Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SheInside, kannattaako tilata

Vierailija
25.08.2014 |

Onko kokemuksia SheInsidestä tilailusta? Ihania vaatteita, mut onko luotettava? Onko vaatteet sellasia ku mitä kuvissa? Entä koot, onko normaalia kokoa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa laatua ja prkleen pieniä kokoja. Tilasin 4 toppia S kokoa ja olen normaalisti XS. Piti myös olla normaaleja toppeja mutta tuli crop toppeina ja ei millään mahtunut yksikään päälle.
Itse en suosittele kyseistä sivustoa.

Vierailija
22/33 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tullit pitää muistaakseni maksaa jos on about yli 35 euroa tilauksen arvo. Kannattaa kyl etukäteen selvittää tuo, muuten voi joutua maksamaan melkoisesti ekstraa. Voi tilata vaik useamman pikkupaketin (ku yli 30 e tilauksiin ei tuu postikuluja). Toimitus kesti mulle ihan törkeen kauan, kuukauden odoteltuani et paketti edes lähtisi matkaan pistin asiakaspalveluun viestin et oon bloggari ja aion marmattaa huonosta palvelusta. En siis todellakaan kirjoita mitään blogia, mut tilaus lähti kohti Suomea samana päivänä ::DD Koot ilmeisesti pieniä, tosin en osaa sanoa vaihteleeko koot vaatteittain. Eiks nuo jostain Kiinasta tule? Hassuu ku jotkut sanovat et vastaavat kokoaan ja toiset sanovat et tilasivat oman kokonsa mukaan ja saivat käsinukeille tarkoitettuja kledjuja. Laatu tietty perseestä, mut mitä muuta voi odottaa jos mekko maksaa vitosen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä lähinnä kiinnostaisi, että jos on normaalisti kokoa M, niin kannattaako tilata L vai XL? Vai se M? En jotenkaan tajua tästä kokojutusta mitään. Oon kerran tilannu aikaisemmin, mut se oli sellanen takki, jossa koko voi olla M-XL ilman et se oikeastaan näkyy :D Siskon mekko oli kyl melko lailla kokoaan vastaava. Ehkä johtuu myös tekokuidusta - vaatteet eivät jousta ollenkaan, joten koko voi sen takia vaikuttaa pienemmältä. Niissä myös hikoilee hulluna ku ne ei hengitä yhtään! Aion kyl tästä lähin kiinnittää matskuihin enemmän huomiota...

Vierailija
24/33 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin kauhean kasan vaatteita, sivuilla ei lue mitään tulli maksuista ja mulle pärähti sieltä 50e lasku tulleista. En enään ikinä osta kyseisestä nettikaupasta, ihania vaatteita on ja vastasi ainakin minulla kaikki kokoaan.. laatu on vähän mitä on, mutta miten voi olettaa noin edullisilta vaatteilta huippulaatua? :D Oma moka, kun en lukenut ja ottanut selvää tuleeko EU:n ulkopuolella ja sen tähden tullimaksut tuli yllätyksenä. Et siihen verrattuna ei ole halpaa jos sadalla eurolla tilaa ja joutuu maksamaan 150e sen takia että ne kuljetetaan suomeen...:D

Kyllähän EU: ulkopuolelta tilattessa tulee aina tullimaksut tietyn summan jälkeen, jos niitä ei jotenkin kierretä.

Vierailija
25/33 |
12.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin takin, ei tullut ja aloin ihmettelemään, menin Sheinsiden sivuille profiiliin, jossa luki, että takki käynyt postissa, mutta ei haettu, joten lähetetty takaisin.
En ollut saanut mitään saapumisilmoitusta, laitoin viestiä SheInsidelle, lupasivat yrittää lähettää uudestaan tai palauttaa rahat tilille.
Mitään ei tapahtunut, laitoin nyt uudestaan viestiä, eivät voi enää tehdä mitään muuta kuin hyvittää SheInside rahaa 20 USD -.-
Takki maksoi 40e.

Vierailija
26/33 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on toi vaatteiden tulliraja ja kuinka kauan toimituksessa noin kestää?

Vierailija
27/33 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin 3puseroa. Saapuivat kyllä perille, mutta ai että siinä saapumisessa kestää. Mulla kesti kuukaus että tulivat perille.

Vierailija
28/33 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeellistä et porukka on ollu noin pettynyt. Itse tilannut useita tuotteita ja aina saanut ihan hyvää kamaa ja oikeita kokoja. Laatu ei tietenkään voi olla mitään luxusta noilla hinnoilla mutta ihan hyvää perus laatua. Bikinit ja uikkarit oli todellinen yllätys, laatu on niissä mielestäni tosi hyvää ja tuntuvat todella kestäviltä. Asiakaspalvelunkin on saanut heti kiinni tarvittaessa.

Vierailija
29/33 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää laatua, kannattaa varamta ottaa koon idompi vaikka siellä lukee kaikki mitat. itsellä on tullut kaikki oikeaa kokoa, ja ei ole mitään huonoja ompeleita

Vierailija
30/33 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sheiniltä pystyy tilata Suomeen? Mulla näyttää vain että pystyisin tilata united state? Jos tiiät tai oot tilannu voisiks auttaa??

Vierailija
31/33 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko tuollaista roskaa. Huonot materiaalit. Epäeettistä ja -ekologista.

Vierailija
32/33 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon nyt katellu sheiniltä muutamia vaatteita. Oon kokoa xs/s niin pitääkö tilaa vähän isompi koko vai voiko tilaa vaan esim sen koon xs

Vierailija
33/33 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shein kokemuksia - http://tonzes.com/shshop.htm Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän