Parisuhdemielessä miehiä kiinnostaa eniten seuraavanlaiset naiset:
Sopivan nätti (ei liian kaunis), normaalipainoinen, jokin koulutus (mielellään ei korkeampi kuin miehellä) ja työpaikka, hymyilevä, ystävällinen, pukeutuu nätisti (ei liian huomiota herättävästi), omaa mielipiteitä, harrastaa liikuntaa kohtuudella. Energinen, mutta ei ole kuitenkaan missään asiassa fanaattinen, vaan sellainen kultaisen keskitien kulkija. Rento asenne elämään, kyky nauraa itselle ja suvaitsevaisuus muita kohtaan on tärkeitä myös. Oon vaan huomannut.
Kommentit (55)
Varmaan aika lailla. Tosin itse toivoisin, ettei vaimokandidaatti kävisi töissä. Tai ainakin tahtoisi tulevaisuudessa jäädä pois työelämästä.
Oma erikoisuuteni on, että pidän todella vastustamattomana naisia, joilla ei ole ajokorttia. En tiedä miksi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:48"]
Varmaan aika lailla. Tosin itse toivoisin, ettei vaimokandidaatti kävisi töissä. Tai ainakin tahtoisi tulevaisuudessa jäädä pois työelämästä.
Oma erikoisuuteni on, että pidän todella vastustamattomana naisia, joilla ei ole ajokorttia. En tiedä miksi.
[/quote]
Sä haluat hallita vaimoasi, eristää kotiin. Ei töitä eikä ajokorttia, niin siinähän odottelee sua kotona.
Kuulostaa vähän siltä, että saattaisit haluta kontrolloida naistasi tulevaisuudessa. Tässäpä näitä väkivallan eri muotoja sulle pohdittavaksi:
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Sä haluat hallita vaimoasi, eristää kotiin. Ei töitä eikä ajokorttia, niin siinähän odottelee sua kotona.
[/quote]
Olisiko sitten noin. En ainakaan tietoisesti ajattele mitään hallitsemista.
Minusta naisessa, joka ei käy töissä vaan on ns. kotirouva, on jotakin arvokasta. Ajattelen sellaisen olevan niin erityinen, ettei hänen tarvitse itse hankkia elantoaan ansiotyöllä.
No eikös nuo kääntäen sovi myös unelmamiesehdokkaisiin? Harvemmin naisetkaan laittaa, että tosi tärkeää olisi se, että mies on todella komea vaan enemminkin vaan ok-näköinen, samoin koulutettu ja töissä ja myös mukava ja elämäniloinen.
Oon 100% tuollainen ja kaikenlisäksi ajokortiton (mikä on omasta mielestäni kyllä miinus, mutta Pk-seudulla ei tarvetta).
Miehiä vaan ei näy mailla eikä halmeilla...
Itsekin vastaan kuvailtua ihanne naista, mut eipä näy ukkokandidaatteja missään...
Mäkin oon melkeinpä just tuollainen mutta oon sinkku :) Tosin mulla on lapsi joten se on varmaan IIIIIISO miinus ainakin tän palstan mukaan :D
Suurin osa ihmisistä on tavallisia ja haluaa samanlaisen tavallisen puolison. Se onkin järkevää, silloin onnistuminen on aika todennäköistä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:02"]
Mäkin oon melkeinpä just tuollainen mutta oon sinkku :) Tosin mulla on lapsi joten se on varmaan IIIIIISO miinus ainakin tän palstan mukaan :D
[/quote]
Näinpä. Jos on lapsia, se kumoaa nuo kaikki muut kohdat. Av-totuus ;)
Mua ei vittuakasn kiinnosta mitä mieltä minusta ollaan parisuhdemielessä!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:10"]
[/quote]
Söpö äkäpussi = parisuhdemateriaalia
Minulle mies sanoi, että jätä työsi, kun siitä ei paljoa palkkaakaan tule (osa-aikatyö lasten takia), ja sanoin, että jätän, jos et sitten ala vängätä takaisin, kun menetän hyvän paikkani, josta pidän. Lupasi. Jätin työn, mutta eipä mennyt kauaa, kun mies alkoi pakottaa minua takaisin töihin halveksien minua, kun olin kotona! Kyllä harmitti. Sain töitä, mutta loma-edut ym meni, ja ihana työpaikka! Kotona oli minulla kyllä riittävästi tekemistä, käsitöitä ym. Rahaa vaan ei tullut, niin olin loiseläjä!
Naiset, nuoret varsinkin, hankkikaa ammatti ja työ ja pitäkää omasta urastanne kiinni! Seisokaa omilla jaloillanne! Ja katsokaa TARKKAAN, millaisten miesten kanssa teette lapsia, ettei mies lähde kohta lasten teon jälkeen ja vie lapsia mennessään!!!
[/quote]
jaa, no kiinnosti sen verran, että avasit viestin ja jopa jätit omankin.......
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:16"]
[/quote]
jaa, no kiinnosti sen verran, että avasit viestin ja jopa jätit omankin.......
[/quote]
Tietenkin kiinnostaa tyhmien ihmisten jutut.
Aha.