Miten työttömän pystyy muuttaa kun Kela ei maksa takuuvuokraa?
-Kela ei maksa takuuvuokraa jos muuttaa mukavuussyistä
-Haluaisin kuitenkin muuttaa häiriköiden ja huononkuntoisen asunnon takia
-Pitäisi säästää n. 1000 e ja olla se heti annettavaksi vuokarantajalle. Vaikka saan tästä asunnosta edellisen takuuvuokran(luultavasti) niin ei apua sillä ei sitä heti saa.
Kommentit (14)
Vakuuden voi nykyään ottaa myös kuukausimaksullisena.
Vierailija kirjoitti:
Säästämällä tuista.
Jos saa työmarkkinatuen lisäksi toimeentulotukea, silloin ei voi säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästämällä tuista.
Jos saa työmarkkinatuen lisäksi toimeentulotukea, silloin ei voi säästää.
Lopeta sit toimeentulotuki.
Jos asunto on asuinkelvoton, niin tottakai maksavat.
Ei taida jäädä kuin vuokravakuuden lainaaminen jos on luottotiedot
Eihän työttömällä kuulukkaan olla mukavaa. Sitä käydään tienaamassa, että on varaa mukavuuksiin.
Miks pitäis. Olin itse valmis maksamaan takuut ja kaikki mutta en saanut hakemiani asuntoja. Joskus Kelallahan voi olla intressiä olla päästämättä kalliimpiin asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän työttömällä kuulukkaan olla mukavaa. Sitä käydään tienaamassa, että on varaa mukavuuksiin.
Apua, ja jos sattuu olemaan joskus mukavaa niin sitten?
Omalla rahalla me muutkin maksetaan takuut
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei varmaan kannata laiskalle ehdottaa.
Pysy vanhassa mörskässäsi luuseri yhteiskunnan iilimato.
Siisti kielenkäyttöäsi ,aikuinen ihminen..voit olla samassa tilanteessa itsekin joskus .
Sossu maksaa takuun jos olet lähes tuloton. Minä muuton koska entisessä asunnossa ei ollut lämmin Patterit aina kylmänä talvella. Asunto oli opp kiinteistön. Muutin kunnan vuokra asuntoon toiselle puolelle kaupunkia. Hain sossusta muuttoavustusta ja vuokra takuuta koska olen työtön ja sain ne.
Eikö sulla ole ketään läheistä, jolta voisit lainata? Oletko polttanut sillat takanasi?
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei varmaan kannata laiskalle ehdottaa.
Pysy vanhassa mörskässäsi luuseri yhteiskunnan iilimato.
Oikein näen, miten tuon surkean viestin kirjoittaminen kiihotti sinua. Ihan taisi haaruksissasi tuntua. Luuserin tekstiä sinulta.
T. Työssäkäyvä joka ymmärtää eri elämäntilanteita
Säästämällä tuista.