras ystävä, jonka lahjaan yritän huomaamattomasti panostaa, koska tiedän että perheellä on taloudellisia vaikeuksia.

Vierailija
4/6 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan myös parhaimmille kavereille vähän kalliimmat lahjat. Muille n 10e lahjat sen mukaan mitä oma lapsi toivoo/valitsee ostettavaksi.

Itse en tykkää että kaverilahjat on kalliita, silloin tulee helposti sellainen olo, että itsekkin pitää ostaa kallis lahja. 

Vierailija
5/6 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika sai 5e lahjoja koulukavereilta. Ite oon ostanut n. 15e arvoisia lahjoja. En kyllä kehtais viedä 5e lahjaa..

Vierailija
6/6 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 euroa on meidän viemät lahjat olleet hinnaltaan.